Jere Rautiaisella ole munaa sanoa kun mies että minä sitä ajoin ja minä sen tein!
Omapa ongelma jos jälkeen jäänyt ja kiinnosta itsensä kehittäminen ja heikkouden ja muun ylittäminen!
Huumeet alkoholi ja ylinopeus ei ikinä kannata ja kaikki yhdessä niin noin voi käydä!
R.I.P Nyslott Kimmich Kaapo ja muut
Jere Rautiainen on vielä lapsen tasolla
Anonyymi-ap
1
384
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin nuorena pilasi elämänsä.
Aina joku muistaa kysellä. Itekin olin toimistossa jossa yksi kaveri oli kuljettanut ruumista , istunut autossa kun kaverit laittoi takakonttiin ja sitten metsään. Teki teon 19v, vielä 55 v muisteltiin, lähes joka viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012036
- 421973
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4361620- 301569
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna191411- 151256
- 1071208
- 171188
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61024Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam371001