Satu Taavitsainen syyte Jarno Strengell törkeä kunnianloukkaus korvaus 35000€
Pääministeri Orpo ja Purra onnessaan tvssä
Te päättäjät ja tukijat ja haukkujat Kaupunginjohtaja onnessaan päästiin eroon Kun ei otettu Ehdolle kunnnallisvaalit ja Aluevaalit yrittäjäksi varkaus lehteen
Minä teen samalla tavalla en nosta syytettä
Haukuista valeista syyttelyt ilman todisteita
Minä vaan en enää tunne teitä en puhu teille
Enää ei kiinnosta kaupungin asiat ihmiset heidän asiat
Ei Suomen hallitus presidentti eduskunta aluevaltuustot kunta päättäjät
Heidän tukijat sukulainen ystävät kaverit
Mitkään juhlat tapahtumat tilaisuudet festarit museot teatteri eräkauppa tässä kaupungissa ja Suomessa
Asiakaspalvelu muualla esitän ja ei kiinnosta oikeasti henkilö hänen asiat ja elämä
Vasemmistoliitto kunnallisvaalit ehdokas
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että loppu tuli vittuilija haukkuja valeen levittäjä syyttäjät ilman todisteita syrjijä uhooja
Ei kiinnosta- Anonyymi
Nyt näet mitä saa aikaan opamox rauhoittavat lääkkeet
Poistaa ahdistuksen pelkotiloja ja masennuksen
Isotteleva ylimielinen poliitikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näet mitä saa aikaan opamox rauhoittavat lääkkeet
Poistaa ahdistuksen pelkotiloja ja masennuksen
Isotteleva ylimielinen poliitikkoJa kun todella sanon että en halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne se vittu pitää
Vaikka mitä itket Haukut uhoot valeet
Ja siinäpä ei kiinnosta mitä vittua minä siitä enää kuten teistäkään tuntemattomia olette nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun todella sanon että en halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne se vittu pitää
Vaikka mitä itket Haukut uhoot valeet
Ja siinäpä ei kiinnosta mitä vittua minä siitä enää kuten teistäkään tuntemattomia olette nytOsaan minäkin olla tunteeton välinpitämätön nyt teitä kohtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031773- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61907En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5762Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755