Miksi rakastuin suhun jos olit vain itserakas, julma kiusaaja, etkä se kaunis herkkä puputyttö

Anonyymi-ap

Jona sinut näin. Olisi ollut helpompaa vain kertoa sulle tunteista heti alussa, mutta edes ystävyys sunkaa oli liikaa uhrata silloin.... olisit varmaan blokannut ja poistanut mut jos olisin kertonut sulle, että mulla on tunteita suhun ja että tunnut omalta. Olisi se ollut helpompaa kuin odottaa puoli vuotta tuskissaan, unettomia öitä ja odottaa, että suostut tapaamiseen, että voin kertoa sulle tunteista ja perääntyä jos et fiilaa mua... tapa jolla eristit mut itestäs oli hyvin julma.

Et kertonut mulle, että sun kaverit vihas mua ja mun suojapersoonaa, että oltais voitu käsitelty asia rauhassa ja keskustella kuin kaksi aikuista. Et kertonut tai antanut vihjeitä sun poikaystävästä tai muusta, vaikka arvasin, että sulla oli joku säätö menossa kun kerroit et kävitte leffassa.

Ja lopulta vaan katkaisit välit yhtenä päivänä täysin randomisti, pahin pelko kävi toteen, sydän murskaantui ja mä hölmönä ja naivina pienenä lapsena vielä ajattelin et ainakin oot löytänyt jonkun jonka kaa oot onnellinen. Kyllä sä tiesit miten vaikeeta mulla oli silloin, jos et huomannut sitä siitä että satutin itteeni tai pelasin useita tonneja rahaa pois, rahaa jonka oisin voinut käyttää elämäni parantamiseen ja suhun.

Joskus tuntuu, että halusit vaan satuttaa, päästit lähelle ja hylkäsit, mursit herkän mieleni täysin ja sen jälkeen aloit vielä syytteleen suojapersoonasta ja ties mitä, mikä oli niin triggeröivää, että rikoin mun puhelimen raivon vallassa, en kestä sitä kun ihmiset ei nää mun aitoutta, vaan uskoo valheisiin tai valheellisen persoonaan, se sattuu tosi pahasti, tuntee olonsa ihan yksinäiseks ja petetyks, kun muut ihmiset rakentelee jotain kuvaa musta, joka ei pidä paikkaansa.

Täälläkin kirjoitit jonkun tosi julman viestin mulle, missä syyttelit ties mistä ja sanoit et oon joku demoni, joka pitää hoitaa pois päiviltään et muut ihmiset vaa olla rauhas, vaikka et ees tiennyt mitään mun persoonasta. Teit kyllä kaikkesi, että saisit triggeröityä mun epävakaat, ja et saisit mut kiintyyn suhun, että voisit vaan julmasti satuttaa ja saada mut vielä tunteen oloni eristetyks muista, ja että kukaan ei näe aitoa minää, sellasia tunteita jotka sai mut ihan paniikkiin, huutoitkeen, ja sellasia kohtauksia kokeen, että mut ois voinut lukita johonkin mielisairaalaan, et varmaa kykene ymmärtään miltä tuntuu tollanen, kun tärkeä henkilö ei usko sua.

En ymmärrä , miksi kohtelit mua niin julmasti, vai oletko niin hölmö,vähä-älyinen, kykenemätön ajattelemaan omilla aivoillasi, että uskot kaikkea ihmisiltä, jotka halusi vain ja ainoastaan satuttaa mua, jo lukiossa syrjäydyin ja loin inhottavan persoonan, et voisin eristäytyä, kun paikka täynnä homofoobosia rasisteja ja muuta. Mä OLEN AINA hyväksynyt kaikki, kaikki mun ystävät tietää sen.

Ja sun pitäis tietää kyllä kuinka paljon se käy mentaalisen psyykkeen päälle jos vuosia joutuu esittään jotain moukkaa tai tyhmää, mut et näköjään pystynyt ymmärtämään, kun käyttäydyit niin julmasti. Jo 14 vuotiaana ajattelin, että miksen vois hyväksyä homoja, kun ei toisen seksuaalinen suuntautuminen vaikuta muhun mitenkää, vaikka vanhemmat yritti kasvattaa musta rasistista ja homofoobista, niin kävi päinvastoin, ja ei nekään oikeasti oo sellaisia ,esittää vain kun on kasvattetu niin.

Mä en vihaan ketää, mä en ole yhtään spiteful, mun on vaikea edes käsittää sellaista, se on lapsellista ja epäkypsää. Mutta se tunne mitä sait mut kokeen oli niin hirveä, että en hallinnut itseäni, aloin huutaan sulle, triggeröit mua niin paljon sun oletuksilla, satutit järkyttävästi.

Et tiedäkkään miten pettynyt olin, kun se ihminen johon uskoin koko sydämellä olikin tuollainen moukka,noin tyhmä, noin ilkeä, välittää muiden mielipiteistä noin, se ihminen jonka koin puuttuvaks osaks mua, josta näin peilissä itseni, ja johon rakastuin yhden tapaamisen perusteella, koska olit niin ihmeellinen.

Kuin pelastava enkeli, kiltti ja kaunis. Ethän sä nyt mua vois rakastaa, tälläistä rikkinäistä enkeliä, joka korruptoitu jo pienenä, joka ei pysty luottaan kehenkään, jonka sydän on jäästä ja sulaa vaan sille oikealle.. joka on satuttanut monia, kun kaipaukset ja toiveet on pommin ainekset, sä tiedät mitä tapahtuu.. kun rakkauteen uskoo ja ihmisiin.

Miten voin ikinä enää uskaltaa rakastua tai kiintyä kehenkää, jos mun pahimmat pelot käy toteen, mua ei uskota sillonkaan kun näytän aidon itteni, enkä sitä suojaa. Mut opetettiin jo pienenä et kehenkään ei voi luottaa, siks musta tuli kylmä,kalkuloiva ja narsistinen.

Ois kiva vaan avautua jollekkin näyttää tunteita, rutistaa ja kokea olevansa turvassa. Et tiiä miltä musta tuntuu, kun ne jotka pääsee lähelle, en pysty rakastaan niitä, mulle ei tuu vahvoja tunteita, ja sit satutan niitäkin niinkuin kaikkia kun en osaakkaan rakastaa ja tunteet katoaa, ymmärrätkö? Ymmärrätkö miltä se tuntuu, kirjottaa täällä itku kurkus, kun kaikki joita voi rakastaa katoo ympäriltä... ja niille jotka mua rakastaa en voi antaa rakkautta, sydän särkyy siinä... kun haluis vaan rakastaa ja tehä onnelliseks.

10

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä sulle!

Tiedän miltä tuntuu ku toinen vaan hylkää.
      Ikinä saa tietää ees miksi ja mikä mussa oli vikana. Tiedän kun sydän menee murskaksi.
      Ja sit toinen ei välitä yhtään siitä. Sit kun on kaikkea muutakin samaa aikaa hajottamassa,
      ja pelkäät läheises hengen puolesta, ja pelkää jopa omassa kodissa eikä toista kiinnosta yhtään. Koita siin sitte yksin ilman tukea pysyy kuivilla. No enpä pysynyt. Eipä oo väliä enää millään.

-lasiprinsessa/ilona-

• Anonyymi

Nuorille aikuisille alle 25 -vuotiaille sekä lohdutukseksi annan seuraavat sanat.

Kun sinut jätetään ja hylätään poikkiksen tai tyttiksen taholta vaikka toisen ihmisen vuoksi se ei ole vielä sitä et ne tulee oleen yhdessä lopun elämää.Nuoret aikuiset tekee virheitä ja se kuuluu elämään.Sinä jätetty ja hylätty älä vaivu masikseen,ala hoitaan itseäsi ja kohta huomaat hänen katuneen tekoaan tai huomaat et sehän olikin tuollainen kspää kaikille.Sitten voit näpäyttää häntä jos hän tulee ruikuttaan takaisin.

• Anonyymi

” että rikoin mun puhelimen raivon vallassa, en kestä sitä kun ihmiset ei nää mun aitoutta, vaan uskoo valheisiin tai valheellisen persoonaan, se sattuu tosi pahasti, tuntee olonsa ihan yksinäiseks ja petetyks, kun muut ihmiset rakentelee jotain kuvaa musta, joka ei pidä paikkaansa.” Vaikutat ns intohimoiselta mieheltä, jatka samaan malliin👍

• Anonyymi

"Täälläkin kirjoitit jonkun tosi julman viestin mulle, missä syyttelit ties mistä ja sanoit et oon joku demoni, joka pitää hoitaa pois päiviltään et muut ihmiset vaa olla rauhas, vaikka et ees tiennyt mitään mun persoonasta."

Oletko varma että viesti oli juuri sinulle?
      🐰

• Anonyymi

Tämä oli siis naiselta joka teininä ihastunut lukiossa ystäväänsä joka nainen?

Ja tämä ystävä ei tiennyt aloittajan tunteista mutta silti aloittaja syyttelee naista siitä että oli kylmä ja että oli kiusannu ja eikä olis ymmärtäny?

Aloittaja myös syyttelee ystäväänsä siitä että hän oli hetero ja deittaili jotain miessukupuolista?

Tämän takia sitten tämä aloittajan ihastus oli julma?

Outoo..

• Anonyymi

Tää on mieheltä naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mieheltä naiselle

Miksi sitten kirjoitat homofobiasta?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Et arvostele muita, mutta teksti on pelkkää muiden arvostelua.

• Anonyymi

Eli joku nainen on itserakas ja julma jos ei ole ihastunut sinuun, tapailee jotain tyyppiä johon on ihastunut eikä edes tiedä että olisit hänestä kiinnostunut.

Noh… tuota.. eipä mulla tähän nyt meinaa kaunista kommenttia tulla. Yritän muotoilla tämän nyt kauniiksi:

Teinien elämässä varmaan on maailmanloppu kun ihastus johon ei edes mitään parisuhdetta ole ollut onkin jonkun muun kanssa. Mutta todellisuudessa koko ”suhteenne” oli sinun unesi eli itse rakensit mielikuvia siitä mitä ja millanen se ois.

Todellisuudessa jos oisit sen tyypin saanut olisit kokenut pettymyksen kun se teinimäinen haavekuva kohtaa todellisuuden eikä se haavekuva vastaakaan todellisuutta.

Teinien elämässä sellaiset asiat on maailmanloppuja jotka aikuiset käy läpi ilman et tuntuu miltään. Mitä sitten jos joku josta vähän ehkä pitänyt enemmän ja kaukaa sitä ihastellut ei nyt sit tunne samoin? Ei iso juttu.

Mutta odotas kun 20 vuoden avio tai avoliitto hajoaa aikuiselta! Se järisyttää elämää hetken.

Sitä ei teinien mielenterveys kestäis joten on hyvä ettei teinit osaa edes kuvitella sitä tilannetta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe