Luottamuksen menettäminen lienee suurin saavutus, mutta mitä kehumista siinä on Venäjälle antautumisen ohella?
Amerikan persu kehuu saavutuksiaan
11
135
Vastaukset
- Anonyymi
Persut katsoivat puhetta ihaillen. Seuraavaksi odottavat Putinin puhetta. Sellainen puolue on persut.
- Anonyymi
Make Russian Great Again, MRGA
- Anonyymi
harmittaako kun ukrainansota loppuu ja suomi aloittaa myös venäjäkaupan ?
Haluatko sinä, että hyökkäyssodan aloittaja, massamurhaaja ja ryöstäjä saa sodassa valtaamat alueet? Ja haluaisitko sinä tehdä yhteistyötä tällaisen kanssa?
Tämähän validoi toimintatavan, että näin saa tehdä. Kohta Suomi vuorossa.- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Haluatko sinä, että hyökkäyssodan aloittaja, massamurhaaja ja ryöstäjä saa sodassa valtaamat alueet? Ja haluaisitko sinä tehdä yhteistyötä tällaisen kanssa?
Tämähän validoi toimintatavan, että näin saa tehdä. Kohta Suomi vuorossa.No no omille viesteille vttuileva kremlin trolli ap, Suu suppuun putinisi seuraa suoli24sta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no omille viesteille vttuileva kremlin trolli ap, Suu suppuun putinisi seuraa suoli24sta?
Yksi "kansantaudeista" venäjällä viime vuosien aikana, Putinin vastustajien tippuminen ikkunasta kadulle? Eilen viimeksi..
- Anonyymi
Sai haluamansa ilman että Zelenskyin tarvitsi käydä taas julkisesti nolaamassa itsensä. Medioiden hiljetessä jotka vielä eilen hyppi seinille maailmanlopun manaiksineen.
- Anonyymi
Miten monta kertaa ajattelit vielä ap saman avauksen kirjoittaa nikkiä välillä vain vaihtaen? "Pientä" pakkomiellettä taas havaittgvissa ja jokaisella nikillä poikkeuksetta.
- Anonyymi
kiitos aloituksesta moktar gubta
mainosinfluensseri - Anonyymi
Onko Trump venäläinen?
"Kaksituhatta ihmistä kuolee sodassa joka päivä, venäläisiä nuoria ja ukrainalaisia nuoria, Trump sanoi mainiten venäläiset ensin" - Anonyymi
PS jakaa ahteria Putinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006