Aiotteko Äänestää alue ja kuntavaaleissa, ?Joensuussa olisi ihan hyviäkin ehdokkaita Mikä puolue vie voiton..saa nähdä ..Kuinka voisi Joensuussa palvelut säilyttäää että eivät siirtyisi Kuopioon?,
Kuntavaalit
25
252
Vastaukset
- Anonyymi
Aluevaltuustoon uudelleen ehdolla olevia ihmettelen, että mitä ihmettä ne siellä vielä tekisivät?
Jäikö terveyspalveluissa vielä jotakin tuhoamatta?- Anonyymi
Ai mitä ne tekisi? Ehdolle asettuminen on ihan luvallista heillekin. Valituksi tultuaan he olisivat mukana päättämässä. Miksi siis ei, vai sinultako se lupa pitäisi kysyä?
Taidat olla liian tyhmä sellaisesta asiasta päättämään ja luvan antamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä ne tekisi? Ehdolle asettuminen on ihan luvallista heillekin. Valituksi tultuaan he olisivat mukana päättämässä. Miksi siis ei, vai sinultako se lupa pitäisi kysyä?
Taidat olla liian tyhmä sellaisesta asiasta päättämään ja luvan antamiseen.Joensuussa voittaja on SDP, toisena Keskusta, kolmantena kokkelit.
Sitten järjestys on; Vasemmistoliitto, Vihreä liitto, persut ja muut takiaiset. - Anonyymi
Tääkin yks entinen valtuuston jäsen purnaa ois tehny asioita silloin ennen kuntoo. Tais vain selffiet kiinostaa!
- Anonyymi
Tottakai äänestää pitää, kun meillä on vielä se mahdollisuus. Joensuussa tosin ehdokkaat on tosi huonoja, ensinnäkin valehdellaan ammatti ja sitten ikä, etenkin keskusta puolueen ehdokkailla tätä esiintyy. Näköjään 74-75 vuotiaat esimerkkinä. RYHTIÄ EHDOKKAAT!!!!
- Anonyymi
No nyt sinulla on tilaisuus kertoa kuka valehteli ikänsä ja ammattinsa. Jäämme odottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt sinulla on tilaisuus kertoa kuka valehteli ikänsä ja ammattinsa. Jäämme odottamaan.
Eipä taida sitä vastausta tulla.
- Anonyymi
Mie äänestän rantakylän irmaa hää on itkubrihojen puheenjohtaja.
- Anonyymi
Kiitos 😘
- Anonyymi
Onkohan sepi peluri ehokkaana?
- Anonyymi
SepiSepiSepi? Onko Sepi jonkun juopon maalarin koira? Ei kai se voi olla ehdokkaana?
Muuan takavuosien tuttuni kutsui minua tuolla nimellä. Kielsin häntä kutsumasta minua koiran nimellä. Ei meinannut uskoa, joten losautin siltä kärsän vinoon. Maksoi muutaman satasen, mutta oli se sen arvoista ja loppuipas nimittely. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SepiSepiSepi? Onko Sepi jonkun juopon maalarin koira? Ei kai se voi olla ehdokkaana?
Muuan takavuosien tuttuni kutsui minua tuolla nimellä. Kielsin häntä kutsumasta minua koiran nimellä. Ei meinannut uskoa, joten losautin siltä kärsän vinoon. Maksoi muutaman satasen, mutta oli se sen arvoista ja loppuipas nimittely.Onko sepi juoppokin?Hakeeko juoksukaljat kuten Lieksan työttömät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sepi juoppokin?Hakeeko juoksukaljat kuten Lieksan työttömät?
Et siis ymmärtänyt tekstin sisältöä. Miksi osallistut keskusteluun, jos et ymmärrä luettua?Ihanko silkkaa tyhmyyttäsi?
- Anonyymi
Sepi ei katso televiiissiota! 📺
- Anonyymi
Sepi on teidän ikioma sepi.Peluri ja susi sepin omenat syö.
- Anonyymi
Sepitetyt tarinat.
- Anonyymi
Aion. Olen PS äänestänyt vuosikaudet mutta näin köyhänä en äänestä enää.
Vaihtoehtoja ei ole ensin ajattelin SDP mutta eivät kuulemma peru leikkauksia eikä Lintmannin puheet vakuuta.
Kokoomus Kristilliset Keskusta ja RKP ovat porvaripuolueita
Harkino äänesti jaa köyhien leikkauksille.
Pienpuolueita ei kannata äänestää.
Vaihtoehdoksi jää Vihreät ja Vasemmisto vaikka en pidä yhtään viherääriajattelusta enkä maahanmuutosta enkä rahan jakelusta ulkomaille ja kaiken haitallisen enkä moraalittomien hyväksynnästä.- Anonyymi
Entä jos lopettaisit köyhäilyn, menisit töihin ja äänestäisit kokoomusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos lopettaisit köyhäilyn, menisit töihin ja äänestäisit kokoomusta.
Oikeistohan tämän työttömyyden on luonut valtioon niin miksi äänestäisin elämän kurjistajaa ja köyhien rääkkääjää. Ihmishirviöitähän nämä ovat.
Itäsuomessa on 10 000 työtöntä ja alle 500 työpaikkaa siinä ei vain mennä töihin vaikka haluaisikin.
Kokkareet ja muut porvarit on lusineet hallituksissa vuosikymmenet saamatta mitään muuta kuin yhteiskunnan tuhoa aikaan.Trumpisteja kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeistohan tämän työttömyyden on luonut valtioon niin miksi äänestäisin elämän kurjistajaa ja köyhien rääkkääjää. Ihmishirviöitähän nämä ovat.
Itäsuomessa on 10 000 työtöntä ja alle 500 työpaikkaa siinä ei vain mennä töihin vaikka haluaisikin.
Kokkareet ja muut porvarit on lusineet hallituksissa vuosikymmenet saamatta mitään muuta kuin yhteiskunnan tuhoa aikaan.Trumpisteja kaikki.Kyllähän työttömyys on ihan Marinin peruja oleva ilmiö.
SDP tarvitsee työttömiä ja muita köyhiä, sillä ilman niitä SDP:tä ei olisi edes olemassa.
Ei SDP:llä ole mitään intressiä toimia työttömyyden poistamiseksi, koska silloin ei enää olisi niitä joiden etuja voisi valehdella puolustavansa, jolloin koko SDP olisi tarpeeton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän työttömyys on ihan Marinin peruja oleva ilmiö.
SDP tarvitsee työttömiä ja muita köyhiä, sillä ilman niitä SDP:tä ei olisi edes olemassa.
Ei SDP:llä ole mitään intressiä toimia työttömyyden poistamiseksi, koska silloin ei enää olisi niitä joiden etuja voisi valehdella puolustavansa, jolloin koko SDP olisi tarpeeton.Voi sinua raukkaa. Ilman työväen edustajia et sinäkään suutasi soittaisi.
Sinunkin mielipidevapaus on työläisten hankkima.
Pyrkii unohtumaan ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua raukkaa. Ilman työväen edustajia et sinäkään suutasi soittaisi.
Sinunkin mielipidevapaus on työläisten hankkima.
Pyrkii unohtumaan ?Minä en ole saanut ahneilta sosialisteilta yhtään mitään. Itse asiassa en tunne sellaista sairauttakaan kuin sosialismi. Pummien tuella eläviä kaikki vasemmistopuolueet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole saanut ahneilta sosialisteilta yhtään mitään. Itse asiassa en tunne sellaista sairauttakaan kuin sosialismi. Pummien tuella eläviä kaikki vasemmistopuolueet.
nu'nih,
nettosaaja peräkammarista,
puhisoo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän työttömyys on ihan Marinin peruja oleva ilmiö.
Ei SDP:llä ole mitään intressiä toimia työttömyyden poistamiseksi, koska silloin ei enää olisi niitä joiden etuja voisi valehdella puolustavansa, jolloin koko SDP olisi tarpeeton.Itäsuomi on ollut kehirysaluetta jo ammoisista ajoista lähtien jo 60- luvulta jis ei jo ennen sitä.
Kyllä nuokin trollit jaksaa naksaako ps ja kok näilke kuten puuttini omilkeen.
- Anonyymi
Koko joensuun vois siirtää kuopioon niin ei oltaisi niin lähellä puttea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887