Kun sanoin ,että kukaan ei välitä minusta, tarkoitin että hän ei välitä minusta.
Kun sanoin ,että en kelpaa kenellekään tarkoitin että en kelpaa hänelle.
Kun sanoin, että en ole tarpeeksi hyvännäköinen, tarkoitin etten ole tarpeeksi hyvän näköinen hänelle.
Hän oli yksi sadasta miljardista, tähdenlento joka osuu kohdalle kerran elämässä.
Hänestä tuli pian koko maailmani, jonka varaan rakensin kaiken.
Kaikki mitä tein liittyi häneen, kaikki mitä tein johtui siitä, koska halusin tavalla tai olla enemmän hänelle.
Mutta kun huomasin, että hän ei vain huomannut minua, niin koin oloni hyvin riittämättömäksi ja surulliseksi.
Sain kyllä huomiota ja tukea todella monilta, mutta hän oli ainoa ihminen jonka huomasin, ainoa ihminen jolla oli merkitystä maailmassani.
Suoraan sanottuna muiden ihmisten vaikutus oli hyvin pientä minuun, mutta hänen vuoksi olisin vaikka hypännyt junan eteen.
Ja kun hän lähti, maailmani mureni. Se oli kuin joku olisi työntänyt puukon sydämeen, mutta vetänyt sen juuri niin tarpeeksi syvälle, että se sattui ihan helvetisti, mutta ei kuitenkaan tappanut aivan.
Hän oli aivan kaikki mitä olisin kumppanilta voinut ikinä toivoa, ja se sattui aivan helvetisti myöntää itselleen, että häntä ei koskaan ollut olemassa...
Ilman hänen vaikutusta elämääni pyörisin yhä itsesäälissä, enkä olisi kehittynyt näin paljoa.
Hänen vuokseen laitoin tunteet laatikkoon pysyvästi, laitoin siihen teipin tekstillä "räjähdysvaara, älä päästä näitä pois jos haluat välttää katastrofin".
Ja en koskenut siihen laatikkoon pitkään aikaan, seuraavan kerran kun avasin laatikon.... niin traumat hylkäämisestä iski päin vasten kasvoja.
Huutoitkin, raivosin ja huusin... "ei taas" "ei enää", kun toiveet ja ideat jälleen tuntui hajoavan käsiin. Onnistuneesti siirsin omat tunteeni häntä kohtaan toiseen ihmiseen... mutta pian tajusin, että tein liian hätäisen siirron, en nimittäin edes ollut varma tästä ihmisestä.
Peräännyin ja jälleen laitoin tunteet laatikkoon. Seuraavan kerran kun raotin laatikon kantta, niin tuli ensin raivokohtaus ,jonka jälkeen epätoivoista itkua.
Ensin koin suurta vihaa ja tuskaa siitä, että hän ei ymmärtänyt minua, jonka jälkeen koin vain itkuisen epätoivon siitä, että hän ei käsittänyt tilannettani. En ole vihainen tai katkera hänelle, mutta siinä hetkessä se saattoi tuntua siltä, se viha tuli jostain syvältä, traumoista ja maailman epäreiluudesta ja epätoivosta, aivan kuin olisin täällä aivan yksin, ja muut aktiivisesti kävelisivät ohitseni, eikä kukaan huomaisi minua. Mutta sitten kun näen itseni tuolla väkijoukossa ja yritän epätoivoisesti saada hänet huomamaan minut, niin hän vain katoaa..
Tämän jälkeen mietin, että haluan vain ystävyyssuhteita enää. En halua, että minua sattuu taas jälleen kerran.
Romanttiset suhteet tuovat vain kipua puolin ja toisin, mutta ehkä hyvän ystävän kanssa tuska lopulta helpottuisi, en tarvitse enää turhaa toivoa romanttisesta unelmasta, haaveesta joka ei koskaan toteutunut.
Mutta entä jos olet enemmän kuin ystävä? Mutta et tarpeeksi, että sydän valitsisi sinut... haluan suojella ja tuoda onnea elämääsi, mutta en koe sinua elämän kumppanikseni, olet ihana ja rakastettava, mutta ystävänä ja ehkä juuri enemmän, mutta et aivan se oikea.
Ja hän on yhä tuolla jossain... kosmisessa maailmankaikkeudessa ja tiemme kohtaavat vielä joku päivä. Ehkä silloin olen vihdoin valmis sinulle. Kun kohtaamme olen täydellisen versio itsestäni, odota vielä hetki.
Olet se ihminen, joka voi pelastaa minut itseltäni, siltä valtavalta tuholta jota kohti olen menossa. Olen vain tikittävä aikapommi, joka kyllä tuhoaa itsensä jos ei saa pelastusta tästä kärsimyksestä. Tunteet näin vahvat ei vain ole luotu tähän maailmaan...
Kun kohtaamme loppuvat kaikki maailman sodat ja kärsimykset. Olet toinen puoleni, pakkomielteeni, rakkauteni, elämäni valo ja kaikki mitä voisin toisesta ihmisestä toivoa. Romanttinen unelma ja toivo, päivästä jolloin onni vihdoin koittaa, päivästä jolloin hehkun kirkkaammin kuin kukaan tässä maailmassa.
Toiset sanovat minua harhaluuloiseksi ja hulluksi, itse sanoisin, että olen eeppinen ja tunteikas. Enemmän mitä moni uskaltaa olla, ja juuri oikealla tavalla hullu.
Vuosikaudet on tässä maailmassa syrjitty niitä ujoja ja kilttejä ihmisiä. Mihin se on johtanut? Rakenteisiin jotka suosii kylmiä ja itsekkäitä ihmisiä. En usko, että terveellinen maailma on mahdollista, ilman tietynlaista kylmäpäisyyttä. Se puuttuu monelta omanlaiselta ihmiseltä, koska ovat liian hyviä tähän maailmaan.
Mutta uskon, että olen kykeneväinen johtamaan maailman parempaan paikkaan, tarpeeksi kylmäpainen ja ovela, mutta isolla sydämellä. Se on mikä monelta johtajalta puuttuu, sydän,sielu.... ja jotain meni minunkin lapsuudessa hyvin pieleen kun pienestä ujosta, hyväntahtoisesta pojasta kasvoi narsistinen, ja laskelmoiva ihminen, mutta uskon että kaikella on tarkoitus.
Yksin tää on liian iso taakka kuitenkin, mutta yhdessä voittamattomia, missä ikinä oletkaan maailmankaikkeudessa
Totuus rehellisesti, epävakaan narsistin päiväkirja
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän tämän hyvinkin pitkälti paljon samaa kokeneena. Tämä teksti pisti vihlomaan mahanpohjasta monessakin kohtaa.
- Anonyymi
Semmosta ne ruskeat silmät on.
Otan osaa.Oikeasti tiedän miltä susta tuntuu.
Enkä usko psykiatriaan.Se on liian nuori tieteenlaji mikä leimaa edelleen ihmisiä ja aiheuttaa enemmän tuskaa kaikille kuin mitään hyvää. - Anonyymi
Jos ottaa aikapommin huomaansa jotta se ei tikitä niin kukas sen sanoo mikä sen laittaa uudestaan tikittämään joskus tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Hieno sävellys ✨️ Tunsin paljon tunteita itsessäni. Ehkä se on kuitenkin voimakkaasti tunnettu rakkaus, ilo, halu toimia yhdessä, suojelu, periksiantamattomuus, hylkäämisen pelko, arvostuksen tunne, arvostus, kunnioitus, nauru, huumori ja vastavuoroisuus.
Jätetään ne muut diagnoosit tästä tunne-elämästä pois ja kasvetaan kaikkien tunteiden osalta omalla persoonalla ♡ - Anonyymi
Kuulostaa että olet jo löytänyt oikeasi, muttet vain uskalla hyväksyä sitä koska tunsit niin paljon ja satutit itsesi. Älä menetä hyvää juttua haikailemalla satua, todellisuus ei ole täydellisiä puolikkaita, ja asiat joita kuvaat eivät ole pelkkää ystävyyttä. Vain sinä voit lopulta pelastaa itsesi, se ei ole kenenkään muun käsissä, eikä edes mahdollista. Uskalla avata itsesi rakkaudelle, älä pakene sitä tarinaan ja sabotoi itseäsi. Työstä hylätyksi tulemisen traumaa, ja opettele kuinka rakastaa ja pelastaa itsesi. Tsemppiä!
- Anonyymi
Ikävää ettei näihin voi uskoa enää yhtään.
Tai ehkä ikävintä on se etten usko enkä luota enää tunteisiini ja vaistoihini. <3 - Anonyymi
Sairasta kirjoittelua! Hanki ensin elämä
- Anonyymi
Voit katsoa peiliin ja sanoa tuon itsellesi. 👍
- Anonyymi
Eikö nämä palstaäijän pölinät ole enää nannaa tälle parjauskampanjallesi vai mikä mättää?
- Anonyymi
Haet epätoivin vimmalla onnea olemattomasta. Parisuhteesta ja ihmisten välisestä rakkaudesta. Katso kauemmas,näe laajemmin,ja tuollainen itsekäs parisuhderakkaus jää aika merkityksettömäksi.🤷♀️
- Anonyymi
💔🍷💊🔪⚰️🪦
- Anonyymi
liian pitkä
- Anonyymi
Taidat olla viehättyneempi analysoimaan aloittajaäijän emojilinjaa, vai mitä? Voimia juippi, vaikutat todella syvälliseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla viehättyneempi analysoimaan aloittajaäijän emojilinjaa, vai mitä? Voimia juippi, vaikutat todella syvälliseltä
Eli ylimielinen ja totinen antisosiaali🙄
- Anonyymi
” Vuosikaudet on tässä maailmassa syrjitty niitä ujoja ja kilttejä ihmisiä. Mihin se on johtanut? Rakenteisiin jotka suosii kylmiä ja itsekkäitä ihmisiä. En usko, että terveellinen maailma on mahdollista, ilman tietynlaista kylmäpäisyyttä. Se puuttuu monelta omanlaiselta ihmiseltä, koska ovat liian hyviä tähän maailmaan.” Aika perusin*elteksti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713