Kärttyilee ja kiusaa jopa sinuakin. Epäilen että hänkin voi tunnistaa minut helpohkosti.
Se taitaa olla mun exä kuka täällä
19
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minua kukaan kiusaa.
- Anonyymi
Montako xää sulla sitte on, miehiä vai naisia?
- Anonyymi
On niitä viime vuonna tullut jo ainakin 10 miestä. Uus kierroksessa, mutt kun se ei oo rikas niin ei oikein nappaa.
T.. T nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä viime vuonna tullut jo ainakin 10 miestä. Uus kierroksessa, mutt kun se ei oo rikas niin ei oikein nappaa.
T.. T nainenNy oli jo niin tökerö maalailua, että tämä ei taida olla edes palstaäijän trollailua, vaan jonkun muun juosten kusten tehty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.. T nainenViimeisten 20vuoden ajalta yksi exä :D
-t- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny oli jo niin tökerö maalailua, että tämä ei taida olla edes palstaäijän trollailua, vaan jonkun muun juosten kusten tehty
Ilolla näitä lukee yksi t-nainen, jonka elämä jotain juosten kusevaa kiinnostaa näin paljon.
- Anonyymi
Ihan sama jos mua kiusataan. Antaa tulla vaan mielummin mua ku jotain toista
- Anonyymi
Tykkäätkö olla "kiusoiteltu"?
Naiselta sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö olla "kiusoiteltu"?
Naiselta sivustaEi ollut häneltä tuo.
- Anonyymi
Hyvä, meitä on ainakin kaksi kovaa cat ladya.
- Anonyymi
Ei täällä kenekään exät liiku. Ei näistä palstan anonyymikirjoituksista kannata mitään omia tarinoita muodostella.
- Anonyymi
Minkä takia sinä aina menet tämän äijän narratiiveihin mukaan ja luennoit tälle trollille asiantuntijapäällikkönä? Sattuu silmiin nääs katsoa tätä tyhymyyttä. Mutta ehkä sinä saarnaat mielestäs jollekin, jota pidät itse epävakaana ja ohjailtavana sun muuta. Voimia. Terveisin eräs t-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia sinä aina menet tämän äijän narratiiveihin mukaan ja luennoit tälle trollille asiantuntijapäällikkönä? Sattuu silmiin nääs katsoa tätä tyhymyyttä. Mutta ehkä sinä saarnaat mielestäs jollekin, jota pidät itse epävakaana ja ohjailtavana sun muuta. Voimia. Terveisin eräs t-nainen
No nyt on kyllä taas luulot katossa!
- Anonyymi
Esitän tähän toiveeni, ett palsta suljettaisiin.
- Anonyymi
Voi tietysti itsekin poistua palstalta.
- Anonyymi
Exän kaverit voi olla ja suku.Niin onkin.
- Anonyymi
No se on kyllä huomattu ja ne sun pari muuta kans
- Anonyymi
Venäläine. Hiihto joukkue hoidos raiskaaji
- Anonyymi
Ai luulin et se on mun exä joka kirjoittaa minulle 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713