Apteekit huom! Asiakkaat kokevat itsensä kiusaantuneeksi kun henkilökunta syöksyy heti kimppuun kyselemään, jotkut haluavat tutustua rauhassa ostettavaan tuotteeseen. Asiakas kysyy kyllä jos haluaa lisätietoja.
Apteekkipalvelu
19
355
Vastaukset
- Anonyymi
Alkossakin blondi pimut ahdistelee, mut se on mukavaa pikku turassa.
- Anonyymi
Minusta on ihan hyvä jos apteekissa syöksyy kimppuun itse ei tiedä lääkkeistä niin paljon
- Anonyymi
Kun syöksyy kimppuun niin löytyy etsitty nopeammin kuin jos itse etsisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun syöksyy kimppuun niin löytyy etsitty nopeammin kuin jos itse etsisi
Nuukimmat tilaa netistä lääkkeitä ja ne on mitä sattuu. Niissä voi olla kiellettyjä aineitakin, joilla voi vaikka henki lähteä. Että ei pitäisi marmattaa jos saa apteekissa kunnon lääkkeitä ja asiantuntevaa, sekä turvallista palvelua lääkkeiden suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuukimmat tilaa netistä lääkkeitä ja ne on mitä sattuu. Niissä voi olla kiellettyjä aineitakin, joilla voi vaikka henki lähteä. Että ei pitäisi marmattaa jos saa apteekissa kunnon lääkkeitä ja asiantuntevaa, sekä turvallista palvelua lääkkeiden suhteen.
Mistä tahansa ostettuihin lääkkeisiin kuuluu osana tämä uskomus lääkkeiden turvallisuudesta, mutta todellisuudessa mitkään lääkkeet eivät ole turvallisia tai haitattomia käyttää ostipa ne sitten mistä hyvänsä. Lähtökohtaisesti terveille ei pidä siitä syystä antaa mitään lääkevalmisteita, mutta ei ne lääkkeiden haitat lievene sairaindenkaan niitä syödessä. Mitä vähemmän lääkkeitä käyttää sen parempi terveyden kannalta, koska oire on vain merkki ihiselle, että kaikki ei ole kunnossa ja sen oireen turruttaminen ei itse sen aiheuttajaa poista mihinkään ja tämä on lääkkeiden yleinen toimintamekanismi useimmin.
Esimerkiksi diabetes 2 lääkkeiden tarkoitus on pienentää veren glukoosipitoisuutta korjaamatta itse sen glukoosipitoisuuden nousun aiheuttamaa syytä ja siksi näitä lääkkeitä on syötävä jatkuvasti mikä ilmeisesti on tarkoituskin, koska lääketeollisuus toimii niin sanotusti bisnekseen liittyvän ajattelun pohjalta. Ennen tämäkin asia hoidettiin ruokavaliolla diabetes 2 pysyi kohtuulisen aisoissa 1950 luvulla suomessa oli n, 5000 tapausta vuodessa kun nykyisin niitä on yli 500 000 vuodessa, niin ei voida parhaalla tahdollakaan puhua, että ongelma olisi jotenkin hoidettu lääkkeiden avulla.
Samaa hoitoprotokollaa sovelletaan moniin muihinkin sairauksiin pyrkimättä korjaamaan sitä perustavaa syytä oli se sitten mistä tahansa johtuva, koska se vaarantaisi lääketeollisuuden bisnekset.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Nyku päivänä apteekki tulee tarpeeseen.
- Anonyymi
Ensin Tenox, sitten menox 🤸
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi ☝️
- Anonyymi
Hyviä vastauksia.
- Anonyymi
Vahvaa farmakologista osaamista 👌
- Anonyymi
Haluan tenoxii 🙋
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista tenoxia.
- Anonyymi
Aloittajalle!! Sitä voi kohteliaasti sanoa myyjälle että "kiitos mutta haluan katsella rauhassa".
Suomalainen on niin #itun tuppisuu örvöttäjä ettei uskalla sanoa mitään vaan mieluummin juoksee ovesta karkuun.- Anonyymi
Eilen illalla oli National Geograpic kanavalla ohjelma Salakaupan julmat kasvot? Siinä oli juuri Meksikon ja Intian lääkeväärentäjiä tekemässä hommaansa. Pillereitä tekivät antibiootti tabletteja kalsiumista joka oli värjätty elintarvikevärillä ja niillä ei ole lääkinnällistä vaikutusta. Toisia pillereitä tekivät joissa oli jotain liuotinta, rotanmyrkkyä ja glykolia, siis pakkasnestettä?
Nuo tekeleet myydään välittäjille ja ne taas myy niitä netissä? Että enpä ostaisi netistä lääkkeitä. Afrikassa 77 lasta oli kuollut saastuneeseen yskänlääkkeeseen ja suuri määrä ihmisiä saanut maksa ja munuaisvaurioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen illalla oli National Geograpic kanavalla ohjelma Salakaupan julmat kasvot? Siinä oli juuri Meksikon ja Intian lääkeväärentäjiä tekemässä hommaansa. Pillereitä tekivät antibiootti tabletteja kalsiumista joka oli värjätty elintarvikevärillä ja niillä ei ole lääkinnällistä vaikutusta. Toisia pillereitä tekivät joissa oli jotain liuotinta, rotanmyrkkyä ja glykolia, siis pakkasnestettä?
Nuo tekeleet myydään välittäjille ja ne taas myy niitä netissä? Että enpä ostaisi netistä lääkkeitä. Afrikassa 77 lasta oli kuollut saastuneeseen yskänlääkkeeseen ja suuri määrä ihmisiä saanut maksa ja munuaisvaurioita.Tilaan kaikki lääkkeet Nigeriasta, olen ollut tyytyväinen. Hinta on edullinen ja tulee tosi hyvät pöhinät! Suosittelen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaan kaikki lääkkeet Nigeriasta, olen ollut tyytyväinen. Hinta on edullinen ja tulee tosi hyvät pöhinät! Suosittelen!
No nyt tuli kiire Nigeriaan 🏃♂️🚴♀️
- Anonyymi
On ne röyhkeitäkin, mutta kaikki on koska on ja oli
valtion vain apteekki asperiinit,
auton katsastukset jopa ennen vain valtion,
on tv-lupa veroista vaikka ei televisioo
ennen valtion kätyrit kuuntelivat postiluukuista
onko TV päällä jos ei TV-lupa maksettu!
Jne. Jne. Monia esimerkkejä liikaa listata!!
Todellisissa vapaissa Länsimaissa kuten esim.
Yhdysvallat, Canada ja Austraalia ei ole mitään
vastaavanlaisia raukkamaisuuksia.
On Kylmän Sodan uhrin kaltainen.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035