Työaamu

eräs1

Tulin töihin kahta tuntia aiemmin kuin työ piti. Ajattelin tehdä pois rästiin jääneet työt, jotta saisin sitten ottaa rennommin muutaman päivän. Huomasin pihassa autosi ja sydämeni rupesi lyömään tahdittomasti. Tulin sisään ja toivotit minulle hyvät huomenet, toivotin takaisin. Aloitin työni. Sinä tulit neuvomaan minua työasiassa ja huomasin että tärisit. Selvitimme työasian ja palasit työhuoneeseesi. Ilmassa oli aistittavissa jännitystä. Päätin tulla juttelemaan sinulle, olihan töissä hiljaista kun olimme kahden. Sydämeni löi, tärisin ja jalat eivät meinanneet jaksaa kuljettaa minua perille asti, kun kävelin kohti työhuonettasi. Pelästyit kun tulin oven suuhun, vaikka kuulit että tulen. Tulin viereesi kun kirjoitit koneella jotain tärkeää ja juttelin niitä näitä. Laitoin käteni nojaamaan olkapäällesi ja tunsin kuinka tärisit. Hipasit polveani kuin ohimennen. Minun teki mieli suudella sinua, mutta en uskaltanut. Pyysit neuvoa koneen kanssa, ja kumarruin eteenpäin ja otin hiiren käteeni ja neuvoin. Huomasin sivusilmällä ettet sinä katsonut tietokoneen ruutua vaan minua, mutta olin kun en huomaisikaan. Laitoit kätesi oman käteni päälle kun liikutin hiirtä. Katsoin sinua silmiin ja huomasin kuinka molemmat olivat jännittyneitä ja tärisivät. Toit kasvosi lähemmäs minun kasvojani ja tarrasimme toisiimme ja suutelimme intohimoisesti. Tulin syliisi istumaan vasten sinua. Suutelimme ja huomasin kuinka peloissasi olit. Aloit varovasti suudella kaulaani, se tuntui hyvälle. Huomasin kuinka varoit koskea minuun. Rohkaisin sinua eleilläni ja sinä jatkoit kaulalta alaspäin. Avasit varovasti paitani nappeja että pääsit suutelemaan rintojani, vaelsit suullasi alas ja katsoit rintojani. - Kauniit!, sanoit ja minä suutelin sinua. Suutelit rintojani, nuolit nännejäni hellästi, välillä näykkäsit. Kätemme vaelsivat. Silitin reisiäsi ja kuljetin hitaasti kättäni lähemmäs herkkää paikkaa. Mitä lähemmäs menin, sitä enemmän tärisit ja huomasin kuinka kova olit. Iso elimesi sykki valtavana ja housusi puristivat sitä. Avasin housujesi vetoketjun ja vapautin sen. Hätkähdit kun koskin siihen ja huokasit hiljaa. Sinun kätesi alkoivat vaeltaa vartalollani nopeammin. Otin elimestäsi kiinni ja liikutin esinahkaa edestakaisin, sinä huokailit. Hetken kuluttua nostit minut sylistäsi työpöydällesi istumaan, tavaroita tippui lattialle. Menit kyykkyyn ja huomasit ettei hameeni alla ollut pikkuhousuja. –Wau!, huokasit. Katsoit tummaa, kosteaa ja turvonnutta pilluani. Minä punastuin. Nostit hamettani ylemmäs ja koskit vakoani, se oli aivan märkä kiimasta. Sormesi liukui häpyjeni väliin vaivattomasti ja pilluni litisi. Hieroit sormellasi klitoristani, joka oli kovana ja välillä laitoit sormesi sisääni syvälle. Huokailit. Hengitykseni kiihtyi ja ynisin. Kumarruit pilluani kohti ja aloit nuolla klitoristani ja samalla sormesi liikkuivat sisälläni. Aloin täristä ja pidin pöydästä kiinni. Mehuni valui pitkin jalkoja. Lisää tavaroita tippui pöydältä. Pyysin sinut seisomaan ja menin itse lattialle. Laskin housusi alas. Otin ison, jäntevän ja kovan kalusi suuhuni ja nuolin ja imin sitä. Sinä huokaisit raskaasti ja hengityksesi tiheni. Ynisit. Otit minua hiuksista kiinni samalla kun kalusi liukui suussani. Toisella kädelläni hieroin pakaroitasi ja kiveksiäsi. Et kestänyt enää, nostit minut takaisin pöydälle. –Saanko tulla sisällesi, en kestä, sinulla on ihana pillu, sanoit. Nyökkäsin. Laitoit kyrpäsi häpyhuulieni väliin ja leikittelit klitoriksellani. – Tule!, sanoin ja vedin sinua lähemmäs. Työnsit hiljaa kyrpäsi sisälleni, yhä syvemmälle ja syvemmälle. –Aah, huokasimme. Aloit työntää varovasti edestakaisin ja hieroit sormillasi klitoristani ja nuolit edessäsi olevia kovia nännejä. Työnsin itseäni lähemmäs ja nopeutin rytmiä. Ynisin. Otit välillä kyrpäsi melkein kokonaan sisältäsi ja työnsit taas pohjaan saakka. Aloin täristä voimakkaasti ja ääntelin kovempaa. Pilluni puristi kyrpääsi. Tulit sisältäni, nostit minut lattialle ja käänsit pöytää vasten. Nostit pyllyäni. Painoit kyrpäsi takaapäin märkään vittuuni. Ja aloit työntää rytmikkäästi. Samalla hieroit klitoristani ja laitoit sormesi pyllyyni varovasti. –Pane mua! Pane!, huudahdin. –Kyllä! Panen!! Kyrpäsi liukui edestakaisin nopeasti pillussani. Kuului litinää. Kiihdytit tahtia. Minä huusin nautinnosta. –Annan sulle kunnolla kyrpää!, huusit. Aloimme molemmat täristä, minä inisin ja huusin. Nopeutit yhä entisestään tahtia, karjahtelit. –Minä tulen! huusit. Minä aloin täristä, en meinannut pysyä paikallani, pidit minusta kiinni ja painoit kyrpääsi minuun syvälle. Minä huusin ja sain valtavan orgasmin. Samaan aikaan sinä karjaisit ja purkaannuit syvälle sisälleni. Tärisimme ja nojasimme hetken aikaa toisiimme. Pusuttelit kaulaani. Nousimme ylös, kävimme pienellä pesulla ja siistiytymässä. Laitoit työhuoneesi ikkunan auki, jotta kiiman haju ehtisi hälvetä ennen muiden tuloa. Kerkesimme juuri ulos tupakalle, kun ensimmäinen työntekijä saapui töihin. Me molemmat vain toivotimme hymyillen hyvät huomenet hänelle. Ja hän katsoi meitä oudosti!

2

12109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitzan

      Mahtava!!!! onko jatkoo tulos???

    • Pamela

      Mielenkiintoista luettavaa todellakin oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe