Kokemusta, että ihan pieleen mennyt tunnetun ja hyvämaineisen näkijän selvänäkökatselmus. Jotain pientä on voinut mennä oikein. On silti saattanut olla miellyttävä kokemus ja ihana ihminen.
Oikein on saattanut nähdä vähemmän tunnettu, vaatimaton (jopa maksuton) näkijä. Usein vanhempi henkilö.
Itse olen joidenkin kohdalla kokenut, että ns. väärä/vieras henki tulee näkijästä ja siitä lähtien menee pieleen. Onko syynä erilainen elämänkatsomus? Esim itse en usko sielunvaellukseen.
Miksi näkijä ei näe kaikille? Edes hyvästä maineesta tunnettu?
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et usko sielunvaellukseen, miksi edes käyt näkijöillä?
Jokainen hiukankin henkinen tietää sielunvaelluksen olevan yhtä totta kuin se että avaruus on olemassa.- Anonyymi
En ihan ymmärrä…? Vaikka en usko ”entisiin elämiin”, ihan samalla tavalla olen kiinnostunut päätösten suhteen ja elämän suurissa risteyskohdissa siitä, mikä näkymä aukeaa näkijälle. Itse otan toki vastuun päätöksistä.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen vaikka en ole ns. perinteinen kristitty, vaan olen avoin erilaisille asioille. Olen tavannut useamman kristillisesti uskovan selvänäkijän, yhden kanssa rukoiltiin Isä Meidän- rukous lopuksi. Raamattu kyllä varoittaa pimeyden voimiin turvautumasta mutta on myös valosta käsin näkeviä, joille on vaan ilmaantunut lahja, jota itsekin ihmetelleet ja he ovat ymmärtäneet, että se on muiden auttamiseen.
Haluaisin kokemuksia, joko näkijöiltä tai heillä asioineilta, miksi näin saattaa käydä. Kun jollakin muulla voi olla kokemus, että esim. tunnetun näkijän näkemiset ovat toteutuneet joka kerta, itse olen löytänyt 1-2 joita käytän, eivät ole palstojen mukaan ”suosiossa”.
Vaikuttaako energia luettavan ja näkijän välillä? En tietoisesti ajattele negatiivisesti, en olisi muuten mennytkään ko. näkijälle. Ihmisenä on ollut ihanan tuntuinen mutta tuntuu, että jokin outo henki/este energioissa oli, joka ehkä vaikutti tulokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan ymmärrä…? Vaikka en usko ”entisiin elämiin”, ihan samalla tavalla olen kiinnostunut päätösten suhteen ja elämän suurissa risteyskohdissa siitä, mikä näkymä aukeaa näkijälle. Itse otan toki vastuun päätöksistä.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen vaikka en ole ns. perinteinen kristitty, vaan olen avoin erilaisille asioille. Olen tavannut useamman kristillisesti uskovan selvänäkijän, yhden kanssa rukoiltiin Isä Meidän- rukous lopuksi. Raamattu kyllä varoittaa pimeyden voimiin turvautumasta mutta on myös valosta käsin näkeviä, joille on vaan ilmaantunut lahja, jota itsekin ihmetelleet ja he ovat ymmärtäneet, että se on muiden auttamiseen.
Haluaisin kokemuksia, joko näkijöiltä tai heillä asioineilta, miksi näin saattaa käydä. Kun jollakin muulla voi olla kokemus, että esim. tunnetun näkijän näkemiset ovat toteutuneet joka kerta, itse olen löytänyt 1-2 joita käytän, eivät ole palstojen mukaan ”suosiossa”.
Vaikuttaako energia luettavan ja näkijän välillä? En tietoisesti ajattele negatiivisesti, en olisi muuten mennytkään ko. näkijälle. Ihmisenä on ollut ihanan tuntuinen mutta tuntuu, että jokin outo henki/este energioissa oli, joka ehkä vaikutti tulokseen.Aidot näkee kyllä, en usko että siihen vaikuttaa mitkään eri enegiat tai näkemykset. Vaikuttaa vähän siltä että on heti nähnyt olemassa olevan rajoittuneisuuden, esim että joku ehkä olevinaan kovin henkinen mutta suhtautuu negatiivisesti ennustajiin ja kielteisesti esm. sielunvaellukseen.
Se että joku sanoo olevansa uskovainen, ei todellakaan aina tarkoita että olisi millään tavoin henkinen tai edes avoimin mielin sellaisille asioille.
Ehkä enemmänkin että on epävarmuutta ja tarve kuulua johonkin joukkoon.
Niinpä on ehkä käynuyt niin, ettei näkijä ole katsonut tarpeelliseksi. Miksi ennustaa jollekin joka ei osaa antaa arvoa vaan alkaa lokeroida ja arvottaa muita. Vaikka ei tietoisesti ajattelisi negatiivisesti, niin totta kai aito näkijä sen negatiivisuuden silti näkee.
Itse käyn näkijällä, jolla on kyky nähdä aiempiin elämiin. Sain sitä kautta selvyyden elämääni rajoittaneisiin, suoranaisiin kauhun tunteisiin, joihin en ollut saanut muuta kautta apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidot näkee kyllä, en usko että siihen vaikuttaa mitkään eri enegiat tai näkemykset. Vaikuttaa vähän siltä että on heti nähnyt olemassa olevan rajoittuneisuuden, esim että joku ehkä olevinaan kovin henkinen mutta suhtautuu negatiivisesti ennustajiin ja kielteisesti esm. sielunvaellukseen.
Se että joku sanoo olevansa uskovainen, ei todellakaan aina tarkoita että olisi millään tavoin henkinen tai edes avoimin mielin sellaisille asioille.
Ehkä enemmänkin että on epävarmuutta ja tarve kuulua johonkin joukkoon.
Niinpä on ehkä käynuyt niin, ettei näkijä ole katsonut tarpeelliseksi. Miksi ennustaa jollekin joka ei osaa antaa arvoa vaan alkaa lokeroida ja arvottaa muita. Vaikka ei tietoisesti ajattelisi negatiivisesti, niin totta kai aito näkijä sen negatiivisuuden silti näkee.
Itse käyn näkijällä, jolla on kyky nähdä aiempiin elämiin. Sain sitä kautta selvyyden elämääni rajoittaneisiin, suoranaisiin kauhun tunteisiin, joihin en ollut saanut muuta kautta apua.Kiitos näkemyksestäsi (kommentti n:o 4). Itse siis en ole millään lailla ”henkinen”, mutta rukoilen paljon ja itsellä toimii profetian henki, mutta ei omissa asioissa, vain toisille rukoillessani kasvotusten tai solussa/piirissä.
Samaa minäkin tarkoitan, että maailmankaikkeus ei ole minkään kirkkokunnan yksinoikeudella vaan monessakin uskonnossa on hyvää.
Näkijän kanssa ihmettelin sitä, että kyseessä maankuulu näkijä, ystävälle ja palstojen mukaan monille kaikki toteutunut, mitä sanonut. Minulle siis katsoi, meni pieleen (lopputulos jo näkyvillä, sen sijaan kaksi muuta tuntematonta näki oikein) ja kyse ei ollut siitä, että näkijä ei ”viitsinyt” vaan yksinkertaisesti kertoi vääriä asioita. Kertoi muutamia symboleita, mitä näki (näkyinä) ja ne olivat oikein mutta tulkinta oli täysin väärä, jopa päinvastoin meni. Mistä ihmeestä voi olla kyse? Joku sekoittava tekijä oli.
Ap
Jos minä katson, niin takuulla näen vaikka en gynekologi olekaan.
Alle 30, 50 ekee a siitä vuosittain kympin nousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä552913340% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2711814Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak561598- 1241576
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1901549- 3351231
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö621217- 941210
Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik391125Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise751037