Osa heikommista paastoa,koska huononkelin vuoksi ei voitu järjestää ruokajakelua !!! Ainahan kirkko on heikompien puolella ? Onko juhannuksen aikaan liian kuuma. Gunnar vierasmaalainen vallitsevan tavan mukaan,ei nälkää näe.HÄVETKÄÄ SEURAKUNTA. ps.itse en kuulu avustettavien joukkoon.olen omillani toimeen tuleva. Joten asiottamat irvileuat pitäkööt leipäläpensä kiinni.
paastoaika
11
706
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en kuulu kirkkoon, enkä ole Gunnar mutta omillani toimeen tuleva joten mikä
on siun motiivisi huutaa sekaista sanomaasi? -Rasismi sään varjolla..- Anonyymi
Ruuanjakajahan,se säätä syyttää.Onko Sinulla vaikeuksia lukemisen ymmärtämiseen.
- Anonyymi
Hyvä kommentti aloittajalta! Ihmeellistä jos noin on.
Seurakunnan toimihenkilöt taitaa nykyjään tulla Laukaasta. Konnevedellä ei liene enää paljoa. Kaikki ovat mielissään kun saavat matkakorvaukset ajeluistaan…
Laukaan seurakunta… Kuinkahan moni Konnevedeltä sinne vielä verojaan maksaa?- Anonyymi
Puskaradiossahan se ilmoitettiin. Varmaan monella on ruoka loppu,ja luotettu että Torstaina saa.Vielä.kun taitaa olla ne pienetkin tuet myöhässä,asioinin siiryttyä kelalta Konneveden kunnalle. Tietysti nyt sanotaan,kaikkien olevan juoppoja ja laiskoja. Yhteiskunta on vaan niin kova,että kaikki kestä. On minun On Sinun syytäsi osittain,että on syrjäytettyjä. Seuraavana lumisadeaamuna kääntäkäämme vaan kylkeä.Viis noista töistä. PS.milloinka järjestetään omille köyhille rahankeräys tapahtumia -jaa mutta eihän siitä saa sulkaa hattuun.
- Anonyymi
Eihän tässä ruokaJAKOA peruttu, vaan ruokapäivä, jolloin tarjolla on lounas edulliseen hintaan. Oletteko lukutaidottomia???
- Anonyymi
Ennen lounaat ruokapäivinä oli ilmaisia… Ritva järjesti talkoolaisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen lounaat ruokapäivinä oli ilmaisia… Ritva järjesti talkoolaisten kanssa.
Eikä ollut peruttu…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut peruttu…
Selaappa puskaradiota vähän taaksepäin. Jäihän niistä moni pois ilmoituksen takia. Sää oli mitä kaunein ,hyvä päivä panna köyhät kyykkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaappa puskaradiota vähän taaksepäin. Jäihän niistä moni pois ilmoituksen takia. Sää oli mitä kaunein ,hyvä päivä panna köyhät kyykkyyn.
Puskaradiosta ilmoittaja löytyy keltaisten ruusujen kera. Täältä se poistetaan olis hyvä saada ylläpitäjältä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa syödä vähemmän, näin ihmisen terveys kohenee; vasiten juuri kasvispitoisilla
aterioilla. -Läskiä lotinaa ja muuta raskasta kuolleen eläimen sisäelintä tulisi välttää ra-
vintona. -Näin pullukkakin saattaa saada jopa 1kg pudotuksen viikossa. -Lets try it. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa syödä vähemmän, näin ihmisen terveys kohenee; vasiten juuri kasvispitoisilla
aterioilla. -Läskiä lotinaa ja muuta raskasta kuolleen eläimen sisäelintä tulisi välttää ra-
vintona. -Näin pullukkakin saattaa saada jopa 1kg pudotuksen viikossa. -Lets try it.Kirkko järjestää painonhallinta viikkoja. JEES Mitä seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109