En ole koskaan ihastunut. En koskaan himoinnut. En koskaan halunnut lähentyä. En koskaan uskonut. En tykännyt. En omistaa. En hallita.
En halunnut edes rakastaa!
Mutta puhuttelet ja tökit. Vihaisesti osoitat pettymystä. Ilolla kiitollisuutta. Välittämisellä välittämistä. Ystävyydellä ystävyyttä ja ihanuudella ihanuutta.
Veit järjen ja annoit sydämen. Elämämme yhteinen. Polkumme suora. Yhdessä me kuljemme eteenpäin kuten aina olemme ennen kulkeneet. Silloin kun tanssimme häitämme jo ennen ajanlaskun alkua. Silloin kun Jumala rakastui maailmaan ja loi ihmisen. Silloin kun mieheksi ja naiseksi hän meidät loi. Omaksi kuvakseen, rakkaudekseen.
Tapahtuipa nämä asiat silloin tai tänään, mutta silloin mies rakastui naiseen...
"Isä Taivaan. Minä aina pyysin sinulta vaimoa elämääni, mutta aina löysin virheitä ja hairahduksia. Aina petyin ja petyin kun en löytänyt mieluista, täydellistä tai mielestäni sopivaa naista mistään.
Mutta sitten kuulin viisaita sanoja. Ne kuuluivat, että Jumala ei koskaan anna sinulle mitä toivot, vaan mitä tarvitset ja on sinulle hyväksi. Että hän ei ehkä ole unelmiesi ja fantasioittesi täydellinen virheetön nainen, vaan nainen ketä todella tarvitset.
Nämä viisaat sanasi johtivat minua löytämään armon Jeesuksen kuolemassa. Ylösnousemuksessa ja anteeksi annon, ymmärryksen ja nöyryyden teoissa. Sinun ainoan Poikasi luokse johdit ja näytit, että annoit hänet koko maailman puolesta, koska rakastat.
Isä Taivaan, siunaa meitä kaikkia. Anna meille voimaa ja jaksamista ymmärtää ja antaa anteeksi meille kaikille. Anna meille erityisesti voimaa antaa anteeksi ja olla armollinen itsellemme. Että yksikään meistä ei joutuisi kadotukseen, vaan löydämme yhdessä Taivaasi tämän maan päältä.
Kiitos, kun kaiken asetit. Kiitos, kun olet kanssamme. Kiitos, että rakastat meitä."
Vaimoni, olet täydellinen❤️🩹
Vaimolleni
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä.
- Anonyymi
Lestadiolaisten höpötyksiä nämä voi luoja !!!
- Anonyymi
Pidä hänestä kiinni.
- Anonyymi
Onnea!
- Anonyymi
Kirjoititpa taas kauniisti ♥️ t. Yx tökkijä
- Anonyymi
joo mun nami kulta mennään vaan naimisiin.
- Anonyymi
Ei tämä mulle ole mutta vastaanpa kuitenkin.
Kirjoitan sulle kuka oletkaan,
mutta samalla hänelle rakkaalle ja tärkeälle miehelle jos vaikka sattuisi lukemaan aloituksesi.
Ja Uskon että lukeekin tämän.
Toivottavasti sun kohdalla on eri tavalla kun omassa tapauksessani joka voisi olla
oikestaan lähes täysin kuin kirjoitit.
Paitsi että itse olen se "vaimo" osapuoli.
Tarkoitan että Toivottavasti et "herännyt"
tuohon ymmärrykseen "liian myöhään"
ja saatte toisenne ja tulette onnellisiksi.
Olisin vielä halunnut tai toivoin että olisi
vielä ollut aikaa ja olisin vielä saanut
edes jutella miehen kanssa joitain asioita.
No ehkä ensielämässä....
Toivon enemmän kuin mitään muuta
että osaan toimia silloin paremmin.
Ja olla parempi.
Tv. Rakkaudella vaimo
(josta ei tullutkaan vaimo) - Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu
- Anonyymi
Tykkäsin lukea, virkistävän erilainen ja Raamattua mukaillen. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713