On se niin pienestä kiinni, että paikkantarakastuneet etunenässä miljoonasijoittaja aktivoituu vollottamaan, piipittämään ja pärräämään oikein ryhmätyönä.
Kelakorttihauskaa.
44
253
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella on omat mieltymyksensä mitä kukin luokittelee hauskaksi. Omassa ajatusmaailmassani en luokittele hauskaksi esitellä jonkun toisen henkilön vanhaa kelakorttia, varsinkaan jos tämä Jorma ei enää ole elävien kirjoissa.
- Anonyymi
Poistattelu vauhdissa. Sinun olisi edelleen erittäin helppoa osoittaa olevasi Chiang Maissa, mutta kun et ole niin et voi.
- Anonyymi
Hyvä idiootti minun korttini on minun korttejani ja niissä ei ole JO:n jälkeen R eikä M.
Kortti on täsmälleen Tytön aijaaman kanssa identtinen vain sillä erolla että minun kortissani on kotipaikka.
Ei ollut nyt kyse asunko täällä Chiang Maissa vaan syntymäajasta ja etunimen kahdesta ekasta kirjaimesta jopa pyynnöllä, että jos ne osoitan niin idiootti pyytää anteeksi.
Minulle toki sopii oireilunne, eihän ne koskaan lopu, siis olen olemassa, en ole olemassa, asun Numban päässä ja nyt olen kuollut joku Jorma.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idiootti minun korttini on minun korttejani ja niissä ei ole JO:n jälkeen R eikä M.
Kortti on täsmälleen Tytön aijaaman kanssa identtinen vain sillä erolla että minun kortissani on kotipaikka.
Ei ollut nyt kyse asunko täällä Chiang Maissa vaan syntymäajasta ja etunimen kahdesta ekasta kirjaimesta jopa pyynnöllä, että jos ne osoitan niin idiootti pyytää anteeksi.
Minulle toki sopii oireilunne, eihän ne koskaan lopu, siis olen olemassa, en ole olemassa, asun Numban päässä ja nyt olen kuollut joku Jorma.
> § <Tämä Kympin kuva on otettu kameralla https://aijaa.com/ftn1tH
Tämä sinun lähettämäsi kuva on otettu perunalla https://ibb.co/rGHCVFd1
Olet jo unohtanut mistä oli kyse.
Oli kyse syntymäajoista ja sekä sinä että Numba muistitte "Senssun" syntymäajan väärin. Sitten oikaisit sen laskettuasi sitä ennen vielä olevasi vain vuoden Numbaa vanhempi. Jokainen ihminen, jopa dementikko muistaa oman syntymäaikansa, eikä ole mahdollista että kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä muistaa samaan aikaan samalla tavalla omansa ja toisen syntymäajan väärin.
Tämä tarkoittaa sitä että tuo kortti ei ole sinun eikä kenenkään joka asustelisi Thaimaassa.
Esiinnyt tuon kortin henkilönä ja aletaan jo puhua identiteettivarkaudesta. Kuvasi ovat aivan kammottavaa laatua. 20 vuotta sitten ostetuilla kännykkäkameroilla sai parempia kuvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> § <Kelakorteissa ei ole ollut kotipaikkariviä enää aikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Kympin kuva on otettu kameralla https://aijaa.com/ftn1tH
Tämä sinun lähettämäsi kuva on otettu perunalla https://ibb.co/rGHCVFd1
Olet jo unohtanut mistä oli kyse.
Oli kyse syntymäajoista ja sekä sinä että Numba muistitte "Senssun" syntymäajan väärin. Sitten oikaisit sen laskettuasi sitä ennen vielä olevasi vain vuoden Numbaa vanhempi. Jokainen ihminen, jopa dementikko muistaa oman syntymäaikansa, eikä ole mahdollista että kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä muistaa samaan aikaan samalla tavalla omansa ja toisen syntymäajan väärin.
Tämä tarkoittaa sitä että tuo kortti ei ole sinun eikä kenenkään joka asustelisi Thaimaassa.
Esiinnyt tuon kortin henkilönä ja aletaan jo puhua identiteettivarkaudesta. Kuvasi ovat aivan kammottavaa laatua. 20 vuotta sitten ostetuilla kännykkäkameroilla sai parempia kuvia.Kyllä sinä resupekka olet vainoharhainen, minä ja Senssu olemme molemmat syntyneet samana päivänä mutta Senssu on minua kaksi vuotta vanhempi, Senssulla on vanha kelakortti voi hyvänen aika, minulla on huomattavasti vanhempi veli hänen nimensä on Jorma, mutta hä ei ole koskaan edes käynyt thaimaassa, saatikka että olisi kuollut,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä resupekka olet vainoharhainen, minä ja Senssu olemme molemmat syntyneet samana päivänä mutta Senssu on minua kaksi vuotta vanhempi, Senssulla on vanha kelakortti voi hyvänen aika, minulla on huomattavasti vanhempi veli hänen nimensä on Jorma, mutta hä ei ole koskaan edes käynyt thaimaassa, saatikka että olisi kuollut,
Varsin on sekopäistä porukkaa nämä rakkaat, aivan jokainen.
Sairaan puuhaa esittää totuustarkkailijaa monin eri nimimerkein vuositolkulla vaatien todisteita toisilta, kun ei itse kykene muuhun kuin aukomaan turpaansa.
Laitanko kuittia ... en koska nehän olisi Kitaranmuotoisen minulle toimittamia, no laitanko Kuksakuvaa ... en myöskään koska silloinhan tulisi tarinaa että olen lähettänyt Kuksan postissa hänelle ja hän säälistä valokuvailee sitä mulle.
En viitsi lähteä ruokkimaan mainituilla, idiootti on jo aivopesty.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsin on sekopäistä porukkaa nämä rakkaat, aivan jokainen.
Sairaan puuhaa esittää totuustarkkailijaa monin eri nimimerkein vuositolkulla vaatien todisteita toisilta, kun ei itse kykene muuhun kuin aukomaan turpaansa.
Laitanko kuittia ... en koska nehän olisi Kitaranmuotoisen minulle toimittamia, no laitanko Kuksakuvaa ... en myöskään koska silloinhan tulisi tarinaa että olen lähettänyt Kuksan postissa hänelle ja hän säälistä valokuvailee sitä mulle.
En viitsi lähteä ruokkimaan mainituilla, idiootti on jo aivopesty.
> § <Pasanen. Osoitat vain rajattoman tyhmyytesi kuvittelemalla että kukaan uskoo sekuntiakaan tämän Senssun olemassaoloon. Vuosikausia pelkkää lässytystä, muutama surkea kuva Suomesta, pari kuvaa kuvaruudulta, pari kuvaa netistä eikä yhtään omaa kuvaa vieläkään. Samaten menette "kummatkin" aivan mykäksi kun Kymppi laittaa kuvia MotoGP mestoilta taikka Saunasta, karatepokaalista tai salilta. Ei tule sanaakaan kommenttia kummaltakaan. Luulisi että karatesensei puhuisi suurella asiantuntemuksella Mike Tysonistakin, mutta ei sanan sanaa ja on kadonnut jo pojan moottoripyörätkin ja molempien vaimoilta kielitaidota ja toisen vaimolta on jo kadonnut sormetkin. Onneksi sormukset jäi.
- Anonyymi
Hessu oli pääomistaja elekrotel nimisessä firmassa tuotiin maahan acer tietokoneita, minä vastasin tekniikasta, firma meni konkkaan ja Hessulle jäi helvetinmoiset velat siitä, miljoonia, tietysti markkoja, mutta hän sai kaiken hoidettua osan maksamalla osan velkajärjestelyn kautta, hän oli minua 13 vuotta vanhempi, kun homma meni munilleen tiemme erosivat minä jatkoin it-alalla hän alkoi kiinteistönvälittäjäksi, jossa pärjäsi kohtuullisen hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen. Osoitat vain rajattoman tyhmyytesi kuvittelemalla että kukaan uskoo sekuntiakaan tämän Senssun olemassaoloon. Vuosikausia pelkkää lässytystä, muutama surkea kuva Suomesta, pari kuvaa kuvaruudulta, pari kuvaa netistä eikä yhtään omaa kuvaa vieläkään. Samaten menette "kummatkin" aivan mykäksi kun Kymppi laittaa kuvia MotoGP mestoilta taikka Saunasta, karatepokaalista tai salilta. Ei tule sanaakaan kommenttia kummaltakaan. Luulisi että karatesensei puhuisi suurella asiantuntemuksella Mike Tysonistakin, mutta ei sanan sanaa ja on kadonnut jo pojan moottoripyörätkin ja molempien vaimoilta kielitaidota ja toisen vaimolta on jo kadonnut sormetkin. Onneksi sormukset jäi.
Minun siis täytyisi kommentoida kun tyttö-huippu-urheilijan näköinen julkaisee valokuvia.
Sorry, kommentoi sinä, olethan sinä hänen faninsa.
Täytyisi jopa tarinoida Tysonista, voi hyvänen aika sentään mitä bablaa.
Ps. Pojalla on muutaman kuukauden vanha uusi moottoripyörä.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen. Osoitat vain rajattoman tyhmyytesi kuvittelemalla että kukaan uskoo sekuntiakaan tämän Senssun olemassaoloon. Vuosikausia pelkkää lässytystä, muutama surkea kuva Suomesta, pari kuvaa kuvaruudulta, pari kuvaa netistä eikä yhtään omaa kuvaa vieläkään. Samaten menette "kummatkin" aivan mykäksi kun Kymppi laittaa kuvia MotoGP mestoilta taikka Saunasta, karatepokaalista tai salilta. Ei tule sanaakaan kommenttia kummaltakaan. Luulisi että karatesensei puhuisi suurella asiantuntemuksella Mike Tysonistakin, mutta ei sanan sanaa ja on kadonnut jo pojan moottoripyörätkin ja molempien vaimoilta kielitaidota ja toisen vaimolta on jo kadonnut sormetkin. Onneksi sormukset jäi.
Voi rakas lapsi sillä ole mitään väliä mihin sinä milloinkin uskot tai olet uskomatta, luulisi ja luulisi luule sinä lapsi ihan keskenäsi mihin haluat, se on sinun asiasi, jokatapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi sillä ole mitään väliä mihin sinä milloinkin uskot tai olet uskomatta, luulisi ja luulisi luule sinä lapsi ihan keskenäsi mihin haluat, se on sinun asiasi, jokatapauksessa.
Samat sanat Numba, yhdentekevää mulle mitä joku puskaidiootti uskoo tai on uskomatta.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hessu oli pääomistaja elekrotel nimisessä firmassa tuotiin maahan acer tietokoneita, minä vastasin tekniikasta, firma meni konkkaan ja Hessulle jäi helvetinmoiset velat siitä, miljoonia, tietysti markkoja, mutta hän sai kaiken hoidettua osan maksamalla osan velkajärjestelyn kautta, hän oli minua 13 vuotta vanhempi, kun homma meni munilleen tiemme erosivat minä jatkoin it-alalla hän alkoi kiinteistönvälittäjäksi, jossa pärjäsi kohtuullisen hyvin.
Kuka ihmeen "Hessu"? Hessu Hopo vai Hessu Reijonen? Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä kai nyt sen edes muistat niin älä puhu mistään pääomistajista. Sinä et ole tuonut maahan muuta kuin sairaalabakteereja. Paukuttelet googlesta ja hatusta uutta historiaa joka päivä.
Tottakai kaikki menee munilleen jos mukana on sinunlaisesi puupää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat Numba, yhdentekevää mulle mitä joku puskaidiootti uskoo tai on uskomatta.
> § <Olet taas kännissä. Mokasit eilen ja tänään niin pahasti että Senssulla ei ole enää mitään muuta mestaa tässä maailmassa kuin sekoboltsi Pasasen kattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen "Hessu"? Hessu Hopo vai Hessu Reijonen? Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä kai nyt sen edes muistat niin älä puhu mistään pääomistajista. Sinä et ole tuonut maahan muuta kuin sairaalabakteereja. Paukuttelet googlesta ja hatusta uutta historiaa joka päivä.
Tottakai kaikki menee munilleen jos mukana on sinunlaisesi puupää.Tuollahan toi Heikki vaikuttaa vielä Vantaan kiinteistömaailmassa, liekö Pasanen käynyt moikkaamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollahan toi Heikki vaikuttaa vielä Vantaan kiinteistömaailmassa, liekö Pasanen käynyt moikkaamassa?
Kyllä nimi oli oikein Hessu kuoli puolitoista vuotta sitten, tunnen koko perheen 40 vuoden takaa... Tapasin hänen vaimonsa muutama päivä sitten tammistossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nimi oli oikein Hessu kuoli puolitoista vuotta sitten, tunnen koko perheen 40 vuoden takaa... Tapasin hänen vaimonsa muutama päivä sitten tammistossa...
Siis leskensä, Hessu oli keitetty monissa liemissä, erittäin kokenut yrittäjä, mutta tekniikasta hän ei mitään ymmärtänyt joten olin palkallisena, varsin kauan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti päivittyy Kiinteistömaailman työntekijälista, Tämäkö kaveri kyseessä: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2296638073802522&id=260893167377033&set=a.293222907477392
Paremman näkösessä kunnossa kuin sinä, ja kuitenkin tuhkattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis leskensä, Hessu oli keitetty monissa liemissä, erittäin kokenut yrittäjä, mutta tekniikasta hän ei mitään ymmärtänyt joten olin palkallisena, varsin kauan...
Jätä keitetyn liemen ottaminen nyt, ota Hessu Hopo messiin ja mene nukkumaan, niin aamulla on vähemmän krapulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti päivittyy Kiinteistömaailman työntekijälista, Tämäkö kaveri kyseessä: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2296638073802522&id=260893167377033&set=a.293222907477392
Paremman näkösessä kunnossa kuin sinä, ja kuitenkin tuhkattu?Juu Hessuhan se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vissiin yrittämisestäkään, jos meklarilistan kautta taikoi firmalle miljoonia katteetonta rahaa, kunnes Pankkitarkastusvirasto keskeytti homman. Joutui vielä itse maksamaan?
https://www.porssitieto.fi/poistuneet/elektrotel.shtml - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vissiin yrittämisestäkään, jos meklarilistan kautta taikoi firmalle miljoonia katteetonta rahaa, kunnes Pankkitarkastusvirasto keskeytti homman. Joutui vielä itse maksamaan?
https://www.porssitieto.fi/poistuneet/elektrotel.shtmlEn ole kiinnostunut tuosta puolesta lainkaan, kunnioitin miestä selvisi isoista veloista, eikä tehnyt itsaria, ei osakaslainoja, tuomion sai muistaakseni ehdollisen velallisen epärehellisyydestä, velkoihin meni kaikki mitä ole, ei ollut mitään piilotellut minnekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiinnostunut tuosta puolesta lainkaan, kunnioitin miestä selvisi isoista veloista, eikä tehnyt itsaria, ei osakaslainoja, tuomion sai muistaakseni ehdollisen velallisen epärehellisyydestä, velkoihin meni kaikki mitä ole, ei ollut mitään piilotellut minnekään.
Mahtavalle uraputkellesi taas yksi menestyjä lisää ja hän ei sitten menestynytkään vaikka töissä oli tuollainen kaltaisesi ihmisnero ja teknikko-ohjemoitsija-matemaatikko. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavalle uraputkellesi taas yksi menestyjä lisää ja hän ei sitten menestynytkään vaikka töissä oli tuollainen kaltaisesi ihmisnero ja teknikko-ohjemoitsija-matemaatikko. ;)
Minulla ei ole minkäänlaista osaa yrityksen taloussotkuihin, mutta siirryin Hessun kanssa seuraavaan yritykseen, nimeltään et-computer LTD, joka toi taiwanista tietokone kompoja... Vantaalla Peltolantiellä sekä Abloyn lukkotehtailla, olin silloinkin palkallisena, kaikesta talousvastuusta vapaana, sanoin haluan saman palkan kun aikaisemmin, mukisematta... homma ei kuitenkaan toiminut, kun kolmisen vuotta, kyllä Hessu yritti monta kertaa taivutella minua mukaan osakkaana, en mennyt sanoin vain että miksi minun pitäisi kantaa vastuuta, kun olen käynyt korkeakoulun, ja osaan asiani, teknisen puolen... Talous ei kiinnosta.
Hessu oli koulutukseltaan merkonomi joka ilmeisesti oli talousongelmien suurin syy, olisi pitänyt opiskella taloutta lisää, mutta selvisi ilman osakaslainoja, Hopo lopetti it-hommat, ja meni kiinteistönvälittäjäksi, minä jatkoin alalla, koko työurani, Hopo ei ole ainoa ex-it-yrittäjä joka siirtyi kiinteistönvälittäjäksi, tiedän ainakin viisi muuta.
Kunnioitin Hopoa oikeasti mies joka nousee kunnolla kaaduttuaan, ylpeänä ylös olisi ansainnut parempaaa, mutta teki minkä teki sai siitä tuomion, vastasi teoistaan, tietysti voi aina vedota siihen että mitäs sähläsi, minulle ei koskaan käynyt edes selväksi mikä tuomion perusta tarkalleen oli, mutta velkojarikos ja sisäpiirikaupat toivat tuomion... Mutta vain ehdollisena . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole minkäänlaista osaa yrityksen taloussotkuihin, mutta siirryin Hessun kanssa seuraavaan yritykseen, nimeltään et-computer LTD, joka toi taiwanista tietokone kompoja... Vantaalla Peltolantiellä sekä Abloyn lukkotehtailla, olin silloinkin palkallisena, kaikesta talousvastuusta vapaana, sanoin haluan saman palkan kun aikaisemmin, mukisematta... homma ei kuitenkaan toiminut, kun kolmisen vuotta, kyllä Hessu yritti monta kertaa taivutella minua mukaan osakkaana, en mennyt sanoin vain että miksi minun pitäisi kantaa vastuuta, kun olen käynyt korkeakoulun, ja osaan asiani, teknisen puolen... Talous ei kiinnosta.
Hessu oli koulutukseltaan merkonomi joka ilmeisesti oli talousongelmien suurin syy, olisi pitänyt opiskella taloutta lisää, mutta selvisi ilman osakaslainoja, Hopo lopetti it-hommat, ja meni kiinteistönvälittäjäksi, minä jatkoin alalla, koko työurani, Hopo ei ole ainoa ex-it-yrittäjä joka siirtyi kiinteistönvälittäjäksi, tiedän ainakin viisi muuta.
Kunnioitin Hopoa oikeasti mies joka nousee kunnolla kaaduttuaan, ylpeänä ylös olisi ansainnut parempaaa, mutta teki minkä teki sai siitä tuomion, vastasi teoistaan, tietysti voi aina vedota siihen että mitäs sähläsi, minulle ei koskaan käynyt edes selväksi mikä tuomion perusta tarkalleen oli, mutta velkojarikos ja sisäpiirikaupat toivat tuomion... Mutta vain ehdollisena .Pidän vain miehinä ihmisiä joka vastaavat sanoistaan ja teoistaan, pudotaan miten alas tahansa aina noustaan ylös, tavalla tai toisella, monet menevät kokemuksesta sekaisin että pystyvät ainoastaan ruokkimaan oravia, kun menee kaikki aloitat alusta velkataakalla, olet oikeasti mies jos selviät siitä, kohtuudella. 2010 ja laiffila on kaukana tästä määritelmästä, 2010 kyllä esittää olevansa, mutta osakaslaina paljasti kaiken, laiffilalla on vaikeuksia maksaa 100 velkaa, paljon sanoja tekoja ei lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitin Hopoa oikeasti mies joka nousee kunnolla kaaduttuaan, ylpeänä ylös olisi ansainnut parempaaa, mutta teki minkä teki sai siitä tuomion, vastasi teoistaan, tietysti voi aina vedota siihen että mitäs sähläsi, minulle ei koskaan käynyt edes selväksi mikä tuomion perusta tarkalleen oli, mutta velkojarikos ja sisäpiirikaupat toivat tuomion... Mutta vain ehdollisena .Ilmeisesti "unohti" maksaa itselleen eläketurvaa, jos vielä liki kahdeksankymppisenä joutui Kiinteistömaailmaan palkkautumaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti "unohti" maksaa itselleen eläketurvaa, jos vielä liki kahdeksankymppisenä joutui Kiinteistömaailmaan palkkautumaan?
Todennäköisesti ei unohtanut, vaan maksoi ulosottoon minkä pystyi, mutta kun verot menee vanhaksi viidessä vuodessa, vahingonkorvaukset 25-30 vuodessa... niin mittari vie kaiken irtonaisen, monta kertaa, tuomio tuli 90 luvun alussa siitä 30 vuotta on pitkä aika, maksaa velkansa... myös yel menee ulosottoon jos siellä on jotain otettavaan...
Laittoi minulle meilin kuin viimeinen velka oli mennyt vanhaksi, siitä ei ole montakaan vuotta.
Kuten olen tuhannesti sanonut, jokaisen pitää tietää rajansa, yrittäjäksi ei kannata lähteä ellei ole todella paljon osaamista, niin ammatista kuin talouden hoidosta, sekä yrittämisessä, duunarina et rikastu, mutta et myöskään joudu kuseen, lopun elämäksesi, vai mitä 2010 ja laiffila, nämä ryysyistä rikkauksiin sankarit. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti ei unohtanut, vaan maksoi ulosottoon minkä pystyi, mutta kun verot menee vanhaksi viidessä vuodessa, vahingonkorvaukset 25-30 vuodessa... niin mittari vie kaiken irtonaisen, monta kertaa, tuomio tuli 90 luvun alussa siitä 30 vuotta on pitkä aika, maksaa velkansa... myös yel menee ulosottoon jos siellä on jotain otettavaan...
Laittoi minulle meilin kuin viimeinen velka oli mennyt vanhaksi, siitä ei ole montakaan vuotta.
Kuten olen tuhannesti sanonut, jokaisen pitää tietää rajansa, yrittäjäksi ei kannata lähteä ellei ole todella paljon osaamista, niin ammatista kuin talouden hoidosta, sekä yrittämisessä, duunarina et rikastu, mutta et myöskään joudu kuseen, lopun elämäksesi, vai mitä 2010 ja laiffila, nämä ryysyistä rikkauksiin sankarit.Sinähän kehuit Hessun maksaneen osan ja loput velkajärjestelyllä (saneerauksella). Se ei kestä kolmeakymmentä vuotta. Pashaa tulee taas tuuban täydeltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen tuhannesti sanonut, jokaisen pitää tietää rajansa, yrittäjäksi ei kannata lähteä ellei ole todella paljon osaamista, niin ammatista kuin talouden hoidosta, sekä yrittämisessä, duunarina et rikastu, mutta et myöskään joudu kuseen, lopun elämäksesi, vai mitä 2010 ja laiffila, nämä ryysyistä rikkauksiin sankarit.Joo, ei ainakaan saarirasvan kun ei tuo matikka ole niitä vahvimpia puolia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kehuit Hessun maksaneen osan ja loput velkajärjestelyllä (saneerauksella). Se ei kestä kolmeakymmentä vuotta. Pashaa tulee taas tuuban täydeltä.
Kyllä vahingon korvaukset vanhenevat 25-30 vuodessa, tunsin Hopon varsin hyvin, velkajärjestelyyn on vaikea tai mahdoton päästä, jos veloissa on rikoksessa tullut tuomia, nämä pasasjutut on sinun tuotantoa, minulla ei ole niihin mitään osaa. Ja laiffila maksa velkasi....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vahingon korvaukset vanhenevat 25-30 vuodessa, tunsin Hopon varsin hyvin, velkajärjestelyyn on vaikea tai mahdoton päästä, jos veloissa on rikoksessa tullut tuomia, nämä pasasjutut on sinun tuotantoa, minulla ei ole niihin mitään osaa. Ja laiffila maksa velkasi....
Oletko noin kovassa rahapulassa??
- AnonyymiUUSI
Ei ole paljon sinulla laiffila äänivaltaa, juttuinesi ennenkuin maksat velkasi, ressukka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paljon sinulla laiffila äänivaltaa, juttuinesi ennenkuin maksat velkasi, ressukka.
Oletko noin kovassa rahapulassa, eikös takuueläke juuri tullut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli silakoita mitä ostit. Puhe oli lohen ostamisesta. Lohta ei saa kuudella eurolla kilo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli silakoita mitä ostit. Puhe oli lohen ostamisesta. Lohta ei saa kuudella eurolla kilo.
Älä sönkötä vaan maksa velkasi... laitanko tilinumeron.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo rahat vähissä köyhä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla, resuperse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo rahat vähissä köyhä??
Näyttää laiffilalla olevan kun ei maksa vetoaan, pelkäätkö NumBallia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä resupekka olet vainoharhainen, minä ja Senssu olemme molemmat syntyneet samana päivänä mutta Senssu on minua kaksi vuotta vanhempi, Senssulla on vanha kelakortti voi hyvänen aika, minulla on huomattavasti vanhempi veli hänen nimensä on Jorma, mutta hä ei ole koskaan edes käynyt thaimaassa, saatikka että olisi kuollut,
"voi hyvänen aika" tuo on Senssun hokema. Mitä sinä tiedät mukamas Senssusta kun ette tunne ettekä ole tavanneet, eikä Senssulla ole yhtään kuvaa Thaimaasta vaan ainoastaan leikkaaliimaa-askartele kuvia jotka on otettu perunalla? Lopeta jo tuon naurettavan pellen hahmon esittäminen.
- Anonyymi
Pasanen koettaa toipua Senssun paljastumisen järkytyksestä. Ensin meni lentomajurin ura ja rikkaudet ja nanan condot, sitten lähti vaimo ja nyt meni ainoa kaveri Senssu.
- AnonyymiUUSI
"Pasanen koettaa toipua Senssun paljastumisen järkytyksestä."
Mitä nyt on paljastunut, missä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pasanen koettaa toipua Senssun paljastumisen järkytyksestä."
Mitä nyt on paljastunut, missä?Että jormansyylä asuu pasasen kattilassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että jormansyylä asuu pasasen kattilassa.
Neljä asiaa kirveltää Pasasta enemmän kuin peräpukamat, eikä hän suostu niistä puhumaan.
1. Katkarapu ei ole toiminut vuosikymmeniin kuin vaivalloisesti kustessa.
2. Vaimo otti asumuseron, mutta jätti sormukset.
3. Rahat loppui ja joutui ottamaan luottokortin muuttokustannuksiin.
4. Erakoituminen, alkoholismi ja mielikuvituskaverit.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231476Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161127
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038