1. Torjut minut, en ole sulle mitään
2. Me aletaan olemaan yhdessä
3. Nykyisen suhteen loppu
Tuo kolmas, että suhde loppuu ei tietenkään tarkoita, että saan sinut. Siksi se on listattu erikseen ja siksi se ei ole todennäköinen.
En tiedä, mikä olisi pahinta
76
741
Vastaukset
- Anonyymi
Toi kakkonen 😂
- Anonyymi
Se voi olla paha, kun siinä rikkoo paljon.
- Anonyymi
Pahinta olla yhdessä? Mitä helvettiä? Sehän on ainakin mun haave ja unelma. Joka vitun päivä.
- Anonyymi
1. 💓
- Anonyymi
😢❤️
- Anonyymi
Onko sinulla suhde siis johonkin? Siihen toiseen vai?
- Anonyymi
Minkähän maailman ymmärryksen olet jakanut tällaiseen dualismiin, mistä kyselet palstaäijältä? Tiedäppä häntä, mutta jotenkin intensiivistä meininkiä.
- Anonyymi
En seurustele. Sua vaan ajattelen ja sut ottaisin tosissaan. Lähden pois palstalta. Odotan sun soittoa. 💓
- Anonyymi
4. Osta popkornia ja seuraa rumia ja pelkureita.
- Anonyymi
Ehkä kannattaa vaan pysyä sen nyxän kanssa. 🤣
- Anonyymi
Se on ehkä paras kaikista, mutta kovin tuskallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ehkä paras kaikista, mutta kovin tuskallista.
Mä yritän kaikkeni, että hän pääsee musta yli, koska se on ainut keino, että mä pääsen hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yritän kaikkeni, että hän pääsee musta yli, koska se on ainut keino, että mä pääsen hänestä.
No NYT ymmärrän syyn kaikkeen... Kyllä mä yli pääsen vielä, jos niin haluat. 🥺
Se on kamala tunne, kun toista haluaa ihan hirveästi ja tietää että ei sa*tana saa.
Päästään molemmat kyllä yli, mutta ei se meinaa ettei voida jatkaa "yhteistyötä" millään muotoa.
Mulla oli vähän pitkä sytytys nyt tän asian kanssa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No NYT ymmärrän syyn kaikkeen... Kyllä mä yli pääsen vielä, jos niin haluat. 🥺
Se on kamala tunne, kun toista haluaa ihan hirveästi ja tietää että ei sa*tana saa.
Päästään molemmat kyllä yli, mutta ei se meinaa ettei voida jatkaa "yhteistyötä" millään muotoa.
Mulla oli vähän pitkä sytytys nyt tän asian kanssa..Älä nyt, voi olla, että sun hän sjattelee toisin.
Mä en vaan pysty. Mun ja hänen yhteistyökin saattaa päättyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt, voi olla, että sun hän sjattelee toisin.
Mä en vaan pysty. Mun ja hänen yhteistyökin saattaa päättyä.Yhteistyö päättyy, mut ei välttämättä muu? 🤔 Siis pelkkä ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt, voi olla, että sun hän sjattelee toisin.
Mä en vaan pysty. Mun ja hänen yhteistyökin saattaa päättyä.Jos olisit hän, yllättyisin että tunteet ovatkin nyt näin suuret..
Mutta syitä peitellä on ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteistyö päättyy, mut ei välttämättä muu? 🤔 Siis pelkkä ajatus.
Kaikki päättyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän, yllättyisin että tunteet ovatkin nyt näin suuret..
Mutta syitä peitellä on ollut.Mä en jaksa peitellä, oli ne tunteet sit mitä vaan. Enkä mä enää halua miettiä niitä.
- Anonyymi
Joo, ei kannata mun takia erota. Oon ihan kamala akka, tekisin sun elämästä helvettiä. ❤️🔥
- Anonyymi
En ajatellut tuota sinusta/hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellut tuota sinusta/hänestä.
Eli rakastat exää. Siinä se tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori T.
Ehkä sinunkin on aika saada nenilles ja kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten ihmisillä jää tunteita exäänsä kohtaan mu jos exäänsä rakastaa niin miksi suhde si päättyi eroon mikä meni vituiksi jos tajusi rakastavansa exäänsä vasta suhteen päätyttyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole exastä.
Ap.
- Anonyymi
Eli nykyinen tilanne on täydellinen sulle? Mutta sittenhän kaikki on tosi hyvin. Ehkä vähän samat ajatukset kyllä itselläkin tässä kinkkisessä tilanteessa.
- Anonyymi
Enhän sanonut niin, vaan että nämä kaikki on pahoja. Omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän sanonut niin, vaan että nämä kaikki on pahoja. Omalla tavallaan.
Kaikki on pahoja omalla tavallaan. Niin se on minustakin. Siksi on vaikea enää edetä kun pelottaa.
- Anonyymi
Nykyinen tilanne on useimmille täydellinen niin miksi siltikin pitää haluta aina enemmän ja enemmän jotakin kuinka tilanne voi olla muka täydellinen tällöin ja jos elämä on täydellistä ni eikö silloin ole saavuttanut kaiken mitä elämälleen asetti ostoslistalla tavoitteeksi siinä kohti on mun mielestä hyvä kuolla si taas täydellisestä kun ei voi suunta olla kuin alaspäin täydellistä ei pysty ainakaan parantamaan
- Anonyymi
Mikään näistä vaihtoehdoista ei ole helppo ja tuskaton ratkaisu, vaikka joku niin saattaisi ajatella. Teen niin tai näin, niin tulee olemaan äärimmäisen rankkaa.
- Anonyymi
Elämä on valintoja, riskejä ja myös tuskaa.
- Anonyymi
Usein haitta jos elämäänsä jotakuta etsii vaihtoehtoja on yleensä tällöin useampi ja lopulta päätyy kuitenkin valitsemaan väärin itse en olisi koskaan edes alkanu seurustelemaan ellen olisi aikoinaan vahingossa kohdannu ensimmäistä tyttöystävää toki en tietäisi henkilökohtaisesti seurustelusta yhtään mitään jos en olisi koskaan edes seurustellut ja seurustellessa tekee virheitä moniakin koska se on uusi kokemus yleensä jos saman virhern tekee kahdesti se on vielä ymmärrettävää kolmas virhe on si jo tapa enemmän tai vähemmän toisinaan virheestäkin olisi hyvä rangaista jotenkin että oppi menee perille ettei se ole sallittua tai luvallista mä en usko ehdottomiin kieltoihin koska itse ainakin kapinoin niitä vastaan säännöt on tehty taas suosituksiksi rajoituksiksi usein säännön rikkomisesta saattaa seurata virhe maksu toisinaan jopa sakkorangaistus riippunee kai enemmän siitä millaista vaaraa on saattanut aiheuttaa tai olisi mahdollisesti aiheuttanut muille lakia on taas tehty noudatettavaksi koska joillekin aiheuttaa vaikeuksia jo muiden huomiointi havainnointi
- Anonyymi
Ei saa synkistellä tai yliajattella. Anna meille mahdollisuus! Soita ole kiltti ja kerro edes syyt miksi et välitä enään ja halua edes yrittää 💓
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti en ole koskaan synkistelly ns yliajatteluni johtuu siitä että se on jotain mitä opin nuorena kun oli tylsää ja koska olen vähävaraisesta perheestä ei ollu sillä tavalla rahaa mihinkään ylimääräiseen tosin niin siksi olen oppinut että rahalla ei ole elämässä juurikaan muuta merkitystä kuin hengissä pysymisen kannalta ja jos se on ainoa asia jota elämässään arvostaa on melko varmaa että elämästään tekee melko täydellisen helvetin ennenpitkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en ole koskaan synkistelly ns yliajatteluni johtuu siitä että se on jotain mitä opin nuorena kun oli tylsää ja koska olen vähävaraisesta perheestä ei ollu sillä tavalla rahaa mihinkään ylimääräiseen tosin niin siksi olen oppinut että rahalla ei ole elämässä juurikaan muuta merkitystä kuin hengissä pysymisen kannalta ja jos se on ainoa asia jota elämässään arvostaa on melko varmaa että elämästään tekee melko täydellisen helvetin ennenpitkää
Köyhät kyykkyyn 😂😂😂😂🤭
- Anonyymi
Mitä sanoisit jos kuolisin?
- Anonyymi
Aivan sama
- Anonyymi
Mitä siihen vois sanoa jokainen meistä täältä kuolemalla poistuu mitä si jonkin aikaa sitä ehkäpä joku surisi mu elämä meillä muilla jatkuisi siitä huolimatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siihen vois sanoa jokainen meistä täältä kuolemalla poistuu mitä si jonkin aikaa sitä ehkäpä joku surisi mu elämä meillä muilla jatkuisi siitä huolimatta
Niin mieti sitä
- Anonyymi
Olisitko onnellinen?
- Anonyymi
Miten
- Anonyymi
Voin joko tappaa itseni tai vaihtaa kaupunkia?
- Anonyymi
Aivan sama. Teet mitä teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama. Teet mitä teet
Älä nyt viitsi.
- Anonyymi
Ihan kumpi paremmalta tuntuu kaupungin vaihdosta ei yleensä ole mitään hyötyä jos et osaa tapojasi muuttaa vanhoilla tavoilla uudessa kaupungissa voi olla vielä helpompaa päästä hengestään helsinki on suomessa ainoa paikka missä kukaan ei välitä miten kukakin voi kun kaikilla on se sama itse tehty kiire elämässään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kumpi paremmalta tuntuu kaupungin vaihdosta ei yleensä ole mitään hyötyä jos et osaa tapojasi muuttaa vanhoilla tavoilla uudessa kaupungissa voi olla vielä helpompaa päästä hengestään helsinki on suomessa ainoa paikka missä kukaan ei välitä miten kukakin voi kun kaikilla on se sama itse tehty kiire elämässään
Stadis on elämä parasta ❤️
Kaivannu kotikaupunkiin takas kohta 5 v
- Anonyymi
4. Hän tietää, ettet ole sellainen, joka eroaa ja hän menee eteenpäin, vaikka tykkää susta.
- Anonyymi
Tiedän. En ole mennyt eteenpäin, tykkään vieläkin niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. En ole mennyt eteenpäin, tykkään vieläkin niin paljon.
Mut mä oon päättänyt mennä. Täytän päiväni ja pääni kaikella muulla ja käyttäydyn häntä kohtaan asiallisesti enkä anna mielikuvitukselle sijaa. Mä en halua jäädä tähän välivaiheeseen pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä oon päättänyt mennä. Täytän päiväni ja pääni kaikella muulla ja käyttäydyn häntä kohtaan asiallisesti enkä anna mielikuvitukselle sijaa. Mä en halua jäädä tähän välivaiheeseen pitkäksi aikaa.
Samat ajatukset itsellä ollut. Koska toinen ei tunnu haluavan edes syvempää ystävyyttä, muusta puhumattakaan, on paras jatkaa elämää kuten ennen kuin yritin lähentyä ja kertoa tunteista. Se oli onnellista aikaa tähän verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset itsellä ollut. Koska toinen ei tunnu haluavan edes syvempää ystävyyttä, muusta puhumattakaan, on paras jatkaa elämää kuten ennen kuin yritin lähentyä ja kertoa tunteista. Se oli onnellista aikaa tähän verrattuna.
En mä ainakaan pysty olemaan ystävä ihmisen kanssa, josta olen kiinnostunut. Palataan siihen sitten, kun olen päässyt yli näistä tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti mihin tää johti.. 😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvä ystävyys ei kokemuksen syvällä rintaäänellä toimi, jos on palavia tunteita.
Se toimii ehkä myöhemmin kyl.. Nyt aloittaja annatte kumpikin tilaa hieman. Voitte rakastaa toisianne myöhemmin muullakin tapaa. Antakaa myös ajan näyttää. ❤️ Koittakaa relata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ainakaan pysty olemaan ystävä ihmisen kanssa, josta olen kiinnostunut. Palataan siihen sitten, kun olen päässyt yli näistä tunteista.
Ok, tehdään näin, jos sinusta tuntuu siltä, ettei ystävyys onnistu. Siltä se kyllä vaikuttikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, tehdään näin, jos sinusta tuntuu siltä, ettei ystävyys onnistu. Siltä se kyllä vaikuttikin.
Mut älä oo niin varma kelle täällä kirjoitat. Ei liikaa oletuksia kookos jookos. Menee mönkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut älä oo niin varma kelle täällä kirjoitat. Ei liikaa oletuksia kookos jookos. Menee mönkään.
En tee. Olen tänään ollut täällä aika vähän, koska ollut muuta. Oletus on myös toisinpäin. Ettei mua niin tunnisteta tai oleteta olevan kukaan. Tää on vähän tällasta fiktio- dialogia." Jos se sanoisi noin, niin tää sanoisi näin". Tänne on hyvä eri ketjuihin kirjoittaa omia tuntemuksiaan, vaikka tietäisi varmastikin ettei aloitus ole itselle. Tai vaikkei siitä ole varma, vaikka luuleekin niin. Uskon, että monet muutkin näin toimii. Haluaa uskoa/pelkää että joku aloitus on itselle.
- Anonyymi
Sit ois kolme onnetonta💓
- Anonyymi
Herää kysymys, että miksi olisit lopettamassa nykyisen suhteesi?Se on asia, mitä kannattaa pohtia, sillä jos on vain kolmannesta osapuolesta johtuvaa, mistä et edes tiedä tulisiko siitä mitään vai oletko nykyisessä suhteessa onneton muista syistä?Ja onko vielä rakkautta nykyistä kohtaan, sillä joskushan varsinkin pitkässä suhteessa se rakkaus muuttaa muotoaan ja voi olla hetkellisesti ns.hautautunut muiden tunteiden alle.
Kannattaa ottaa aikaa ja kunnolla syventyä miettimään mitä itse todella tunnet ja mitä tulevaisuudelta odotat ja haluat!- Anonyymi
Nyt alkaa olla kusetusta ja tunteilla leikkimistä ! 💓
- Anonyymi
Nämä ovat vaikeita asioita.
- Anonyymi
Ei ole rakkautta muihin sinuun ainoastaan., mut sehän ei liikuta sua....kun.oot päättänyt alkaa vihata mua 💓
- Anonyymi
Tuo 2 olisi ollut paha. Never ever, ei edes unissa 🤭
Ei pyge - Anonyymi
Höpöttää omiaan
- Anonyymi
Palstaäijän levottomat puhaltavat tuulet on vissiin tarttuvaa lajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijän levottomat puhaltavat tuulet on vissiin tarttuvaa lajia
❤️🤭 palstaäijällä viiraa pahasti
- Anonyymi
Harvemmin kestää kauan kun edellisestä suhteesta hyppää suoraan seuraavaan ei ole kerenny edes aloittaa eron käsittelyä kun on aloittanut uuden suhteen jo ennen kuin on eronnut vanhasta ja si on myös se vaikutelma kun suhde on alkanut pettämisellä mitä todenmäköisemmin tulee päättymään pettämiseen
- Anonyymi
Kakkosesta ykköseen.
- Anonyymi
Et sä mua rakasta, jos joudut miettiin eroisitko nyxäst vai et.
- Anonyymi
Ei se aina mee noin..
- Anonyymi
Nainen pelkää torjutuksi tulemista enemmän kuin mies miten se taas voisi olla huonojuttu jos yhdessä alatte oleen jos se on sitä mitä kumpikin haluaa
- Anonyymi
Ja nyt hei oikeasti lopeta! Sä näytit todellisen luontees! En ole seurustellut 16 vuoteen. Enkä ole edes etsinyt miestä. Nyt tällä palstalla mennään jo hyvien käytöstapojen rajan yli . Halusin sinun tietävän tämän faktan kuitenkin, ja kuinka väärin luulet ja otaksut mun elämästä. Vai mikä hiertää?💓
- Anonyymi
Tuska näkyy toisen silmistä... Näin sen tänään ja myös tajusin miten hän haluaa nyt tilaa tän jutun vuoksi. Se on fiksua meille molemmille. Voidaan miettiä rauhassa mitä halutaan.
Molempien elämäntilanteet on äärimmäisen hektisiä ja omalla tavallaan hankalia.
Mulla meni oivaltaa mitä tein väärin.. Kyse olikin rakkaudesta eikä siitä, että tein jotain väärin.
Onneks me ollaan molemmat fiksuja ja pärjätään. Oltaisiin kyllä lyömätön pari, mutta se tuska mitä tulee.. 5 kärsii. Vähintään 5.
Jollekin joltain. Liittyi aloitukseen tai ei..- Anonyymi
Eli vähintäänkin kaikki kärsii ja aina pitää miettiä onko joku viaton mukana kuvioissa.
Mut sit pitää miettiä, et vaikka mitä myrskyä on, onko sekään pitkällä aikavälillä hyödyllistä tyyliin vaikka lapselle/lapsille et vanhemmat on toisilleen ihan perseestä.
Et jos nää kaks kuuluu toisilleen niin sillä matkalla on ehkä tarkoituksensa..
Itse voisin rakastaa toisen lasta kuin omaani, mutta kun se ei menekään niin yksinkertaisesti.
Random sivusta - Anonyymi
No kun ei nähty tänään. Tänäänkään.
- Anonyymi
Kuolisinpa.
- Anonyymi
Tietääkö nämä toisensa, nykyinen ja ikävöinnin kohde toisistaan? oletko yksin tämän asian kanssa?
- Anonyymi
En tiedä tietääkö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713