Olen hyvin herkkä, et sitä tiennyt nainen

Anonyymi-ap

Tulit kuin norsu lasikaappiin ja tuli pahaa jälkeä. Mutta se on mennyttä, eikä sitä enää voi korjata. Mennyt mikä mennyt, enkä kanna kaunaa. Se helpottaa unohtamista, koska et tuntenut minua. Saattoi olla, että luulit minua kovanaamaksi, tunteettomaksi hirviöksi ja niin jyräsit menemään.
Monta on kyyneltä vuodatettu sen jälkeen.

52

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sempä takia ei kannata esittää mitä ei ole. Oliko siitä esityksestä ja naamarista sinulle hyötyä?
      Miksei ihmiset voi olla omia itsejään.

• Anonyymi

Anteeksi

• Anonyymi

Kuinka paljon loukkauksia vielä.

• Anonyymi

Anteeksi jos olen satuttanut. En voi ihan herkän kanssa olla.❤️ Sinua satuttaisin

• Anonyymi

Ei kannata olla vellipersus.

• Anonyymi

😅 Eikö. Voi voi.
        -sivusta

• Anonyymi

Rakastin sua.

• Anonyymi

Rakkaus tekee sokeaksi, jollei toista tunne? Erehtymisen riski on silloin olemassa. Kaikki mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta, harvemmin on sitä? Kannattaa opetella ajattelemaan niin, että ristiriitainen tilanne herättää enemmän epäilyä kuin luottoa tällaiseen naiseen. Sokeana tulee helpommin huijatuksi.

Itsekin oppinut vasta vanhemmiten, että etäisyyden otto on hyvästä jo ensimmäisen todellisen epäilyn jälkeen, eikä anna uutta mahdollisuutta toiselle, koska naisetkin kykenevät huijaamaan miestä, jos olet liian hyvä uskoinen naista kohtaan. Toivottavasti opit kokemastasi? Itsekin ansaan langennut.

• Anonyymi

Hirviöhän se on silloinkin, jos ei osaa puolustaa rakastettuaan.

• Anonyymi

Sivusta - miksi lyttäät miestä joka on ilmaissut olevansa herkkä? Olet todella julma! Mies ei ole hirviö jos hän on herkkä eikä kykene siihen mitä sinä odotat häneltä. Ihmiset ovat yksilöitä! Etsi sinä sellainen mitä tarvitset ja hyväksy muut sellaisina kuin ovat.
        Mun kaivattu on myös herkkä ja ihan kuvottaa jos sun kaltainen hirviö olisi hänen elämässä rikkomassa häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - miksi lyttäät miestä joka on ilmaissut olevansa herkkä? Olet todella julma! Mies ei ole hirviö jos hän on herkkä eikä kykene siihen mitä sinä odotat häneltä. Ihmiset ovat yksilöitä! Etsi sinä sellainen mitä tarvitset ja hyväksy muut sellaisina kuin ovat.
        Mun kaivattu on myös herkkä ja ihan kuvottaa jos sun kaltainen hirviö olisi hänen elämässä rikkomassa häntä.

Herkkyys ei oo kyl koskaan syöny hirviötä. Sä et tiedä mitä mun ja "hänen" välillä on tapahtunut ni turha tulla pätemään tähänkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys ei oo kyl koskaan syöny hirviötä. Sä et tiedä mitä mun ja "hänen" välillä on tapahtunut ni turha tulla pätemään tähänkään.

Sun käytös on niin jäätävän tylyä ja ilkeää että eiköhän olisi aika vaihteeksi miettiä omaa toimintaasi eikä heti kääntää huomiota muualle omista heikkouksistasi. En aio lukea jatkokommenttejasi sillä näen jo nyt että se on ajan tuhlausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SINÄKÖ TUNNET TÄMÄN MIEHEN? TUNNETKO OIKEESTI? MISTÄ TIET VAIKKA SE OIS JUST TAPPANU JONKUN?!MIETI VÄHÄN SINÄKIN ENNEKU HYÖKKÄILET KAIKKIA KOHTI !!!!! OOTKO SE TIINA VAI NIINA VAI JAANAJOHANNA? JOKU SEKAMIELI KAKS SUUNTANE VAJAKKI. PIDÄ JO PÄÄS KII
        HYÖKKÄÄ VIELÄ KERRAN JA ETIN VARMANA SUT
        JOTKUT JOTKA OVAT MAANISESSA VAIHEESSA EI OLE VÄLTTIS TERVEITÄ. MIETIPPÄ SITÄ NEITI VITTUN KAIKEN TIETÄJÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SINÄKÖ TUNNET TÄMÄN MIEHEN? TUNNETKO OIKEESTI? MISTÄ TIET VAIKKA SE OIS JUST TAPPANU JONKUN?!MIETI VÄHÄN SINÄKIN ENNEKU HYÖKKÄILET KAIKKIA KOHTI !!!!! OOTKO SE TIINA VAI NIINA VAI JAANAJOHANNA? JOKU SEKAMIELI KAKS SUUNTANE VAJAKKI. PIDÄ JO PÄÄS KII
        JOTKUT JOTKA OVAT MAANISESSA VAIHEESSA EI OLE VÄLTTIS TERVEITÄ. MIETIPPÄ SITÄ NEITI VITTUN KAIKEN TIETÄJÄ

Otahan ne iltalääkkeet. Ei tuo ole täysjärkisen tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhaa sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosesta miehestä ei ole mihinkään jota nainen joutuu jatkuvasti olla puolustamassa ja paapomassa voi vttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan ne iltalääkkeet. Ei tuo ole täysjärkisen tekstiä.

Hulluus on tyhmyyttä myös, skitsot toimii hänen lailla, haluaa hallita tilanteita pelottelemalla, tilanteet rauhoittuvat tällaisen kanssa vasta silloin, kun toinen tunnustaa pelkäävänsä skitsoa. Vähäjärkisen tekstiä, samoin kapeakatseisen, voi olla nainenkin tämä ISOILLA kirjoittava?

• Anonyymi

Anteeksi, voiko sitä mitenkään korjata enää?

• Anonyymi

Pahoin pelkään, että se aika meni jo.

• Anonyymi

Voi korjata, kun vain olemme ihmisiä toisillemme. sivusta

• Anonyymi

Anteeksi. Olen ymmärtänyt nyt sen vihdoin. Olen pahoillani käytöksestäni. Ajattelin, ettei sinua niin mikään hetkauta. Että otat kaiken kevyesti kuin perhonen. Tunteen osoituksetkin. Siinä oli myös ne asiat, joista en tiennyt. Mitkä vaikutti käyttäytymiseeni myöhemmin. Tulkitsin myöhemmän käyttäytymisesi vähän pilkaksi ja huumoriksi. Että kerroit minusta kaikille, tunsit sääliä ja sympatiaa, koska tuntemukseni olivat yksipuolisia. Että halusit osoittaa "jees, kyllä me sua ymmärretään, höppänä. Kaikkea hassua sitä ihmiset tekee ja tunnustaa. Nolasit itsesi, mut voidaan silti hyväksyä sut melkein tasaveroisina."

• Anonyymi

Siihen siis sekoittui jo työminäkin kokonaisuuteen. Heikko itsetunto, joka oli ollut jo nukuksissa, tuli taas jostain kummittelemaan. Ajatus ihmisten naurusta ja alentuvuudesta. Että toi yrittää kuulua joukkoon. Ja on vielä ihastunutkin. Mikä se luulee olevansa? Kun ei ole mikään, eikä kukaan, kellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen siis sekoittui jo työminäkin kokonaisuuteen. Heikko itsetunto, joka oli ollut jo nukuksissa, tuli taas jostain kummittelemaan. Ajatus ihmisten naurusta ja alentuvuudesta. Että toi yrittää kuulua joukkoon. Ja on vielä ihastunutkin. Mikä se luulee olevansa? Kun ei ole mikään, eikä kukaan, kellekään.

🫂

• Anonyymi

🙂🫴🤧💦
      Annahan kun niistän sun nenän ja kuivaan kyyneleesi. Ei ollut tarkoitus loukata. Tiedän sisäisestä maailmastasi paljon, vaikka et sitä tiedäkään. Olet rakas, äidillisellä tavalla. Tämä ei ehkä ole ap:lle, mutta eräälle nuorelle parikymppiselle ihmiselle.
      T: äitinorsu

• Anonyymi

Kärsittäiskö yhdessä? T herkkis nainen

• Anonyymi

Kannattaa kasvattaa itteensä miehenä eikä kaiken aikaa itkeä. Herkkä mies on out 😂

• Anonyymi

Tämä on naiselta naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama kuka sä oot. Oot ihan nobody
        🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoon vaik hevoselle

• Anonyymi

Anteeksi 🥹

• Anonyymi

I don’t care a shit

• Anonyymi

Voi meitä. Me kumpikin ollaan nyt käsitetty toisemme tietyllä tavalla samalla lailla. Kuin toistemme peilit.
      Ajattelin noin myös hänestä.

Minä olen myös äärimmäisen herkkä. Näin sen myös tästä miehestä, mutta tunteiden peittely teki hänestä arvaamattoman oloisen!

Ja se lasikaappi.. Joo. Tajusin.

Mutta pitikö tämä kaikki tapahtua JUST NYT koska nyt mun elämä meni ihan vi*usti enemmän pilalle. Ei kait siin sitte. Se jää kaivaan.

• Anonyymi

P. S. Ja tiesin herkkyytes koska en ole tyhmä. Mutta pitää osata nyt astua koko ajan sen toisenkin saappaisiin. Molemmat on kui toistensa puoliskot. Siksi se on niin rankkaa. Pitää uskaltaa kasvaa mukana.

Aloitus kuulostaa ihan kaksoisliekki jutulta.

Kohdattiin, mutta toinen ei ollutkaan valmis. Sääli

• Anonyymi

Eiköhän oo kumpikin vollotettu vuoron perään!

• Anonyymi

Saakeli kasvata pallot nyt.. Ja joo omaksun norsun roolin. Se on ihan ok. T. Hylje norsu, vaikka Sopuli

• Anonyymi

Mulle on ihan sama mitä ajattelette tai tunnette. Ootte täysiä nollia jokainen

• Anonyymi

Gubbehan ylläpitää ihan vapaaehtoisesti tätä skitsoaan

• Anonyymi

Jos on mennyt mikä mennyt eikä voi korjata, niin miksi sitten itket täällä? Eikö sitten olisi parempi antaa olla. Et kovin herkkä ole, kun nainen ei sitä sinusta huomannut. Teeskentelitkö sitä kovanaamaa?

• Anonyymi

Niin menkööt reaaliin märisemään

• Anonyymi

Tiedän sen olenhan minäkin melko herkkä tietyissä asioissa!

• Anonyymi

Näin saattoi käydä. Ihan mahdollista.

• Anonyymi

Se herkkyys näkyi sinussa.

• Anonyymi

Tiesin /tiedän että hän on herkkä, vaikka muuta ajoittain ulospäinnäyttääkin. Juuri Siksi olen ollut varovainen kaikessa ja täysin ilman aihettakin, niin todella toivon, että tämä ei koske minua. Mikään ei ole muuttunut, eikä mitään ole tapahtunut.

• Anonyymi

Herkkyys ei kuitenkaan estä pitämästä toisen puolia, vaan väliinpitämättömyys. Tosin aina kannattaisi kaikkien katsoa ensin omia vikoja ennenkö osottaa toista samalla kun kolme sormea osoittaa itseään päin :)

• Anonyymi

Mut hei. Mäkin uskoin suhun😫

• Anonyymi

Rikkinäiset ihmiset ottaa osumaa toisiinsa, voi kehittyä epäaitoja rooleja. En ikinä olisi halunnut olla muuta kuin rakastava hänelle. Sitten ajattelin hänestä, että leikkii naisten tunteilla ja sitten asiat meni niin kuin meni.
      Jos siinä ei olisi ollut tuota juonen käännettä, ja muita ympärillä, olisi tilanne ollut eri.

• Anonyymi

Saattaa olla, että se oli juuri noin. Epäonnekas tilanne ja olosuhteet.

• Anonyymi

Miksi esität jotain mitä et ole. Luulin että olet rohkeampi, mutta olitkin melko nynny, sori siitä.

• Anonyymi

Mun kanssa voi tulla juttelemaan kokemuksista, en lyttää enkä jyrää! Täällä nettipalstalla ei välttämättä tule ihan ymmärretyksi ja kuulluksi. Olen nainen 29vee, mun puhelinnumeroon voi soittaa. Numero on 07008 2200 / Huom. maksullinen numero, 2,54e minuutti.

• Anonyymi

Käyttäydyin kyllä jotenkin todella törkeästi, muistan sen. Keräsin pidemmän aikaa vihaa sisälleni ja sitten räjähti. Se oli muutenkin huonoa aikaa henkisesti. Epävakaata.

• Anonyymi

Herkkyyden voi kääntää vahvuudeksi.

• Anonyymi

Herkkyys on iso lahja mutta voi tehdä myös elämästä rankkaa jos lähtee liikaa kaikkiin juttuihin mukaan. Tsemppiä ap.lle, hän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1840
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe