Olen Neitsyt ja haluan tietää miten tulen toimeen Kalojen kanssa. Yhdessä oppaassa mainittiin että vastamerkkien välinen suhde olisi hankala, toisessa taas päinvastoin. Mikä on totuus, pärjäänkö Kalojen kanssa vai onko ongelmia tiedossa? Muistaakseni syyksi mainittiin just jossain opuksessa merkkien vastakkaisuus.
Vastamerkkien välinen suhde
3
917
Vastaukset
- Triton
Olen Kala ja yritin aikoinaan seurustella kahdenkin Neitsyt-miehen kanssa. Ei oikein sutinut. Ehkä kaveriksi sopii paremmin.
Vastamerkissä on kuin siemenenä tuulahdus jotain ihmisen omasta merkistä, mutta juuri sillä tavoin minimaalisesti annosteltuna että jotkut ärsyyntyvät ja toiset kiinnostuvat.
Itse en diggaa Neitsyiden kylmyyttä ja jatkuvaa kritisointia, vaikka melkoinen yksityiskohtiin takertuja olen itsekin joskus.Olen itse vesimies ja parhain ystäväni on leijona!Itse tunnen useita leijonia eikä minulla ole ollut heidän kanssaan mitään ongelmia.
- ...
vastakohdat täydentävät toisiaan, tai sitten saattaa vain käydä niin että on niin erinlaisia että tulee myrkypilvi ja murtaa kummankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787