Sori yhdelle kun hempeitä kirjoittelin ilman oikeita tunteita. Oikeassa elämässä flirttailen jatkuvasti joten täällä oli kiva aikaa tappaa ja leikkiä rakastunutta 🤭
Pyydän sydämestäni anteeksi jos oon loukannut
Ei tuu toistumaan 😂
🚬👩🏻🦳
Leikin toisen tunteilla
18
383
Vastaukset
- Anonyymi
🤓🥸
Anteeksipyyntö hyväksytty ☝️🫶- Anonyymi
Hyvä! Ei ollut mitään tunteita ja et ollut edes sama jonka kanssa täällä on hassuteltu. Olin erehtynyt anonyymistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Ei ollut mitään tunteita ja et ollut edes sama jonka kanssa täällä on hassuteltu. Olin erehtynyt anonyymistä
Kyllä sä taisit mun kanssa vähän hassutella, tosin olen nainen xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä taisit mun kanssa vähän hassutella, tosin olen nainen xD
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Mä oon mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon mies
Ai Verkkuko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Verkkuko?
Onko hän mies😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Niinpä, olet parantumisen tiellä jos ymmärrät viimein ettei tämä emojikeke ole nainen. Ettet sitten yrittänyt kiistää oletetun naisen kirjoitusten ns arvoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän mies😳
Niin alas en vajoo😂
Selkeästi tunnisteissa laittanut äijäemojit. Homostelut ja lepsuilut ei oo mun juttu.
Mukavaa torstaita kaikille ja eräälle ❤️
- Anonyymi
- Anonyymi
Oliko sinulla muuta sanottavaa tähän naista esittävän miehen sensaatioaloitukseen? Teillä on siellä teinien kerho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla muuta sanottavaa tähän naista esittävän miehen sensaatioaloitukseen? Teillä on siellä teinien kerho
Katsokaa hän nainen leikki tunteilla. Voi jeesuksen pysähys mitä porukkaa aikuiset miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa hän nainen leikki tunteilla. Voi jeesuksen pysähys mitä porukkaa aikuiset miehet
From sarah with no love
- Anonyymi
Melkein kaikkihan täällä leikkii, trollaa ja keksii tyhjästä draamaa koko ajan. Kun eivät parempiakaan harrastuksia keksi.
On vain muutama hassu aidosti ikävöivä rakastunut ihminen koko palstalla.- Anonyymi
Minä kyllä kaipaan syvästi, vaikka välillä vähän kuvitan 🎨😌
- Anonyymi
Ite oot!
- Anonyymi
Minäkin herkkänä, syvällinen ja oon nainen vaikka yritetty maalata mieheksi.
Ajattelinkin että jos rekkaan itteni kuvan kanssa niin ei tuu epäselvyyksiä. Mut vasta loman jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin herkkänä, syvällinen ja oon nainen vaikka yritetty maalata mieheksi.
Ajattelinkin että jos rekkaan itteni kuvan kanssa niin ei tuu epäselvyyksiä. Mut vasta loman jälkeen.No just joo onhan nämä sinun irenriteettivarkaudet nähty naisena esiintyvä äijä profiileineen. Etenkin se jostain amerikan sivustolta impattu ns kyykkylindakuva, johon joku uuno kommentoi, että eikö tuo mene jo vähän yli. Facepalamia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713