Onneksi kuitenkin rahaa tulee enemmän kuin menee.
Kallista tuo yksinelo omakotitalossa järvenrannalla
11
223
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tietenkään kukaan tulossa noin valmiille?
- Anonyymi
No ei ole ollut tarvetta sitten pyytää tekemään....
- Anonyymi
Tulosta
- Anonyymi
Vielä kalliimpaa se olisi kaksin. Sitten olisi tili miinuksella.
- Anonyymi
Tuskin olisi, vaikka mitään haittaisi, jos muutamasatatonni viihteeseen varattu.
- Anonyymi
Kallista ja yksinäistä siemailla drinkkejä laiturin nokassa.
- Anonyymi
Ei se kallista ole, yksin vain halvempaa. En ole koskaan laiturinnokassa drinkkejä ottanut, ihan aina kalastaessa ongella, koskilla perhoille touhuissa ja järvillä uistellessa vesiselvä ollut. Olen nauttinut näistä luontoon liittyvistä enemmistä kuin drinkeistä.
- Anonyymi
Gin on hyvä pun viini myös pidän😸
- Anonyymi
No ei ihme että pää sekoaa pöpelikössä
Nyt sen vasta hoksasin- Anonyymi
Ihan hyvä että hoksottimesikin alkoivat lopultakin toimia.
- Anonyymi
Mut aika kivalla ja kauniilla paikalla sulla talo on, nauti 😍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713