Naiselle!

Anonyymi-ap

En tykkää yhtään eläimistä.

46

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hah joo, emmäkään!

• Anonyymi

🤢🚩

• Anonyymi

☝️

• Anonyymi

Minä tykkään, grillatut porsaankyljet, kassler ja kanansiivet. Oikein hyvää.

• Anonyymi

🤣🤣🤣. Sama täällä. Ostin just 100€ Eläimet on hyviä!. Namskis! 😋

• Anonyymi

Et varmaan, koska sulla ei ehkä ole ollut mitään kokemusta minkään elävän olennoon hoivaamisesta ja siihen kiintymisestä. Ehkä ihmissuhteesikin ovat kylmiä ja perustuvat vain hyötyyn.

Kummallista jonkun väittää, ettei pidä eläimistä. Ehkä et pidä sitten itsestäsikään. Miksi et pidä? Ovatko eläimet liian rehellisiä ja viihtyvät omissa nahoissaan ja saavat sinut tuntenaan itsesi niitä huonommaksi? Kerro miksi tunnet näin.

Ihmisestä kertoo todella paljon hänen suhtautumisensa muihin eläviin olentoon ja luontoon.

Minäkään en esim halua omia lapsia, mutta olen aina kiltti lapsille, kun he ovat epävarmoja jossain tilanteessa tai ottavat katsekontaktia. Vihaan erityisesti ihmisiä jotka ovat rasistisia lapsia kohtaan.

Rakastan eläimiä ja viihdyn eläinten seurassa paremmin kun ihmisten, koska eläimet eivät jatkuvalla syötöllä odota sosiaalista pätemistä kuten suurin osa ihmisistä. Tietysti minulla on myös lemmikki joka on tärkein asia elämässäni kuten muutkin läheiseni.

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitit ❤️mä tykkään myös eläimistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti kirjoitit ❤️mä tykkään myös eläimistä.

Kiitos🩷 Oman lemmikin hoito ja haliminen parasta stressilääkettäkin.. Joskus kauhulla mietityttää, ettei kaivattu ehkä tykkää mun lemmikistä tai toisinpäin. Kun jos mun lemmikki huomaa, et siitä ei tykätä, niin kohtaamiset voi olla monta vuotta todella jäätäviä🥶 yksi läheinen ihminen vähän pelkäsi sitä alussa ilman mitään syytä ja lemmikki pahoitti siitä mielensä ja alkoi tylyttään, mutta nyt on rakennettu hyvät välit aktiivisesti. En yhtään kaipaa tuollaista ikävää draamaa, ihmisen täytyy olla parempi ja tajuta että toisen lemmikki on tärkeä ja eläimilläkin on tunteet jotka pitää osata huomioida. Tai sit pysyä kaukana mun luukustani..

• Anonyymi

No mut hei, onneks mä tykkään...
      En vois muuten tykätä susta.

• Anonyymi

Oliko tämä se minulle rakkaudella tehty aloitus?

• Anonyymi

kiitos!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos!!

Mistä kiitos??🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos!!

Okei, nyt hokasin. Vähän pitkä kärsä ja liian isot korvat. Jos liikut täällä päin, niin jutellaan.

• Anonyymi

Voi ei! Miksi et? Minä rakastan eläimiä.

• Anonyymi

Pitäisin ehkä tuollaista ihmistä tunnekuolleena.

• Anonyymi

Kyllä itsestä pitää tykätä 😄

• Anonyymi

Kyllä. Se oli yksi syy miksi jätin sut. Tajusin. Olin ehkä luonut susta kauniimman kuvan kuin mitä loppuviimein olitkaan. Onnea elämääsi

• Anonyymi

Tykkään kovasti joten 🤢🤮🤮🤮🚩🚩🚩

• Anonyymi

Zoophobic = red flag

• Anonyymi

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

• Anonyymi

No älkää nyt olko noin ankaria. Kyllä hän voi vielä oppia. Eläimet on niin ihania, ettei kukaan voi vastustaa kiltin lemmikin ihanuutta, kun siihen tottuu.

Se on minusta enemmän säälittävää, jossei osaa nauttia eläinten olemassaolosta ja saada kontaktia. Siinä menettää todella suuren osan elämän hyviä puolia.

Oma lemmikkini on niin ihana ja superkiltti ja hyväkäytöksinen, et vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin ihana ja rakas!

• Anonyymi

Toi just... Kertoo ihmisestä paljon.

• Anonyymi

Mä tykkään paljonkin mutta ittelle en ottais kun koiran ja sekin on ajankohtaista aikasintaan kymmenen vuoden päästä.

• Anonyymi

Goodbay 🚩🚩🚩🚩🚩🚩

• Anonyymi

Menee ihan nappiin toi enkku sul🤣

• Anonyymi

Eli et pidä ihmisistä, koska ihmiset ovat vain yksi eläinlaji. 👍🏼

• Anonyymi

Enkä mä henkilöistä jotka ei tykkää eläimistä.

• Anonyymi

No se on sinun ongelma. Mimö en pidä miehistä jotka eivät ole eläinrakkaita. Selksiben mies on tylsä ja kylmä.

• Anonyymi

Erittäin kontrolloivat miehet ei yleensä tykkää eläimistä.

• Anonyymi

En usko, koska ihastuit minuun, vaikka minulla on niitä monta.

• Anonyymi

Voidaan myydä toi mun kissa pois☺️

• Anonyymi

Mä tykkään 😍

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hermo sulla ei kestä eläimiä, eikä lapsia. Haluat itse olla ainut huomionkohde.

• Anonyymi

Miun kissa 😻

• Anonyymi

Tykkään enemmän kuin ihmisistä...

• Anonyymi

Sori. Eläimistä ei oo ollu ikinä puhetta.
      Ois pitöny ottaa lemmikit puheeks joskus
      Mut ok kaikki ei tykää .
      Enkö mä pakota.
      Näin on varmasti molemille paremoi lopulta. 😎

• Anonyymi

En tiedä onko nyt haista vai kultakalasta kyse, niin en voi vastata tähän. Sun habitus hämää.

• Anonyymi

Emme tulisi toimeen🚩

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa ulkoavaruuteen, saatat vaikka nähdä kohta linnun lentämässä taivaalla ja on vaarana että päiväsi menee pilalle. Tai lukki kiipeää rakennuksen reunaa ja saat hermoromahduksen samalla jäniksen juostessa tien yli. Oletko varmasti vielä kunnossa kun elät maailmassa joka on täynnä eläimiä?

• Anonyymi

Varmaan sellanen sekopää joka mökistään kyttäilee lintuja piekkarin kans kun on vaan niin täysin yksin ja päästään lopullisesti kieroutunut. Et minkä tahansa elävän näköinenkin vaan syventää murheen alhoa. Tai kaupunkikundi joka käy nussimisen jälkeen tunnin suihkussa ja vaihtaa lakanat ja desinfioi ovenkahvat koska elinikäisen yksinäisyyden ja tunnekylmyyden tuoma kliinisen puhtauden heijastuma vaateineen ei jätä häntä missään ihmissuhteessa hetkeksikään rauhaan. Onhan näitä. Tosin ei löydy syväanalyysejä naisten verkkolehtien sivuilta näistä..

Siinä saa olla tosi kiitollinen tiestä jonka on valinnut ja jota kulkee yhdessä eläinystävien kanssa. Itse tiedän kyllä, mitä kylmyys ja yksinäisyys on.

• Anonyymi

M nainen! Tämä ei ollut minulta. Lapsesta asti eläimet on ollut osa elämääni. M

• Anonyymi

Huh, ehdin jo säikähtää ❤️

• Anonyymi

hyvä

• Anonyymi

J-nainen! Tämä ei ollut minulta. Lapsesta asti eläimet on ollut osa elämääni. X

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2241
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1850
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      844
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      818
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe