Mies

Anonyymi-ap

Voitko sanoa jotain rohkaisevaa, niin sokerihimoni väistyy 🤗

21

420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuun sun selkään🤤🥵

• Anonyymi

Jos arvaat, montako Pätkistä mul on, niin saat niistä toisen.

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Elämässä pitää olla makua.

• Anonyymi

"Kulta" olet ilman sokeria paljon arvokkaampi kuin painosi arvo/ määrä sokerissa, älä siis tarraudu sokeriin, koska se voi halventaa arvoasi/ määrää ihmisenä?

• Anonyymi

Syö kerralla kokonainen kakku. Sitten jos tekee mieli vielä toista kakkua, ajattele minua 🤔

• Anonyymi

Teen kohta sinulle oman aloituksen, koska rakastan sua.

• Anonyymi

❤️😘

• Anonyymi

Sinä olet hoikka joten voit syödä sokeria

• Anonyymi

Miksi ostaa karkkia kun sulle olisi täällä oma mieskarkki?

• Anonyymi

Suomennettuna suklaa Jeesus.

• Anonyymi

Annappas puolet mulle.

• Anonyymi

Pannaan heti kun otat yhteyttä.

• Anonyymi

Voisiko joku sanoa jotain rohkaisevaa minulle että minulle heräisi ruokahalu ja vaikka jäätävä sokerihimokin. Nyt pitäis syödä nimittäin mutta ei tee yhtään mieli.😒 Tai jos joku söisi mun puolesta ja siirtäisi sitten minuun voisipa niin tehdä. No joo mahdoton on mahdotonta mutta jännä miten kaikki taistelee syömistä vastaan mut sit joku kärsii ettei pysty syömään.

• Anonyymi

Niin sama vaiva, ja varmaan itseaiheutettu. Voisi leikata kädet ranteesta poikki, niin ei olis enää niistäkään harmia, kun kulkee aina omille reiteilleen eikä lihottaviin ruokiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sama vaiva, ja varmaan itseaiheutettu. Voisi leikata kädet ranteesta poikki, niin ei olis enää niistäkään harmia, kun kulkee aina omille reiteilleen eikä lihottaviin ruokiin.

Kovasti tsemppiä sulle tilanteeseen ja itsellä niin oksettava olo ja vaikeat vatsavaivat että siksi syöminen tökkii vaikka saisi syödä oikein lääkärin luvalla kaikki maailman herkut mutta ei niin mitään tee mieli. 🙁 Ja ennen oli ihana syödä kun kaikki oli hyvin mutta sitten tapahtui pahoja asioita ja vatsa sairastui ensin eli keho huutamaan hätähuutoaan. Niinhän se usein menee mutta toiv molemmat vielä saadaan olo paremmaksi ja syöminen alkaa sujua entiseen malliin. Aikaa se kyllä vielä vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tsemppiä sulle tilanteeseen ja itsellä niin oksettava olo ja vaikeat vatsavaivat että siksi syöminen tökkii vaikka saisi syödä oikein lääkärin luvalla kaikki maailman herkut mutta ei niin mitään tee mieli. 🙁 Ja ennen oli ihana syödä kun kaikki oli hyvin mutta sitten tapahtui pahoja asioita ja vatsa sairastui ensin eli keho huutamaan hätähuutoaan. Niinhän se usein menee mutta toiv molemmat vielä saadaan olo paremmaksi ja syöminen alkaa sujua entiseen malliin. Aikaa se kyllä vielä vie.

Joo, itsellä on ollut lapsesta asti ongelmavatsa, mutta lisäksi reagoi stressiin.Olen huomannut että parempi olla syömättä melkein mitään, jos täytyy kotoa poistua.
        Ja nyt tällä hetkellä, kun on ollut ihan jotain erityisstressiä ei myöskään ruoka maistu eikä syömistä muista. Vaikka olisi kotona ja kaapit ostettuna täyteen herkkuja.
        Mulla paino on pysynyt samana koko aikuisiän, mutta nyt en uskalla katsoa vaakaa enää, kun aina on pienempi luku, kun katsoo:/

Aika varmaan parantaa. Tavallinen arki ja itselle mieluisat harrastukset ym. Ja paluu aikaan ennen murheita. Yritän löytää tehdasasetukset itseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫂🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🫂🫂

Tämä jäi🫂🫂

• Anonyymi

Hyvää iltapäivää♥️

• Anonyymi

En ole mies mutta sokerista tulee ryppyjä. Kaali taas vähentää ryppyjä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2241
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1850
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      844
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      818
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe