Voitko sanoa jotain rohkaisevaa, niin sokerihimoni väistyy 🤗
Mies
21
420
Vastaukset
- Anonyymi
Tuun sun selkään🤤🥵
- Anonyymi
Jos arvaat, montako Pätkistä mul on, niin saat niistä toisen.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Elämässä pitää olla makua.
- Anonyymi
"Kulta" olet ilman sokeria paljon arvokkaampi kuin painosi arvo/ määrä sokerissa, älä siis tarraudu sokeriin, koska se voi halventaa arvoasi/ määrää ihmisenä?
- Anonyymi
Syö kerralla kokonainen kakku. Sitten jos tekee mieli vielä toista kakkua, ajattele minua 🤔
- Anonyymi
Teen kohta sinulle oman aloituksen, koska rakastan sua.
- Anonyymi
❤️😘
- Anonyymi
Sinä olet hoikka joten voit syödä sokeria
- Anonyymi
Miksi ostaa karkkia kun sulle olisi täällä oma mieskarkki?
- Anonyymi
Suomennettuna suklaa Jeesus.
- Anonyymi
Annappas puolet mulle.
- Anonyymi
Pannaan heti kun otat yhteyttä.
- Anonyymi
Voisiko joku sanoa jotain rohkaisevaa minulle että minulle heräisi ruokahalu ja vaikka jäätävä sokerihimokin. Nyt pitäis syödä nimittäin mutta ei tee yhtään mieli.😒 Tai jos joku söisi mun puolesta ja siirtäisi sitten minuun voisipa niin tehdä. No joo mahdoton on mahdotonta mutta jännä miten kaikki taistelee syömistä vastaan mut sit joku kärsii ettei pysty syömään.
- Anonyymi
Niin sama vaiva, ja varmaan itseaiheutettu. Voisi leikata kädet ranteesta poikki, niin ei olis enää niistäkään harmia, kun kulkee aina omille reiteilleen eikä lihottaviin ruokiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sama vaiva, ja varmaan itseaiheutettu. Voisi leikata kädet ranteesta poikki, niin ei olis enää niistäkään harmia, kun kulkee aina omille reiteilleen eikä lihottaviin ruokiin.
Kovasti tsemppiä sulle tilanteeseen ja itsellä niin oksettava olo ja vaikeat vatsavaivat että siksi syöminen tökkii vaikka saisi syödä oikein lääkärin luvalla kaikki maailman herkut mutta ei niin mitään tee mieli. 🙁 Ja ennen oli ihana syödä kun kaikki oli hyvin mutta sitten tapahtui pahoja asioita ja vatsa sairastui ensin eli keho huutamaan hätähuutoaan. Niinhän se usein menee mutta toiv molemmat vielä saadaan olo paremmaksi ja syöminen alkaa sujua entiseen malliin. Aikaa se kyllä vielä vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti tsemppiä sulle tilanteeseen ja itsellä niin oksettava olo ja vaikeat vatsavaivat että siksi syöminen tökkii vaikka saisi syödä oikein lääkärin luvalla kaikki maailman herkut mutta ei niin mitään tee mieli. 🙁 Ja ennen oli ihana syödä kun kaikki oli hyvin mutta sitten tapahtui pahoja asioita ja vatsa sairastui ensin eli keho huutamaan hätähuutoaan. Niinhän se usein menee mutta toiv molemmat vielä saadaan olo paremmaksi ja syöminen alkaa sujua entiseen malliin. Aikaa se kyllä vielä vie.
Joo, itsellä on ollut lapsesta asti ongelmavatsa, mutta lisäksi reagoi stressiin.Olen huomannut että parempi olla syömättä melkein mitään, jos täytyy kotoa poistua.
Ja nyt tällä hetkellä, kun on ollut ihan jotain erityisstressiä ei myöskään ruoka maistu eikä syömistä muista. Vaikka olisi kotona ja kaapit ostettuna täyteen herkkuja.
Mulla paino on pysynyt samana koko aikuisiän, mutta nyt en uskalla katsoa vaakaa enää, kun aina on pienempi luku, kun katsoo:/
Aika varmaan parantaa. Tavallinen arki ja itselle mieluisat harrastukset ym. Ja paluu aikaan ennen murheita. Yritän löytää tehdasasetukset itseeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫂🫂
Tämä jäi🫂🫂
- Anonyymi
Hyvää iltapäivää♥️
- Anonyymi
En ole mies mutta sokerista tulee ryppyjä. Kaali taas vähentää ryppyjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713