Miksi haluat

Anonyymi-ap

sen kanssa sitä?Onko hän helposti antava?oletko monen muunkin kanssa?

17

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene ämmä vit*,uun!!!! Mun saamiset ei sulle kuuluu. Jos joku tarjoaa kauneintaan, niin silloin lahja otetaan vastaan, eikä nyrpistellä. Voithan itse edes olla ystävällinen. Sit vois sullekin herua.

• Anonyymi

Saahan sitä kysyä että tietää millainen …….

• Anonyymi

Joo sillä kai haaremi naisia ja eiköjän joku niistä lohduta häntä tämäkin iltana?💓

• Anonyymi

Miten säkin jaksat täällä vinkua? Olet siellä hyllyllä huudellut jo kuukausia. Eikö sua irl kukaan huoli🤣

• Anonyymi

Joo kyllä hänelle lohduttajia löytyy…vituttaa vaan kun kaikki tietää että minä olen se hänen Rakkaus, niin nämä tyrkky naiset nakkelevat mulle niskoja ja hulmuttelevat hiuksiaan. Heiluttelevat persettä mun nenän edessä. Ylpeilevät ja tekevät kaikkensa etten pääsisi lähestymään tätä miestä. Kyttäävät mun talon kulmalla. Seuraa autolla.

Toisaalta tämä mies voisi katsoa peiliin, kuinka hän on häpäissyt minua ja saanut tuntemaan alemmuuden tunnetta. Miten nämä naiset keksivät valheita minusta ja syrjivät yms. En usko että tämä mies haluaa minulle edes hyvää. Kuinka hän on vaikuttanut minuun miten näen muut naiset. En todellakaan ystävinä, ainoastaan k#ullin perässä juoksevia onnenonkijoita ☺️Olen ihmetellyt mikä näitä naisia vaivaa, no tämä juttuhan se vaivaa. Tekevät musta valeprofiileja nettiin ja haukkuvat porukalla. Oma perhe ja tutun tutut mukaanlukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä hänelle lohduttajia löytyy…vituttaa vaan kun kaikki tietää että minä olen se hänen Rakkaus, niin nämä tyrkky naiset nakkelevat mulle niskoja ja hulmuttelevat hiuksiaan. Heiluttelevat persettä mun nenän edessä. Ylpeilevät ja tekevät kaikkensa etten pääsisi lähestymään tätä miestä. Kyttäävät mun talon kulmalla. Seuraa autolla.

Toisaalta tämä mies voisi katsoa peiliin, kuinka hän on häpäissyt minua ja saanut tuntemaan alemmuuden tunnetta. Miten nämä naiset keksivät valheita minusta ja syrjivät yms. En usko että tämä mies haluaa minulle edes hyvää. Kuinka hän on vaikuttanut minuun miten näen muut naiset. En todellakaan ystävinä, ainoastaan k#ullin perässä juoksevia onnenonkijoita ☺️Olen ihmetellyt mikä näitä naisia vaivaa, no tämä juttuhan se vaivaa. Tekevät musta valeprofiileja nettiin ja haukkuvat porukalla. Oma perhe ja tutun tutut mukaanlukien.

No miten sä jaksat huudella sen perään jos se mies ei halua sua? Mitä hä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sä jaksat huudella sen perään jos se mies ei halua sua? Mitä hä?

Palstalla voi huudella ja kuvitella mitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla voi huudella ja kuvitella mitä vaan.

Näinpä

• Anonyymi

Tarkoitat sitä toista, joka lähettelee viestejä irl?

• Anonyymi

Vaikka sitä. Kiva kun olette numeroita vaihtaneet

• Anonyymi

En kenenkään kanssa tällä hetkellä.

• Anonyymi

Jakorasiana tässä ollut jo pitkän aikaa. Töpseleitä on riittänyt 🔌

• Anonyymi

Voisko olla että vaihtelu virkistää ja tietyt jutut sujuu erinomaisesti?

• Anonyymi

Vaihdevuodet villitsee, kun on geelit ja muut systeemit kunnossa. 🤘

• Anonyymi

Mistä sä puhut?

• Anonyymi

Höpö höpö. Ei mitään perää tässä!

• Anonyymi

Minulla on todella korkeat kriteerit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe