sen kanssa sitä?Onko hän helposti antava?oletko monen muunkin kanssa?
Miksi haluat
17
289
Vastaukset
- Anonyymi
Mene ämmä vit*,uun!!!! Mun saamiset ei sulle kuuluu. Jos joku tarjoaa kauneintaan, niin silloin lahja otetaan vastaan, eikä nyrpistellä. Voithan itse edes olla ystävällinen. Sit vois sullekin herua.
- Anonyymi
Saahan sitä kysyä että tietää millainen …….
- Anonyymi
Joo sillä kai haaremi naisia ja eiköjän joku niistä lohduta häntä tämäkin iltana?💓
- Anonyymi
Miten säkin jaksat täällä vinkua? Olet siellä hyllyllä huudellut jo kuukausia. Eikö sua irl kukaan huoli🤣
- Anonyymi
Joo kyllä hänelle lohduttajia löytyy…vituttaa vaan kun kaikki tietää että minä olen se hänen Rakkaus, niin nämä tyrkky naiset nakkelevat mulle niskoja ja hulmuttelevat hiuksiaan. Heiluttelevat persettä mun nenän edessä. Ylpeilevät ja tekevät kaikkensa etten pääsisi lähestymään tätä miestä. Kyttäävät mun talon kulmalla. Seuraa autolla.
Toisaalta tämä mies voisi katsoa peiliin, kuinka hän on häpäissyt minua ja saanut tuntemaan alemmuuden tunnetta. Miten nämä naiset keksivät valheita minusta ja syrjivät yms. En usko että tämä mies haluaa minulle edes hyvää. Kuinka hän on vaikuttanut minuun miten näen muut naiset. En todellakaan ystävinä, ainoastaan k#ullin perässä juoksevia onnenonkijoita ☺️Olen ihmetellyt mikä näitä naisia vaivaa, no tämä juttuhan se vaivaa. Tekevät musta valeprofiileja nettiin ja haukkuvat porukalla. Oma perhe ja tutun tutut mukaanlukien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä hänelle lohduttajia löytyy…vituttaa vaan kun kaikki tietää että minä olen se hänen Rakkaus, niin nämä tyrkky naiset nakkelevat mulle niskoja ja hulmuttelevat hiuksiaan. Heiluttelevat persettä mun nenän edessä. Ylpeilevät ja tekevät kaikkensa etten pääsisi lähestymään tätä miestä. Kyttäävät mun talon kulmalla. Seuraa autolla.
Toisaalta tämä mies voisi katsoa peiliin, kuinka hän on häpäissyt minua ja saanut tuntemaan alemmuuden tunnetta. Miten nämä naiset keksivät valheita minusta ja syrjivät yms. En usko että tämä mies haluaa minulle edes hyvää. Kuinka hän on vaikuttanut minuun miten näen muut naiset. En todellakaan ystävinä, ainoastaan k#ullin perässä juoksevia onnenonkijoita ☺️Olen ihmetellyt mikä näitä naisia vaivaa, no tämä juttuhan se vaivaa. Tekevät musta valeprofiileja nettiin ja haukkuvat porukalla. Oma perhe ja tutun tutut mukaanlukien.No miten sä jaksat huudella sen perään jos se mies ei halua sua? Mitä hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sä jaksat huudella sen perään jos se mies ei halua sua? Mitä hä?
Palstalla voi huudella ja kuvitella mitä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla voi huudella ja kuvitella mitä vaan.
Näinpä
- Anonyymi
Tarkoitat sitä toista, joka lähettelee viestejä irl?
- Anonyymi
Vaikka sitä. Kiva kun olette numeroita vaihtaneet
- Anonyymi
En kenenkään kanssa tällä hetkellä.
- Anonyymi
Jakorasiana tässä ollut jo pitkän aikaa. Töpseleitä on riittänyt 🔌
- Anonyymi
Voisko olla että vaihtelu virkistää ja tietyt jutut sujuu erinomaisesti?
- Anonyymi
Vaihdevuodet villitsee, kun on geelit ja muut systeemit kunnossa. 🤘
- Anonyymi
Mistä sä puhut?
- Anonyymi
Höpö höpö. Ei mitään perää tässä!
- Anonyymi
Minulla on todella korkeat kriteerit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713