Every cloud has a silver line

Anonyymi-ap

🌥🌞 eli suomalaisittain, että paistaa se päivä risukasaankin niinkuin hän kerran sanoi!

Hyvää Yötä n-->m pks

21

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä, kauniita unia.

• Anonyymi

Exä on kirjottanut siitä oikein kirjan😊 kirjottanut aika montakin kirjaa🤔

• Anonyymi

Sepäs hienoa!

• Anonyymi

Millon siit tuli sun exä?

• Anonyymi

Lining.
      Tuota täällä voi kirjoittaa ihan suomeksikin.

• Anonyymi

Multitaskauksen aikana tulee näitä vihreitä!

• Anonyymi

Nämä on niitä sanontoja joihin haluaisi uskoa mutta oikein mustalla hetkellä hyvin vaikeaa se siihenkään on luottaa enää. Mutta niin niillä varmaan on ne reunukset silti.

• Anonyymi

Mustasta ei pääse enää kuin valoa kohti. Poikani sanoi kerran fiksusti murkkuhöyryissään, että se hyvä puoli tässä on ettei pahempaa voi tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasta ei pääse enää kuin valoa kohti. Poikani sanoi kerran fiksusti murkkuhöyryissään, että se hyvä puoli tässä on ettei pahempaa voi tulla.

Niinhän se on ettei syvältä kuopasta ole kuin kova työ kivuta ylöspäin, ainut vaihtoehto. Kiitos sulle ja pojalla on varmasti jo helpompaa. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on ettei syvältä kuopasta ole kuin kova työ kivuta ylöspäin, ainut vaihtoehto. Kiitos sulle ja pojalla on varmasti jo helpompaa. ☺️

Ja mitä ylemmäs pääsee ehkä pikku hiljaa sitä valoa alkaa jostain kajastella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

No enpä mielestäni valehdellut mutta en tiedä miten voit yli päänsä väittää jostain ihmisestä tuollaista. Mutta valoa sun päivääsi enkä valehdellut 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollut enää aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ollut enää aloittajalta.

Oliko tuossa kommentissa jotain niin pahaa että se piti ilmoittaa 😳🙄 mutta ei ilmeisesti ollut sitten aloittajalta ja Ap voi laittaa omiin vastauksiinsa tuon Ap jos on tarkka hommista. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuossa kommentissa jotain niin pahaa että se piti ilmoittaa 😳🙄 mutta ei ilmeisesti ollut sitten aloittajalta ja Ap voi laittaa omiin vastauksiinsa tuon Ap jos on tarkka hommista. :)

Siihen tuli sitä riidantynkää ja kun en sellaista harrasta niin halusin ilmoittaa ettei multa. Aloituksessahan on kuitenkin tunnisteet mukana mistä mut voi tunnistaa. Ap

Täällä ei yleensä merkitä ap tai aloittaja kun vastataan kommentteihin. Oletushan on että aloittaja vastaa. Sensijaan jos tullaan sivusta vastaamaan niin silloin mainitaan vastauksen tulevan sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen tuli sitä riidantynkää ja kun en sellaista harrasta niin halusin ilmoittaa ettei multa. Aloituksessahan on kuitenkin tunnisteet mukana mistä mut voi tunnistaa. Ap

Täällä ei yleensä merkitä ap tai aloittaja kun vastataan kommentteihin. Oletushan on että aloittaja vastaa. Sensijaan jos tullaan sivusta vastaamaan niin silloin mainitaan vastauksen tulevan sivusta.

Ai ok, en tiennytkään että täällä pitää niin toimia ja täällä on säännöt ja minä en kyllä riidellyt mitään että vähän outo käsitys riitelystä mutta anteeksi että kommentoin mitään ketjuiusi, olisi pitänyt olla hiljaa. Sivusta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ok, en tiennytkään että täällä pitää niin toimia ja täällä on säännöt ja minä en kyllä riidellyt mitään että vähän outo käsitys riitelystä mutta anteeksi että kommentoin mitään ketjuiusi, olisi pitänyt olla hiljaa. Sivusta :)

Onko riitelyä sanoa että alhaalta voi vaan nähdä ylöspäin valoon 🙄🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko riitelyä sanoa että alhaalta voi vaan nähdä ylöspäin valoon 🙄🤔

Tarkoitin riitelyllä sitä valehtelijaksi leimaamista. Sekään ei siis ollut minulta eli apltä.

Kun kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä niin on kohteliasta erottautua edes "sivusta" maininnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin riitelyllä sitä valehtelijaksi leimaamista. Sekään ei siis ollut minulta eli apltä.

Kun kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä niin on kohteliasta erottautua edes "sivusta" maininnalla.

Pahoittelut, en ole ymmärtänyt että täällä pitäisi käyttää sellaista sivusta kun en ole nähnyt kenenkään tekevän niin. Yhden sivusta olen nähnyt kaikkien näiden kirjoitusten joukosta mutta luulin että se on hänen nimimerkki ja joku tunnus. Ei ollut tarkoitus häiritä. Ihan hyvällä kommentoin ja avauksesi kosketti myös omaa elämää. -Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, en ole ymmärtänyt että täällä pitäisi käyttää sellaista sivusta kun en ole nähnyt kenenkään tekevän niin. Yhden sivusta olen nähnyt kaikkien näiden kirjoitusten joukosta mutta luulin että se on hänen nimimerkki ja joku tunnus. Ei ollut tarkoitus häiritä. Ihan hyvällä kommentoin ja avauksesi kosketti myös omaa elämää. -Sivusta

Tässä aloituksessa, kun mulla on tunnisteet, niin minusta on kiva että mun kirjoitukset erottuvat. Tällaisiin ketjuihin olen kirjoittanut omiin vastauksiini "Aloittaja" jos joku on kerinnyt vastata mua ennen, eikä ole kirjoittanut tulevansa sivusta. Monet eivät käytä näitä merkintöjä vaikka kirjoittavat anonyyminä. Olen senverran järjestyksen ihminen, että mua häiritsee se, että anonyymi kommentoi ja anonyymi vastaa tuolle anonyymille. Ei mikään ihme, että jotkut luulevat täällä olevan vain yhden kirjoittajan kirjoittamassa.

Sellaisiakin ihmeellisyyksiä näkee monesti, että anonyymi kirjoittaja tekee aloituksen, jossa lukee, että tuo ei ollut minulta. Lukija jää ihmettelemään, että mikä tuo ja keneltä. Ja ylipäänsä kenelle tuo kommentti on tarkoitettu. Ap eli aloittaja.

• Anonyymi

No,niinpähän tuo tekee😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe