Et pitänyt lupauksia ollenkaan, vaikka väititkin niin, valehteleva retard! Mieti nyt, miten sinusta nyt tuntuu, kun sinusta puhutaan pahaa montaa sivustolla esillä! Jos et voi katsoa peiliin, niin katso muitten ihmisten tunteita!
Olet valehteleva paska
7
786
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä lupauksia ja ketkä puhuu ja miks? Kerro vähän lisää.
- Anonyymi
Menestyminen tai terve itsetunto ovat halveksuttavia asioita.
Kärsimystä, vihaa. Se vasta onkin kaiken elämän keskipiste. Vanhat sanonnat tulee mieleen noista.
•Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan
kapsahtaa
•Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa
•Mikä laulaen tulee se viheltäen menee
•Kärsi, kärsi, että kirkkaamman kruunun saat
•Kel onni on, se onnen kätkeköön
•Suo siellä, vetelä täällä
•Siperia opettaa- Anonyymi
Se Retard polttaa ittensä loppuun ja tulee kärsimään pahasti. Se on jo rikki ja tulee vajoamaan pohjalle.
- Anonyymi
En kestä noita sananlaskuja 😂😂😂 Onneksi ei niin käytössä.
- Anonyymi
Järjen veit ja minusta orjan teit. Sä lempes annoit ja kestävän sen vannoit. Mut kesti se vain hetkisen, nyt murheesen vaihtuen. Sun sanas kauniit, oli valhetta vain!
- Anonyymi
Kaikki järjestyy, älä huoli
- Anonyymi
Älä sinä huoli tyttö nuori paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eihän ne surut suremalla lopu on tanssi ja viini tärkeämpää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305972Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144514Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623031Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391611- 711371
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861348Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111278Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391272- 791179