Kuka on tänä talvena tienhoitajaa leikkijä posion ja syötteetiellä, rytinkisalmen ja livontiet taitaa olla samalla.....ihan täyttä paskaa
Koillismaan paskin tie posiontie
6
735
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi on, en muista koskaan että tie olisi ollut tuollaisilla urilla kuin tänä talvena. Kyllä vanha kunnon tiekarhu olisi tarpeen!
- Anonyymi
Allekirjoitan saman posiontien varressa asuvana, että tämä talvi on ollu aivan surkeaa toimintaa urakoitsijalta. Ymmärtääkseni YIT huolehtii nyt.
- Anonyymi
Olen tuumaillut, että kun urakkakisat ratkaistaan, niin voittaneelle urakoitsijalle maksetaan
elo-syyskuussa kokoa tulevan talven maksu kerralla.
Siksipä kalustoa ei talvella mielellään laiteta töihin, ettei vaan menisi rahaa.
- Anonyymi
Syötteen nosto ja Kuljetus amatööri
- Anonyymi
Mulla pääs tuhnu äsken autossa, kun pääsin kotiin tuli märkäpieru, voi voi kun vatta höllii🤮
- Anonyymi
Kyselygalluppien mukaan Suomen paras tie on Turun ohikulkutie😆 repikää siitä mettäläiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965