Kohtaaminen tulee olemaan. Hyvää vai huonoa
Mitähän se
30
514
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkää hyvää vain.
- Anonyymi
Ei vain hyvää, parasta.
- Anonyymi
Hekin palasivat yhteen😭😭😭😭😭😭😭🥺😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hekin palasivat yhteen😭😭😭😭😭😭😭🥺😞
Jep! Ensin lyö kirkonkellot, sitten tauski! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep! Ensin lyö kirkonkellot, sitten tauski! 🤣
Joo hurja ja ruma tuli siitä. Kaikki ois ton kappaleen aikaan ollu vielä hyvin. Onko se viina mikä vie kaikki hyvät miehet menessään😞🥺
- Anonyymi
Toivon että älkäähän ihmiset ajatelko kohtaamisista huonoa, ihminen on ihminen kaikesta huolimatta niin vasta- kuin myötämäessä.
- Anonyymi
Odotan sitä kuin kuuta nousevaa
- Anonyymi
Ja jatkat samaa puhumattomuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkat samaa puhumattomuutta
En jatka. Miksi itse olet aina piilossa tai jossain nurkan takaa?
- Anonyymi
Taivaassa seuraavan kerran🎇
- Anonyymi
…❤️
- Anonyymi
Minä en odota kenenkään tuntemattoman kanssa kohtaamista. Jos tiedän tapaavani jonkun tutun, niin tietenkin toivon tapaamisen olevan molemmille osapuolille mieluisan. :)
- Anonyymi
Täällä kirjoittelee toisilleen myös IRL tuttuja ihmisiä. Usein toinen tai molemmat on varattuja. Siksi ovat täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelee toisilleen myös IRL tuttuja ihmisiä. Usein toinen tai molemmat on varattuja. Siksi ovat täällä.
Nyt kuulosti todella oudolta??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ovat epävarmoja toisen tunteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin oudommaksi menee?? Mitä ihmettä?! Miksi joku olisi täällä? Anonyymien kanavalla?
Psykopaatteja jotka luulee tuntevansa jonkun sekoja kirjoittavan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin oudommaksi menee?? Mitä ihmettä?! Miksi joku olisi täällä? Anonyymien kanavalla?
Psykopaatteja jotka luulee tuntevansa jonkun sekoja kirjoittavan...Täällä ihmiset on tunnistaneet toisiaan ja asia varmistettu IRL. Eivät voi pitää muuta kautta yhteyttä, koska asia on arkaluonteinen. Ns.kielletty suhde tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ihmiset on tunnistaneet toisiaan ja asia varmistettu IRL. Eivät voi pitää muuta kautta yhteyttä, koska asia on arkaluonteinen. Ns.kielletty suhde tms.
Minun kaivattu on tunnettu seksipommi täällä missä asun. Saan muut ihailijat kimppuuni jos paljastun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaivattu on tunnettu seksipommi täällä missä asun. Saan muut ihailijat kimppuuni jos paljastun.
Älä paljastu
- Anonyymi
Intohimoinen 😍
- Anonyymi
Punaiset posket ja villi sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍😍😍niiiiin ON❣️Ooot mun Aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä mennään 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä mennään 😉
Mm m🙂↔️🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm m🙂↔️🥰❤️
🔥❤️💋👅Ikävä
- Anonyymi
En aio miettiä sitä liikaa etukäteen. En aio murehtia. Hyvin se menee, kaikki on hyvin. Toivon mukaan on.
- Anonyymi
Ei mitään kun en enää kohtaa
- Anonyymi
Mistä tiedät sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713