Osaatko sanoa? Sulla jokin ratkaisu, kun olet tollanen järjestelijä?
💔🔥
A-ihana, kuinka kauan näitä sydänsuruja
10
314
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kauan kuin haluat. Itse laittaisin mappiin ihmisen joka ei reilusti osaa lähestyä. Mikä lie syynä. Kyllä ihmistä pitää lähestyä reilusti.
- Anonyymi
Tuunko mä sun kotiin, vai postiluukusta sisään?
- Anonyymi
Tässä kärsin. Vituttaa ja samalla itken.
En tiedä kuinka pitkän aikaa oon pettynyt, kun tässä kävi näin. Syytän itseäni omasta sinisilmäisyydestäni. Mulla meni luotto miehiin. En voi uskoa tätä edes...
Pyydän sinulta kuitenkin anteeksi kun purppasin ja itkin sun perään ja arvostelin. Mä semmoinen että vaikka sydän märkii, meen eteenpäin. Toivon että löydät sen unelma naisen, jonka kanssa elämä on elämisen arvoista. Älä vastaa tähän jos vielä kuvittelet että meen jonkun syliin itkemään. Ja paskat mene. Elän yksin mieluummin. Mulla korkeat kriteerit ja vittu kukaan kelpaa sun jälkeen. Vituttaa kun väität että joku tulis sun tilalle. Tai niiden unelmien ja haaveiden toteuttajaksi, joita päässäni ja sydämessäni kehittelin. Meistä ei tullutkaan mitään. Hyväksyn kohtaloni! Mut pliis älä enään leiki kenenkään tunteilla. En soisi tätä pettymystä mun kanssasisarille! Olo niin tyhjä ja kuin huijatulla. Nyt loppuu tämä paskan jauhanta. Hyvästi! 💓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kärsin. Vituttaa ja samalla itken.
En tiedä kuinka pitkän aikaa oon pettynyt, kun tässä kävi näin. Syytän itseäni omasta sinisilmäisyydestäni. Mulla meni luotto miehiin. En voi uskoa tätä edes...
Pyydän sinulta kuitenkin anteeksi kun purppasin ja itkin sun perään ja arvostelin. Mä semmoinen että vaikka sydän märkii, meen eteenpäin. Toivon että löydät sen unelma naisen, jonka kanssa elämä on elämisen arvoista. Älä vastaa tähän jos vielä kuvittelet että meen jonkun syliin itkemään. Ja paskat mene. Elän yksin mieluummin. Mulla korkeat kriteerit ja vittu kukaan kelpaa sun jälkeen. Vituttaa kun väität että joku tulis sun tilalle. Tai niiden unelmien ja haaveiden toteuttajaksi, joita päässäni ja sydämessäni kehittelin. Meistä ei tullutkaan mitään. Hyväksyn kohtaloni! Mut pliis älä enään leiki kenenkään tunteilla. En soisi tätä pettymystä mun kanssasisarille! Olo niin tyhjä ja kuin huijatulla. Nyt loppuu tämä paskan jauhanta. Hyvästi! 💓Ei tällä kertaa osunut oikealle henkilölle. Mutta kiitos kommentista!
- Anonyymi
Postiluukusta sisään on ihan hyvä 😂😂
- Anonyymi
Mutta mahtuuko?
Voishan olla, että yrität tunnistaa jäljistä, kuka kävi hiippailemassa kulmilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mahtuuko?
Voishan olla, että yrität tunnistaa jäljistä, kuka kävi hiippailemassa kulmilla.Joku käveli koiran kanssa äskettäin, mutta minä en tunnista ihmisiä pimeässä ja koiraakaan en tunnistanut sen väreistä.
- Anonyymi
Minun ase ei mahdu postiluukusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ase ei mahdu postiluukusta.
On ihana J mies. Siit puhtaan irlis kun yhteys on. ❤️
A-Nainen.
- Anonyymi
Oonko mä niitten aiheuttaja, korjaaja vai sekä että?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713