DC++ ja ZoneAlarm

Avuton

Jelppivä tarvitsen! Miten saa zonalarmista säädettyä tietyt portit auki jne, jotta saisin DC:n toimimaan? Vai saako ollenkaan? Yritin avuttomilla taidoillani saada kyseistä yhdistelmää toimimaan, mutta yritykseksi jäi!!! Voisiko joku ystävällinen opastaa tässä asiassa? Kiitokset etukäteen!

3

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hande

Riippuu onko sinulla ZoneAlarmin ilmaisversio vai Pro versio.Jos ilmainen niin siitä ei tietääkseni saa portteja avattua.Itse suljen ZoneAlarmin ja käytän DC:n päälläollessa XP:n omaa palomuuria.

• Itse ainakin pidän ZA:n päällä kun käytän DC :aa. Program Controlissa vain Medium-taso päälle, niin DC pyytää ensimmäisellä kerralla lupaa päästä palomuurin läpi. Tämän kun antaa, niin homma toimii ja tarvittavat portit aukeavat.

• toimii
        Karmawhore kirjoitti:

Itse ainakin pidän ZA:n päällä kun käytän DC :aa. Program Controlissa vain Medium-taso päälle, niin DC pyytää ensimmäisellä kerralla lupaa päästä palomuurin läpi. Tämän kun antaa, niin homma toimii ja tarvittavat portit aukeavat.

ZA:n ilmaisversio ihan ok, vaikka Program Controlissa on high taso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1639
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1302
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      822
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      798
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      778
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      710
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      661
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe