Jelppivä tarvitsen! Miten saa zonalarmista säädettyä tietyt portit auki jne, jotta saisin DC:n toimimaan? Vai saako ollenkaan? Yritin avuttomilla taidoillani saada kyseistä yhdistelmää toimimaan, mutta yritykseksi jäi!!! Voisiko joku ystävällinen opastaa tässä asiassa? Kiitokset etukäteen!
DC++ ja ZoneAlarm
3
1162
Vastaukset
- Hande
Riippuu onko sinulla ZoneAlarmin ilmaisversio vai Pro versio.Jos ilmainen niin siitä ei tietääkseni saa portteja avattua.Itse suljen ZoneAlarmin ja käytän DC:n päälläollessa XP:n omaa palomuuria.
Itse ainakin pidän ZA:n päällä kun käytän DC :aa. Program Controlissa vain Medium-taso päälle, niin DC pyytää ensimmäisellä kerralla lupaa päästä palomuurin läpi. Tämän kun antaa, niin homma toimii ja tarvittavat portit aukeavat.
- toimii
Karmawhore kirjoitti:
Itse ainakin pidän ZA:n päällä kun käytän DC :aa. Program Controlissa vain Medium-taso päälle, niin DC pyytää ensimmäisellä kerralla lupaa päästä palomuurin läpi. Tämän kun antaa, niin homma toimii ja tarvittavat portit aukeavat.
ZA:n ilmaisversio ihan ok, vaikka Program Controlissa on high taso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604