On aika aloittaa uusi lanka koskien kihomatoja. Olen kärsinyt näistä pirulaisista kolme vuotta. Lääkkeet, siivoukset, käsillä syömisen lopettaminen, kaikki kokeiltu. Minulla ei ole lapsia, enkä ole tekemisissä lasten kanssa. Olen 27.v ja tämän takia en ole voinut miettiä parisuhdetta moneen vuoteen. Elämäni on suoraan sanottu pilalla kihomatojen vuoksi. Ensimmäisen kerran löysin kihomatoja 3 vuotta sitten ja silmin niitä havaitsin. Sen jälkeen kun luikertelu alkaa, en halua edes katsoa, sillä ne ovat niin iljettävä. Mutta selvää on, että kyse on niistä, sillä muut parasiitit eivät tulle iholle asti ryömimään. Olen valmis mihin vaan, että pääsen kihomadoista eroon. Kahdesti olen antanut negatiivisen näytteen, jossa tutkittiin matoja, mutta olen valmis kyllä nappaamaan madon heti kun oireet alkaa. Kertokaa onko jollain löytynyt pysyvä apu tähän vaivaan tai oletko löytänyt asiantuntijan, joka oikeasti ymmärtää tilanteen vakavuuden/lääkeresistentin mahdollisuuden.
Kihomatojen lopullinen häätö
Anonyymi-ap
0
350
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302748
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562207Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251773- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721260- 891075
- 90999
- 129942