Kepu pärjää kunta- ja aluevaaleissa, mutta ei eduskuntavaaleissa.
Melko outoa ja kuvastaa kepulaisten jakomielisyyttä.
Kepu on kyläpoliitikkopuolue, ei siitä valtakunnan politiikkaan ole.
Kepu nousee kuntavaaleihin
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilä tuhosi KEPUn menestyksen valtakunnan tasolla pitkäksi ajaksi, yli 20 % suli 4 vuodessa 10 % luokkaan..
Persuille käy nyt samoin, kepu vie äänet ja kiittää...
Kaksinaamainen oppositiopolitiikka ei tuota myös tulosta, puhutaan yhtä tehdään toista. Äänestyksissä mennään hallituksen esitysten taakse mutta puheet ovat opposition puolella..
Kuntatasolla taas onnistuu huijaaminen ja kunnanasioiden hoito kansan mieleen.. - Anonyymi
Tulevilta valtuutetuilta toivoisi myös taitoa asioiden hoitoon, ajat vaikeutuvat entisestään, joten pelkillä ilmaisilla lounailla asiat ei korjaannu.
- Anonyymi
Kepu olisi nostanut kannatuksensa huippulukemiin jos olisi kaatanut marinin hallituksen siellä istuessaan. Mutta ministerin paikasta pidetään kiinni vaikka mummo pitäisi myydä...
- Anonyymi
Näin toimii kepukommarit.Turha inistä kun köntsä pöksyssä.
- Anonyymi
En äänestä kummassakaan vaalissa ketään entistä valtuutettua.
Nyt sinne pitää saada uusia räväköitä ja ajattelemaan pystyviä ihmisiä, eikä mitään joojoo-akkoja/ukkoja ja hymistelijöitä. - Anonyymi
Sipilä tuhosi keskustan kannatuksen kun hylkäsi hallituksestaan maan kokeneimmat ministerit kuten Väyrynen, Pekkarnen. Ylpeys kävi puolueen lankeemukseksi josta puolue vieläkin kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450