Mitä mieltä olet

Anonyymi-ap

34

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Never

• Anonyymi

Parisuhteeseenkin kuuluu kuuma seksi.

• Anonyymi

Kaivattuni kai harrastaa tätä ja sillä särkee sydämiä

• Anonyymi

Siis just noissa oli tärkeää että
        Molemmat tiedostaa ettei ole kyse rakkaudesta, suhteesta ihastumisesta tms. Vain seksistä

Jos kaivattusi seksiseuralaisten sydän on särkynyt niin he joko luulleet olleensa oikeassa parisuhteessa koska kaivattusi ei ole selventäny että se on puhtaasti seksiä tai kaivattusi seksiseuralaiset ovat luulleet että panemalla saavat kaivattusi mielen kääntymään ja rakastumaan

Usein naiset kuvittelee että mies rakastuu kun sille antaa seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis just noissa oli tärkeää että
        Molemmat tiedostaa ettei ole kyse rakkaudesta, suhteesta ihastumisesta tms. Vain seksistä

Jos kaivattusi seksiseuralaisten sydän on särkynyt niin he joko luulleet olleensa oikeassa parisuhteessa koska kaivattusi ei ole selventäny että se on puhtaasti seksiä tai kaivattusi seksiseuralaiset ovat luulleet että panemalla saavat kaivattusi mielen kääntymään ja rakastumaan

Usein naiset kuvittelee että mies rakastuu kun sille antaa seksiä

Niin se ajattelee.

• Anonyymi

Haluaisin olla hänelle lwb. Lover with benefits.

• Anonyymi

Kuinka monen kanssa on fbw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monen kanssa on fbw

Ei yhdenkään. Ei pelkkä hinkkaaminen kiinnosta, vaan pitää olla intohimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla lbf ihanan miehen kansa kyllä.
        A-nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai teillä on sitä?

• Anonyymi

Olet sitä ja paljon muuta ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla lbf ihanan miehen kansa kyllä.
        A-nainen sivusta

Voiman yksikkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiman yksikkö?

Älä unta näe.

• Anonyymi

Jotenkin yököttävää. Itselleni ei seksi ole ollut koskaan niin tärkeää. Kuuluu mielestäni vaan parisuhteeseen ja rakkauteen.

• Anonyymi

Rakkaus kiihottaa.

• Anonyymi

Sopisi ihan hyvin ja oma tilanne ei ole käytännössä kovin kaukana siitä. Pelisäännöistä on vaan hyvä sopia, että molemmat tietävät missä mennään.

• Anonyymi

Täytyy myös muistaa sekin että täällä ei paljonkaan panemisia ole nähty edes kirjoitettuna.

• Anonyymi

Olisi mahtavaa jos kaikki tuollaisia juttuja levittävät ja niiden mukaan elävät vaan katoaisivat maailmasta eikäheitä olisi olemassa. Maailma olisi parempi paikka ilman heitä.

• Anonyymi

Serkkutytön kanssa ehdottomasti, kyllä!😊🔥

• Anonyymi

Et oo mun serkku ja meillä on huonoa seksiä vaikka susta tykkäänkin ja toki myös rakastankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo mun serkku ja meillä on huonoa seksiä vaikka susta tykkäänkin ja toki myös rakastankin.

Koska nähtiin viimeks!??

• Tuossa jutussa kaakattelijatar siis kääntää käsitteen "Friends With Benefit" muotoon "pelkkää hyvää seksiä".

Kyseessä on ystävät jotka sen lisäksi myöskin peuhaavat.

• Minulla on ollut useita FWB ystävättäriä, siis kaunottaria jotka ovat olleet ystäviä, ja ystävyytemme perusta/sisältö on ollut milloin mikäkin, ja sen lisäksi olemme peuhanneet tilaisuuden tullen. Ne ovat kaikki olleet varsin kiehtovia ja pitkäkestoisia juttuja.

Tuo suomalainen väärinkäsitys FBW:stä jota kaakattelijatar mainostaa, että rakastelemme koska olemme pelkkää-seksiä ystäviä, koska ystävyytemme peruste on seksi, on aivan läpeensä sairas, hullu ajatus. Omittu fantasia jostain elokuvasta kenties, ei realismia.

• Anonyymi
        Kumisielu kirjoitti:

Minulla on ollut useita FWB ystävättäriä, siis kaunottaria jotka ovat olleet ystäviä, ja ystävyytemme perusta/sisältö on ollut milloin mikäkin, ja sen lisäksi olemme peuhanneet tilaisuuden tullen. Ne ovat kaikki olleet varsin kiehtovia ja pitkäkestoisia juttuja.

Tuo suomalainen väärinkäsitys FBW:stä jota kaakattelijatar mainostaa, että rakastelemme koska olemme pelkkää-seksiä ystäviä, koska ystävyytemme peruste on seksi, on aivan läpeensä sairas, hullu ajatus. Omittu fantasia jostain elokuvasta kenties, ei realismia.

Miksi olet ikävä palstalla? Etsitkö täältä vastaavaa suhdetta?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet ikävä palstalla? Etsitkö täältä vastaavaa suhdetta?

En ole ikävä palstalla, olen leppoisa. Täälläkin voi olla joku mummeli jolla on nuori kaunis tytär, tai lapsentytär.

• Anonyymi

Palstasedän uudet nikit ja hahmot⚠️

• Anonyymi

Koska rakkautta on tosi vaikea löytää enkä ole varma osaanko enää rakastua niin olen kyllä harkinnut tätä ratkaisua. Kuitenkin mulla on välillä ihan järkyttävät himot ja no, ihan soiva pelikin. Kun vaan löytäisi sopivan tyypin siihen hommaan, jonka kanssa toimisi niin miksi ei.

• Anonyymi

Etkö ole jo löytänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole jo löytänyt?

Siis rakkautta vai sopivaa tyyppiä fwb-suhteeseen?

Rakkautta on ollut menneisyydessä kyllä. Fwb ei. En kyllä aktiivisesti etsi mutta jos samanlainen kuin minä tulee vastaan mutta siinä ei ole romanttisia tunteita niin voisin kyllä harkita. Ilman seksiä monta vuotta on aika shittiä.

• Anonyymi

Ei kiinnosta leikit eikä leikkijät. Jotenki itse olen, että jos olisi vaan seksileikkimistä, niin en ole silloin edes kokonsöainen ihminen siinä jos ei ole tunteita mukana toiseen ihmiseen. Miten tunteet saa käännettyä muka pois kuin kytkimestä? Leikkimällä ettei ole tunteita. Ja jo artikkelista kuvastuu emotionaaliset ongelmat mitä tuollainen leikkiminen aiheuttaa. Eikä kiinnosta olla jonkun miehen patjana.

• Anonyymi

rakastaja, paras ystävä ,kumppani 🪿yess

• Kyllä se miehelle yleensä käy tämmöinen.

• Anonyymi

Pyyhitkö verhoon kun on hommat hoidettu?

• Anonyymi kirjoitti:

Pyyhitkö verhoon kun on hommat hoidettu?

En. Enkä myöskään ole missään hommissa ollu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe