Ystävättären lahja vaimolleni

Anonyymi-ap

Olin taas kerran viemässä vaimoani Minnaan tapaamaan ystävätärtään Tuijaa. Tiesin, että Minna on kiinnostunut naisten välisestä seksistä, sillä se oli tullut esiin joskus aikaisemmin. Tällä kertaa tilanne oli sikäli erilainen, että Minna oli avoimesti kertonut minulle, että Tuija oli kysynyt hänen kiinnostuksestaan harrastaa seksiä kanssaan. Näin oli sitten kuulemma tapahtunutkin ja hän oli pitänyt siitä. Minä en Minnalle maininnut mitään, että olin hyvinkin tietoinen heidän leikeistään. Ehkä juuri näiden käyntien ansiosta meidän oma seksimme oli muuttunut paljon paremmaksi ja monipuolisemmaksi.

Tulimme perille ja Tuija oli tavalliseen tapaan vastassa. Naiset halasivat toisiaan ja heidän katseistaan saattoi aavistella mitä oli suunnitteilla. Minut Tuija ohjasi taas erilliseen vierashuoneeseen, johon oli oma sisäänkäynti. Ole kuin kotonasi ja katsele vaikka televisiota, Tuija sanoin minulle ja iski silmää. Minna ei edelleenkään tiennyt, että olin nähnyt heidän aikaisemmat leikkinsä ja senkin, miten Minna oli tietämättään antanut pilluaan Tuijan miehelle. Ei hän tiennyt sitäkään, että minäkin olin vastavuoroisesti saanut ottaa Tuijan takaapäin. Naisilla oli aina samantyyppinen ”työnjako”. Minna oli seksuaalisten aktien kohteena ja Tuija nautti siitä, että sai tyydyttää ystävättärensä ja tuottaa hänelle orgasmeja.

Avasin television valmiiksi ja vajaan tunnin kuluttua odotusten mukaisesti ruudulle ilmestyi kuvaa sisältä. Naiset keskustelivat ja kuulin Minnan kysyvän Tuijalta mitä tämä oli keksinyt tälle kertaa. Yleensä he käyttivät varsin ronskia kieltä – ilmeisesti se tuntui kiihottavalta. Tuija aloitti: Ajattelin ehdottaa, että sinä saat esiintyä stripparina ja minä kuvaan esityksesi. Jos esitys on kyllin hyvä ja kiihottava, keksin jotakin kivaa jatko-ohjelmaa. Olisitko valmis tällaiseen esitykseen vielä sellaisella lisäyksellä, että esitys näytetään jossain vaiheessa miehellesi? Tuo kuulostaa jännittävältä ja varsinkin tuo lisäys esittämisestä Mikalle. Tunnen jo nyt jännittävää kutinaa sisälläni eli ihan mielelläni suostun.

Tuija valitsi sopivan esityspaikan ja laittoi tilanteeseen sopivaa musiikkia soimaan. Voit aloittaa, vaikka heti, Tuija ohjeisti. Minna liikehti musiikin mukaan ja alkoi hyväillä itseään. Hän puristeli rintojaan vaatteiden läpi ja välillä käsi kävi alempana haaroissa. Minnahan on kuin ammattilainen, minä ajattelin. Esitys jatkui ja vaate kerrallaan lähti hänen päältään. Lopulta hän oli täysin alastomana ja jatkoi silti esitystä hyväillen kehoaan kaikkialta. Tuija kuvasi myös hyvin läheltä ja saatoin nähdä, että Minna oli jo hyvin kiihottunut. Nännit olivat jäykistyneet ja lähikuva pillusta kertoi, että sekin oli jo kostunut. Tuija kuitenkin keskeytti hänet huomatessaan, että hän alkaa tyydyttää itseään. Oikein hyvä, nyt voidaan jatkaa, Tuija sanoi.

Nyt sinulle laitetaan silmämaski ja koska esitys meni hyvin, saat myös palkkion, Tuija sanoi ja laittoi samalla maskin paikoilleen. Onhan se nyt hyvin, niin ettet näe mitään, Tuija varmisti. En näe mitään, vastasi Minna.

Oletko koskaan saanut orgasmia seisten, Tuija kysyi. En koskaan, vastasi Minna. Tänään saat palkkioksi kokeilla, miten se onnistuu ja miltä se tuntuu. Minä autan sinua siinä eikä sinun tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia, Tuija jatkoi. Sidon nyt kätesi selkäsi taakse. Sitten voidaan aloittaa. Oletko valmis uuteen kokemukseen? Jännittää ja olen, vastasi Minna. Tuija talutti Minnan seinän viereen, asetti vielä kameran jalustalle ja alkoi sitten hyväillä Minnan vartaloa. Hän hieroi öljyä Minnan rintoihin ja hieroi niitä kevyesti. Hän pyöritteli sormiaan nännien ympärillä, kutitteli jäykistyneitä nipukoita. Välillä hän puristeli ja venytteli niitä. Minna näytti selvästi nauttivan tilanteesta.

Tuija siveli öljyä koko vartalolle ja sitä valui aina Minnan karvattomaksi ajellulle pillulle asti. Tuija pyysi Minnaa seisomaan leveässä haara-asennossa, jotta hän voi hyväillä myös reisiä ja pillua. Tiedän, että öljy liukastaa pillusi mutta oletko jo sisältä kostunut, Tuija kysyi. Olen kyllä mutta voit vielä kokeilla, vastasi Minna. Liukkaat kätesi tuntuvat niin hyvältä iholla, hän jatkoi. Tuija siveli lisää öljyä pillulle, jonka turpeat häpyhuulet olivat jo raottuneet kiihotuksesta. Tuija painoi sormensa pilluun ja totesi sen kostuneeksi. Sinähän olet jo suorastaan märkä. Olisitko valmis siihen, että saat orgasmin, kun hieron klittaasi? Olen ja haluan sitä kovasti, Minna vastasi.

3

2953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JATKOA...
      Mies laittoi kaksi sormea pilluun ja peukalolla hän hieroi klitorista. Välillä hän vain piti sormia pillussa ja hieroi klitorista ja välillä taas työnteli sormiaan sisälle pilluun voimakkaammin ja nopeammin. Minnan polvet notkahtelivat ja kuulin miten hänen hengityksensä kiihtyi. Onko kiimainen narttu jo tulossa, Tuija kysyi. Olen, huohotti Minna. Saan ihan kohta. Kerro, kun sinulta tulee, sillä haluan tuntea pillusi supistelut sormieni ympärillä. Mies alkoi vatkata pillua voimakkaasti ja pillu litisi märkyydestä. Nyt tulee, Minna voihkaisi äänekkäästi. Samalla mies lopetti pillun vatkaamisen ja saatoin kuvasta nähdä miten voimakkaasti Minnan pillu supisteli sormien ympärillä. Supistelun loputtua hän veti limasta kiiltelevät sormet ulos pillusta. Minna huohotti vielä hetken aikaa ja sai sitten sanotuksi: se tuntui niin ihanalta.

Minna seisoi edelleen seinän vieressä, kun Tuija kuiskasi hänelle: minulla on ihan uusi lelu. Se on sellainen vyö, johon saa dildon kiinnitettyä. Siihen tulee sellainen todella aidon tuntuinen penis-dildo ja saat vielä testata sitä, jos haluat. Tietysti haluan, kunhan saan hetken rauhoittua, Minna vastasi. Tuijan mies oli ottanut kameran ja kuvasi nyt naisia.

Siirrytään vähän toiseen paikkaan, Tuija sanoi ja talutti Minnan matalahkon pöydän viereen. Voit nojata edessä olevaan pöytään ja rentoutua. Laitan sillä aikaa vyön itselleni, Tuija sanoi. Kamera oli taas aseteltu sopivaan paikkaan Minnan sivulle takaviistoon. Hetken kuluttua Tuija tuli Minnan taakse ilman mitään vyötä ja tunnusteli sormillaan tämän pillua. Joko täällä oltaisiin valmiina saamaan täytettä sisälle, hän kysyi. Jännittää, aloitetaan vaan, Minna sanoi.

Sitten tapahtui se, mitä vähän aavistelinkin. Taaskin tietämättään Minna antaisi pillua Tuija miehelle. Levitä vielä jalkojasi niin pääsen paremmin sisällesi, Tuija sanoi. Minna otti leveän haara-asennon ja mies hieroi peniksellään limaista ja kiimaista rakoa. Laita se vaan sisälle ja oikein syvälle, Minna pyysi. Mies painoi peniksensä syvälle pilluun ja alkoi rauhallisesti pumpata. Eikö tunnukin hyvältä ja aidolta, Tuija kysyi. Tuntuu todellakin, painele vaan voimakkaammin ja nopeammin, multa tulee taas ihan kohta, Minna huohotti samalla työntäen takamustaan voimakkaasti miestä vasten. Mies pumppasi ja painoi peniksensä rajusti ja syvälle pilluun. Minna voihkaisi äänekkäästi ja sai tärisyttävän orgasmin. Pillu supisteli voimakkaasti peniksen ympärillä ja miehen spermalasti luultavasti purkautui vaimoni pilluun. Supistelun loputtua mies veti peniksensä ulos pillusta ja aivan oikein, spermaa valui lattialle. Kiimainen vaimoni oli taas saanut tietämättään vierasta siementä pilluunsa.

Mies poistui huoneesta. Olipa ihanaa, sain mahtavan orgasmin, sanoi Minna. Sillä aikaa, kun miehensä pani vaimoani, oli Tuija pukenut ylleen peniksellä varustetun vyön ja voidellut sen ilmeisesti öljyllä. Näin Minna kuvitteli, että tuo penis oli ollut hänen pillussaan. No minä tiesin totuuden mutta en sitä hänelle kertonut.

• Aika hyvä ja selkee teksti, ehkä vielä vois lisätä kuvailua sekä itse tilanteessa kuin ennenkin, mut juu, toden totta hyvä aihe ja hyvin kirjoitettu❤️✨

• Anonyymi

Hyvä tarina ja hyvin kirjoitettu. Jatkonovelli olisi paikallaan.
      Pari asiaa, mitkä häiritsivät olivat ne, että mies ilmestyi (tekstiin) kuin tyhjästä ja eikö vaimo tunnistanut miehen spermoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7637
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      90
      3660
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      66
      2509
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1589
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      375
      1513
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1406
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1393
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1101
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe