Haluaa kunnon miestä!

Anonyymi-ap

Minua kiinnostaa kovasti aikuinen mies,ei varattu!Siisti,hyvä sängyssä.Itse olen puhdas ja en harrasta irtosuhteita,mutta tämä kiimani saa minut hulluksi!Olen hoikka,mutta täysin aidot tissit ja peppu!Ja asun Helsingissä. laita mulle viestiä!ikäni on 42-vuotta.vain 30-45 vuotiaille!

12

1333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisikohan minusta apua. Olen 35v urheilullinen kaveri, joka kaipaa kunnon panoa.

• Anonyymi

Tarjoan lohtuseksiä isolla kyrvälläni.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Täällä olisi tarjolla kunnanmies. Olen hyvä nojaamaan lapion varteen ja katsomaan, kun muut tekee töitä.

• Anonyymi

Hei, olen 39 vuotias Antti. Voin vuokrata hotellihuoneen, käyttää kondoomia ja ostaa mitä itse koet seksin ajaksi tarvitsevasi. Olen hieman ronski, mutta käskiessä tottelen.

• Anonyymi

Hyvä Antti. Oikea partiopoika.

• Anonyymi

joo kuulostaa hyvältä!

• Anonyymi

Ihminen jonka kriteeri on että toisen pitää olla "hyvä sängyssä" tuskin tajuaa seksistä paljonkaan.
      Jos haluan söpöä cuddlausta, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Jos haluan rynkytyspanoa, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Toki jos on täysin estynyt kaikesta tai ei kerta kaikkiaan välitä seksikumppanistaan, on huono sängyssä.
      Miksei voi toivoa että kumppani a) tuntee omat halunsa b) huomioi toisen eikä ole täysin sosiaalisesti kyvytön c) tuntee perus anatomian.

• Moikka onko sulla vielä seuraa hakusessa ?

• Anonyymi

Ei enää. Joudut runkkamaan yksin.

• Anonyymi

Se on jännä jos itseään kauniina pitävä nainen ei saa seuraa livessä. Taitaa vika olla korvien välissä. Itse olen syntynyt 70-luvun alussa ja junnnuna ei ollut nettiä. Ihmiset etsii netissä sitä mikä on ihan livessäkin.

• Anonyymi

Joko vaihdevuosivaivasi ovat alkaneet? Milloin miehesi jätti sinut?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe