Haluaa kunnon miestä!

Anonyymi-ap

Minua kiinnostaa kovasti aikuinen mies,ei varattu!Siisti,hyvä sängyssä.Itse olen puhdas ja en harrasta irtosuhteita,mutta tämä kiimani saa minut hulluksi!Olen hoikka,mutta täysin aidot tissit ja peppu!Ja asun Helsingissä. laita mulle viestiä!ikäni on 42-vuotta.vain 30-45 vuotiaille!

13

1656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisikohan minusta apua. Olen 35v urheilullinen kaveri, joka kaipaa kunnon panoa.

• Anonyymi

Tarjoan lohtuseksiä isolla kyrvälläni.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Täällä olisi tarjolla kunnanmies. Olen hyvä nojaamaan lapion varteen ja katsomaan, kun muut tekee töitä.

• Anonyymi

Hei, olen 39 vuotias Antti. Voin vuokrata hotellihuoneen, käyttää kondoomia ja ostaa mitä itse koet seksin ajaksi tarvitsevasi. Olen hieman ronski, mutta käskiessä tottelen.

• Anonyymi

Hyvä Antti. Oikea partiopoika.

• Anonyymi

joo kuulostaa hyvältä!

• Anonyymi

Ihminen jonka kriteeri on että toisen pitää olla "hyvä sängyssä" tuskin tajuaa seksistä paljonkaan.
      Jos haluan söpöä cuddlausta, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Jos haluan rynkytyspanoa, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Toki jos on täysin estynyt kaikesta tai ei kerta kaikkiaan välitä seksikumppanistaan, on huono sängyssä.
      Miksei voi toivoa että kumppani a) tuntee omat halunsa b) huomioi toisen eikä ole täysin sosiaalisesti kyvytön c) tuntee perus anatomian.

• Moikka onko sulla vielä seuraa hakusessa ?

• Anonyymi

Ei enää. Joudut runkkamaan yksin.

• Anonyymi

Se on jännä jos itseään kauniina pitävä nainen ei saa seuraa livessä. Taitaa vika olla korvien välissä. Itse olen syntynyt 70-luvun alussa ja junnnuna ei ollut nettiä. Ihmiset etsii netissä sitä mikä on ihan livessäkin.

• Anonyymi

Joko vaihdevuosivaivasi ovat alkaneet? Milloin miehesi jätti sinut?

• Anonyymi

täällä olisi kokenut ja kestävä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe