Minua kiinnostaa kovasti aikuinen mies,ei varattu!Siisti,hyvä sängyssä.Itse olen puhdas ja en harrasta irtosuhteita,mutta tämä kiimani saa minut hulluksi!Olen hoikka,mutta täysin aidot tissit ja peppu!Ja asun Helsingissä. laita mulle viestiä!ikäni on 42-vuotta.vain 30-45 vuotiaille!
Haluaa kunnon miestä!
12
1169
Vastaukset
Olisikohan minusta apua. Olen 35v urheilullinen kaveri, joka kaipaa kunnon panoa.
- Anonyymi
Tarjoan lohtuseksiä isolla kyrvälläni.
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Täällä olisi tarjolla kunnanmies. Olen hyvä nojaamaan lapion varteen ja katsomaan, kun muut tekee töitä.
- Anonyymi
Hei, olen 39 vuotias Antti. Voin vuokrata hotellihuoneen, käyttää kondoomia ja ostaa mitä itse koet seksin ajaksi tarvitsevasi. Olen hieman ronski, mutta käskiessä tottelen.
- Anonyymi
Hyvä Antti. Oikea partiopoika.
- Anonyymi
joo kuulostaa hyvältä!
- Anonyymi
Ihminen jonka kriteeri on että toisen pitää olla "hyvä sängyssä" tuskin tajuaa seksistä paljonkaan.
Jos haluan söpöä cuddlausta, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Jos haluan rynkytyspanoa, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Toki jos on täysin estynyt kaikesta tai ei kerta kaikkiaan välitä seksikumppanistaan, on huono sängyssä.
Miksei voi toivoa että kumppani a) tuntee omat halunsa b) huomioi toisen eikä ole täysin sosiaalisesti kyvytön c) tuntee perus anatomian. Moikka onko sulla vielä seuraa hakusessa ?
- Anonyymi
Ei enää. Joudut runkkamaan yksin.
- Anonyymi
Se on jännä jos itseään kauniina pitävä nainen ei saa seuraa livessä. Taitaa vika olla korvien välissä. Itse olen syntynyt 70-luvun alussa ja junnnuna ei ollut nettiä. Ihmiset etsii netissä sitä mikä on ihan livessäkin.
- Anonyymi
Joko vaihdevuosivaivasi ovat alkaneet? Milloin miehesi jätti sinut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683