Haluaa kunnon miestä!

Anonyymi-ap

Minua kiinnostaa kovasti aikuinen mies,ei varattu!Siisti,hyvä sängyssä.Itse olen puhdas ja en harrasta irtosuhteita,mutta tämä kiimani saa minut hulluksi!Olen hoikka,mutta täysin aidot tissit ja peppu!Ja asun Helsingissä. laita mulle viestiä!ikäni on 42-vuotta.vain 30-45 vuotiaille!

13

1537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisikohan minusta apua. Olen 35v urheilullinen kaveri, joka kaipaa kunnon panoa.

• Anonyymi

Tarjoan lohtuseksiä isolla kyrvälläni.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Täällä olisi tarjolla kunnanmies. Olen hyvä nojaamaan lapion varteen ja katsomaan, kun muut tekee töitä.

• Anonyymi

Hei, olen 39 vuotias Antti. Voin vuokrata hotellihuoneen, käyttää kondoomia ja ostaa mitä itse koet seksin ajaksi tarvitsevasi. Olen hieman ronski, mutta käskiessä tottelen.

• Anonyymi

Hyvä Antti. Oikea partiopoika.

• Anonyymi

joo kuulostaa hyvältä!

• Anonyymi

Ihminen jonka kriteeri on että toisen pitää olla "hyvä sängyssä" tuskin tajuaa seksistä paljonkaan.
      Jos haluan söpöä cuddlausta, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Jos haluan rynkytyspanoa, niin hyvä sängyssä on sellainen, joka haluaa kanssani sitä. Toki jos on täysin estynyt kaikesta tai ei kerta kaikkiaan välitä seksikumppanistaan, on huono sängyssä.
      Miksei voi toivoa että kumppani a) tuntee omat halunsa b) huomioi toisen eikä ole täysin sosiaalisesti kyvytön c) tuntee perus anatomian.

• Moikka onko sulla vielä seuraa hakusessa ?

• Anonyymi

Ei enää. Joudut runkkamaan yksin.

• Anonyymi

Se on jännä jos itseään kauniina pitävä nainen ei saa seuraa livessä. Taitaa vika olla korvien välissä. Itse olen syntynyt 70-luvun alussa ja junnnuna ei ollut nettiä. Ihmiset etsii netissä sitä mikä on ihan livessäkin.

• Anonyymi

Joko vaihdevuosivaivasi ovat alkaneet? Milloin miehesi jätti sinut?

• Anonyymi

täällä olisi kokenut ja kestävä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3605
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      512
      2831
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1624
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1399
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1290
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1271
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1147
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      51
      1138
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1078
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      39
      1013
    Aihe