Aimolla on joskus vaikeuksia sivistyksen sanojen kanssa. Aimo vältteli jo koulussa viittaamista, koska ilkeät luokka kaverit, yksi Sulo varsinkin aina nauroi kun aimo ei sitten vastausta tiennytkään, vaikka viittasi hämäykseksi.
Kerran sitte opettaja näytti piirto heittimellä kuvan suuresta linnusta ja kysyi mikä lintu? Aimo suorastaan villiintyi sillä hän tiesi vastauksen, viittasi raivopäisesti hokien "minä aimo, minä, aimo", kunnes opettaja antoi vastausvuoron meidän aimolle. Aimo nousi oikein seisomaan ja vastasi reippaalla äänellä: "ko ko ko kotka"
ja taas kaikki nauroi.
Minuakin hieman hävetti kun muutettiin aimon kanssa hesoihin. Aimo viittasi linja-autossa ja kuski kysyi että "no mitä?" Aimo kysyi että millon saa piipata? Kuski ei vastannut ollenkaan. Vanhempi rouvashenkilö opasti meidät osoitteeseen.
Mentiin sitten Kelaan yhdessä. Aimo kysyi virkailijalta että millon on tulonsiirtopäivä? Samalla Aimolta pääsi märän kuuloinen pieru. Kysyin aimolta että ei kai vain kurat...? Aimo vastasi että ei kun tuli ihan bruttona.
Aimon elämää
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko sama kaveri kun oli Tiksin Alkossa ja sanoi myyjälle "ko ko ko kossu"?
- Anonyymi
En tiedä mutta kuulin juttua että Jyväskylässä talkkari oli nähnyt ensimmäistä kertaa pankkineidin työvälineen niin oli sanonut että "tu tu tu tu..u""
- Anonyymi
Aimo on aika jännä miäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888