Aimolla on joskus vaikeuksia sivistyksen sanojen kanssa. Aimo vältteli jo koulussa viittaamista, koska ilkeät luokka kaverit, yksi Sulo varsinkin aina nauroi kun aimo ei sitten vastausta tiennytkään, vaikka viittasi hämäykseksi.
Kerran sitte opettaja näytti piirto heittimellä kuvan suuresta linnusta ja kysyi mikä lintu? Aimo suorastaan villiintyi sillä hän tiesi vastauksen, viittasi raivopäisesti hokien "minä aimo, minä, aimo", kunnes opettaja antoi vastausvuoron meidän aimolle. Aimo nousi oikein seisomaan ja vastasi reippaalla äänellä: "ko ko ko kotka"
ja taas kaikki nauroi.
Minuakin hieman hävetti kun muutettiin aimon kanssa hesoihin. Aimo viittasi linja-autossa ja kuski kysyi että "no mitä?" Aimo kysyi että millon saa piipata? Kuski ei vastannut ollenkaan. Vanhempi rouvashenkilö opasti meidät osoitteeseen.
Mentiin sitten Kelaan yhdessä. Aimo kysyi virkailijalta että millon on tulonsiirtopäivä? Samalla Aimolta pääsi märän kuuloinen pieru. Kysyin aimolta että ei kai vain kurat...? Aimo vastasi että ei kun tuli ihan bruttona.
Aimon elämää
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko sama kaveri kun oli Tiksin Alkossa ja sanoi myyjälle "ko ko ko kossu"?
- Anonyymi
En tiedä mutta kuulin juttua että Jyväskylässä talkkari oli nähnyt ensimmäistä kertaa pankkineidin työvälineen niin oli sanonut että "tu tu tu tu..u""
- Anonyymi
Aimo on aika jännä miäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108