Onko tämä tapa sallittu maksaa ulosottoon???

Anonyymi-ap

Eli tänä vuonna alkaa lopulliset vanhentumiset 2027 asti.
Ja loput vanhene vasta 2030 ja sen jälkeen.

Jouduin eläkkeelle.
Maksaisin näitä jotka menee pidemmälle.

Sallittua???
Tuleeko ongelmia???
Velkojan suosimista?
Jos on niin miten kannattaa hoitaa?

Kiitos asiallisista vastauksista

15

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulosotto kohdistaa lyhen­nykset tasaisesti eri velkojien välillä, mutta mahdol­liset ylimää­räiset lyhennykset sinä saat kohdistaa halua­maasi velkaan.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Itse maksoin yhden tonnin velan pois kun sain henkivakuutusrahakorvauksen vanhalta työnantajalta. Ei ole kukaan urputtanut :)

• Anonyymi

Se olisikin suht outoa jos ei saisi maksaa velkojaan...

• Anonyymi

Kiitos vielä teille :)

• Anonyymi

Totta kait saa maksaa vaikka kerralla kaikki pois.

sen velkahelvetin läpi käynyt koko elämä meni maksaessa .

kun ulosotto on suoritettu kokonaan sieltä ei tule yhteenvetoa koko summasta
      kyllä pitää pyytämättä laittaa.

• Anonyymi

Täsmällisesti näin. Ulosottolaitos väheksyy asiakasta joka tavalla. Viranomainen, joka ei toimita rehdisti asiapapereita ja selvityksiä on omituinen jäänne viime vuosituhannelta. Itse olen ihmetellyt velkasaldon epämääräistä summaa jo pitkään. Se info, jonka saan omilta uo-sivuilta, on aivan eri kuin ulosotto-pdf yhteenveto. On maksettua, on ulosomittauksen alla olevaa, on päättynyttä ja passiiviperintää. Yritin laskea loppusummaa, joka on vanhenemisprosessin alla, ja kauhistuin totaalisesti. Alkuperäinen laina on 14t ja jos laskin oikein kaikki "epämääräiset", on kokonaisvelka noussut kuudessa vuodessa 37 tuhanteen! Siis mitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmällisesti näin. Ulosottolaitos väheksyy asiakasta joka tavalla. Viranomainen, joka ei toimita rehdisti asiapapereita ja selvityksiä on omituinen jäänne viime vuosituhannelta. Itse olen ihmetellyt velkasaldon epämääräistä summaa jo pitkään. Se info, jonka saan omilta uo-sivuilta, on aivan eri kuin ulosotto-pdf yhteenveto. On maksettua, on ulosomittauksen alla olevaa, on päättynyttä ja passiiviperintää. Yritin laskea loppusummaa, joka on vanhenemisprosessin alla, ja kauhistuin totaalisesti. Alkuperäinen laina on 14t ja jos laskin oikein kaikki "epämääräiset", on kokonaisvelka noussut kuudessa vuodessa 37 tuhanteen! Siis mitä!

Venäjän trolli satuilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjän trolli satuilee.

Mikä trolli? Mene sinä sinne murhainfoon mölisemään ja vihaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä trolli? Mene sinä sinne murhainfoon mölisemään ja vihaamaan.

Ulosotossa velka kasvaa korkeintaan vain lakisääteisen viivästyskoron verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosotossa velka kasvaa korkeintaan vain lakisääteisen viivästyskoron verran.

Voi kunpa kasvaisikin. Alkuperäiseen velkaan tulee vaikka mitä kuluja lisää, kun käräjiä pidetään. Ilmoitellaan Virallisessa lehdessä, myydään pakkohuutokaupoissa ja tehdään kuntotarkistuksia, ostetaan palvelua kiinteistövälityksestä tai muilta arvioitsijoilta ja laaditaan/pyydetään raportteja. Kommenttiin, jossa ei löydy oikeita lukuja, voi yhtyä jokainen. Itse tarkastan alkuperäiset lainanantajat ja summat AINA Verohallinnon sivuilta, positiivisesta luottorekisteristä. Siellä on nimet, firmat, päivämäärät yms., ei Ulosottolaitoksen tiedoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kunpa kasvaisikin. Alkuperäiseen velkaan tulee vaikka mitä kuluja lisää, kun käräjiä pidetään. Ilmoitellaan Virallisessa lehdessä, myydään pakkohuutokaupoissa ja tehdään kuntotarkistuksia, ostetaan palvelua kiinteistövälityksestä tai muilta arvioitsijoilta ja laaditaan/pyydetään raportteja. Kommenttiin, jossa ei löydy oikeita lukuja, voi yhtyä jokainen. Itse tarkastan alkuperäiset lainanantajat ja summat AINA Verohallinnon sivuilta, positiivisesta luottorekisteristä. Siellä on nimet, firmat, päivämäärät yms., ei Ulosottolaitoksen tiedoissa.

Helpottaisi jos sinulla olisi täyspäinen vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaisi jos sinulla olisi täyspäinen vaimo.

Miten vaimo helpottaisi velan määrää? Tai, kuten omassa tilanteessani, puoliso? Nyt en ymmärrä, en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vaimo helpottaisi velan määrää? Tai, kuten omassa tilanteessani, puoliso? Nyt en ymmärrä, en.

Eihän tuon pölkkypään möläytyksiä tarvitsekaan ymmärtää. Sille olisi itselleen helpotus jos se laitettaisiin holhoukseen.

• Anonyymi

Päivä päivältä vanhentuu muutenkin ja jo viikossa on pirun monta minuuttia. Vaikka kahdeksalla jakaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      116
      3717
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      572
      3196
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1939
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1413
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1384
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1193
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      45
      1137
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe