Mikä ihmeen älynväläys on paiskata kesken urheilusuoritusten joku joutavanpäiväinen mainoslakana tulevista ohjelmista juoksevan kellonajan tai ampumahiihdossa ampumasuorituksen päälle n. 30-60sek ajaksi. Onhan se helppo tapa karkottaa katsojat kanavalta ja toimii varmasti ! Eli se yksin ei riitä, että ns. "yle-asiantuntijat" höpöttää joutavia lähetyksen aikana pilaten lähetyksen.
YLE-TV PILAA URHEILULÄHETYKSET
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen omien ohjelmien mainostus ylittää ärsytyskynnyksen. Vaikuttaa siltä, että turhanpäiväisiä ohjelmia tuputetaan eniten.
- Anonyymi
Ärsytyskynnyt ylittyy minulla (ei siis "itsellä") koko ajan kuunnellessani selostusta kuin selostusta koska kommentaattorit puhuvat omasta murteestaan omaksumansa puhevammansa kuitenkin ikään kuin yleiskielenä, eivät osaa sanoa d-kirjainata tai ts-kirjainyhdistelmää.
Tuo idioottimainen puhetapa ( esimerkiksi: "ite tiiän, että hiihossa laulla hiihetään") tarttuu, miksi YLE levittää sitä? - Anonyymi
Aloittaja katsoisi nähtävästi urheiluohjelmat mainostelevisiosta?
Mainostelevisiossa ohjelmat keskeytetään vähän väliä pitkillä jonnin joutavilla mainoksilla.
Nyt kun norjalaiset omistavat MTV:n, niin ehkäpä MTV lähettää enemmän urheilua, ja tietysti mainoksia, mainoksia, mainoksia... - Anonyymi
Miksi urheilulähetykset on mennyt pelleilyksi, entiset urheilijat muka asiantuntijoina lähetyksissä, ennen oli paras asiantuntija Pekka Tiilikainen, kaverinsa Paavo Noposen kans, yleltä vähentää tuke aniin paljon ettei turhaa väkeä ole lähetyksissä, sinne riittää yksi selostaja, ja yksi urheilijoiden haastattelija, pois Janne Ahonen, Petter Kukkonen, Ville Nousiainen, ym ym ns. asiantuntijat, tai kaikki rahat yleltä pois.
- Anonyymi
Jokainen sanasi täyttä asiaa, helvettiin ne ylen "asiantuntijat" !
- Anonyymi
YLE urheilun asiantuntijoiden "leikkimieliset" kisailut ovat katsojien aliarviointia.
- Anonyymi
Aivan niin, täysin lapsellista touhua. Ja juuri tuota mainitsemaasi katsojien aliarviota. Ettäkö sellaista joutavaa pelleilyä pitäisi katsella, ei kiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu943074Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4932418- 891633
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 80949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17935- 32896
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76842Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777