Arvostaisitko kaivattuasi

Anonyymi-ap

Jos hän olisi samanlainen kuin se toinen? Tai mikä erottaa? Mikä saa enemmän viehättämään?

84

704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään, että kaivattu on urheilullinen tai tykkää liikkua. Tietyn pisteeseen asti ymmärrän heikkouksia, mutta en ole itsekään erityisen vahva ja jos toinen on samanlainen, niin alan mököttämään tai nalkuttamaan.

• Anonyymi

Mikä erottaa ja mikä viehättää kaivatussasi enemmän tai mikä toisessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivattuni ei ole vertailun kohde viikosta toiseen, on normaali ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivatussa viehättää iloisuus, hauskuus ja nopea äly. Toisella musta huumori, periaatteellinen katsontakanta, "näin asiat etenevät"-tyyppinen, suojeleva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivatussa viehättää iloisuus, hauskuus ja nopea äly. Toisella musta huumori, periaatteellinen katsontakanta, "näin asiat etenevät"-tyyppinen, suojeleva.

Se on ilkeää huumoria. Toisia arvostelevaa ja ylimielistä. Ulkonäkökeskeistä ja siitä en pidä yhtään enkä ymmärrä miksi arvostat sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ilkeää huumoria. Toisia arvostelevaa ja ylimielistä. Ulkonäkökeskeistä ja siitä en pidä yhtään enkä ymmärrä miksi arvostat sitä.

Ah. Ulkonäkökeskeiskeistä...? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah. Ulkonäkökeskeiskeistä...? En ymmärrä.

On se. Jos vähänkin on tavallinen eikä korosta ulkonäköä niin näkee vain kuoren eikä sitä mitä ihminen on sisältä. Enkä pidä siitä että heitellään arvottomia kommentteja toisten olemuksesta tai heikkouksista. En pidä yhtään sellaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse paras. Täällä on huumori, vitsit, runot ja vääränlainen musiikki kielletty.
        Puoltavat ja myötäilevät kirjoitukset sallittu.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse paras. Täällä on huumori, vitsit, runot ja vääränlainen musiikki kielletty.
        Puoltavat ja myötäilevät kirjoitukset sallittu.
        Sivusta

Mitä paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se. Jos vähänkin on tavallinen eikä korosta ulkonäköä niin näkee vain kuoren eikä sitä mitä ihminen on sisältä. Enkä pidä siitä että heitellään arvottomia kommentteja toisten olemuksesta tai heikkouksista. En pidä yhtään sellaisesta.

Näkisit minut, en ole ulkonäkökeskeinen...

Miksi omista heikkouksista ei voi puhua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan sisäistä maailmaa aina enemmän kuin ulkoista. Toki ulkoinen voi viehättää tietyllä tavalla mutta sisäinen maailmaa ratkaisee aina. Ihmisten heikkouksien arvostelu ja ulkonäkökeskeisyys, materia tai muu ei koskaan ole sellaisia asioita joista lähden vitsailemaan ylimieliseen sävyyn. Enkä arvosta jatkuvaa ulkonäön tai muun korostamista. Ei natsaa niin ei. Aivan eri tyyppinen kuin sellainen jonka kanssa voisin aikaa viettää. Enemmän arvostan herkkyyttä ja rauhallista mielenmaisemaa joka ottaa toisia aidosti huomioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä paras

Juuri sitä. Paras miettimään ja pohtimaan, vertailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinäkin jonkin verran ulkonäkökeskeinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en tee pilkkaa muista ainakaan muiden kuullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri sitä. Paras miettimään ja pohtimaan, vertailemaan.

Tarkoitatko negatiivisessä vai positiivisessa mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko negatiivisessä vai positiivisessa mielessä?

Negatiivisessa mielessä.
        Vertailla, udella julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan sisäistä maailmaa aina enemmän kuin ulkoista. Toki ulkoinen voi viehättää tietyllä tavalla mutta sisäinen maailmaa ratkaisee aina. Ihmisten heikkouksien arvostelu ja ulkonäkökeskeisyys, materia tai muu ei koskaan ole sellaisia asioita joista lähden vitsailemaan ylimieliseen sävyyn. Enkä arvosta jatkuvaa ulkonäön tai muun korostamista. Ei natsaa niin ei. Aivan eri tyyppinen kuin sellainen jonka kanssa voisin aikaa viettää. Enemmän arvostan herkkyyttä ja rauhallista mielenmaisemaa joka ottaa toisia aidosti huomioon.

No sehän on sitten niinkuin minä. En ole todellakaan arvostellut toisen tai toisten ulkonäköä. Olen enemmän herkkä ja taiteellinen, mutta jollain tapaa myös heikko tai siis minulla on heikkouksia ja jos toisellakin on tiettyjä heikkouksia, alan nalkuttamaan niistä, mutta en tiedä, jaksaisinko myöskään kuunnella itseäni kohtaan kohdistuvia motkotuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla jonkun verran, että haluaisin olla sporttisempi ja virkeämpi, mutta mitä pahaa siinä on? En nyt hirveän ulkonäkökeskeinen ole...näkisit vaan minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on sitten niinkuin minä. En ole todellakaan arvostellut toisen tai toisten ulkonäköä. Olen enemmän herkkä ja taiteellinen, mutta jollain tapaa myös heikko tai siis minulla on heikkouksia ja jos toisellakin on tiettyjä heikkouksia, alan nalkuttamaan niistä, mutta en tiedä, jaksaisinko myöskään kuunnella itseäni kohtaan kohdistuvia motkotuksia.

Se on sitä elämään kasvamista, hyvältä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka motkottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä elämään kasvamista, hyvältä näyttää.

Olen yrittänyt kasvaa henkisesti, mutta löytyy sokeita pisteitäkin, että pitäisi vielä olla armollisempi ihmisiä kohtaan ja kyllä se pohjimmiltaan johtuu siitä, että vaadin itseltäni liikaa ja se on tavallaan sisäänrakennettua. Kun tapahtuu vaikeita juttuja, tulee uhmakkaaksi. Ei kestä pieni ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka motkottaa?

Tällä hetkellä ei kukaan motkota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä ei kukaan motkota.

Kumpi motkottaisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi motkottaisi

Kyllä toinen motkottaisi minulle kuin minä hänelle. En ole jaksanut keskittyä nyt terveelliseen ruokavalioon tai liikuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toinen motkottaisi minulle kuin minä hänelle. En ole jaksanut keskittyä nyt terveelliseen ruokavalioon tai liikuntaan.

Sitten se en olisi minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös mielen möröt ovat tärkeä osa omaa minuutta. Omaan häpeäänsä kannattaa tutustua. Silloin sitä ei tarvitse enää pelätä. Omien heikkouksien paljastaminen on huojentavaa." Amatsoni tai kääpiö. Päärynä tai omena. Isotissinen tai lauta." Näyttipä nainen miltä tahansa, omasta mielestään sitä on aina vääränlainen. Häikäisevinkin kaunotar osaa suoralta kädeltä luetella kroppansa ongelmakohdat. Muiden kehut eivät oikaise käsitystään itsestään. Tällä palstalla anna mennä toisinaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olet reipas oma itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt kasvaa henkisesti, mutta löytyy sokeita pisteitäkin, että pitäisi vielä olla armollisempi ihmisiä kohtaan ja kyllä se pohjimmiltaan johtuu siitä, että vaadin itseltäni liikaa ja se on tavallaan sisäänrakennettua. Kun tapahtuu vaikeita juttuja, tulee uhmakkaaksi. Ei kestä pieni ihminen.

Pystyn kokemuksen syvällä rintaäänellä kertomaan miten vapauttavalta se tuntuu, kun enää ei tarvitse verrata itseään muihin. Miten helpottavaa se on, kun ei tarvitse tuhlata energiaa siihen, miten hyvin Lissu saman asian tekee, vaan pystyy keskittämään energiansa ja tekemisensä vain ja ainoastaan omaan tonttiin. Lissu tekee ehkä täydellisen raakakakun, mutta mitä sitten? Sinun bravuuri on ehkä lihapata ja herkulliset muffinsit 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna armoa itsellesi. Pari vuotta lisää ja muistelet menneitä, huomaat hymyilevän :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se en olisi minä

Hyvä juttu ❤️ Ehkä kannustaminen auttaa kuitenkin enemmän kuin motkottaminen. Toki välillä täytyy olla lujana, jos toinen on ihan löperö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna armoa itsellesi. Pari vuotta lisää ja muistelet menneitä, huomaat hymyilevän :)

Täytyypä tehdä niin ❤️🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn kokemuksen syvällä rintaäänellä kertomaan miten vapauttavalta se tuntuu, kun enää ei tarvitse verrata itseään muihin. Miten helpottavaa se on, kun ei tarvitse tuhlata energiaa siihen, miten hyvin Lissu saman asian tekee, vaan pystyy keskittämään energiansa ja tekemisensä vain ja ainoastaan omaan tonttiin. Lissu tekee ehkä täydellisen raakakakun, mutta mitä sitten? Sinun bravuuri on ehkä lihapata ja herkulliset muffinsit 😃

Vertaan vieläkin itseäni muihin naisiin, että olen yrittänyt neuloa sukkia niinkuin Marjukka (kantapään opin vasta myöhemmin) ja tehdä ruokia kuin Pirkko. En ole aikoihin leiponut. Mutta tykkään tehdä "miesten hommia", että olen esim. laatottanut, tapetoinut ja maalannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös mielen möröt ovat tärkeä osa omaa minuutta. Omaan häpeäänsä kannattaa tutustua. Silloin sitä ei tarvitse enää pelätä. Omien heikkouksien paljastaminen on huojentavaa." Amatsoni tai kääpiö. Päärynä tai omena. Isotissinen tai lauta." Näyttipä nainen miltä tahansa, omasta mielestään sitä on aina vääränlainen. Häikäisevinkin kaunotar osaa suoralta kädeltä luetella kroppansa ongelmakohdat. Muiden kehut eivät oikaise käsitystään itsestään. Tällä palstalla anna mennä toisinaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olet reipas oma itsensä.

Naista riivaa ikuinen mankeloimispakko.
        Kun olin nuori äiti, tunnustin ystävättärilleni kuiskaten, että ”mä en muuten mankeloi”. Se tuntui kapinalliselta. Vielä 1970-luvulla jokainen nainen mankeloi lakanansa, vaihtoi kesä- ja syysverhot ja leipoi pullansa itse.
        Pelkään, että mankeloimispakkomme on periytynyt nuorille naisille. He eivät mankeloi lakanoita vaan itseään. On oltava trimmattu kroppa, täydellisesti sisustettu koti ja sushireseptit hallussa. Ylimitoitetut vaatimukset seuraavat naista sukupolvesta toiseen.

Me äidit olemme tainneet unohtaa hehkuttaa tytöille, miten paljon naisena olemiseen kuuluu myös iloa.
        ( Sivusta lukija )

• Anonyymi

Ei se ole valinta, ketä kohtaan ne tunteet syttyy ❤️

• Anonyymi

Kumpaan on enemmän

• Anonyymi

Kukaan ei ole ollut samanlainen eikä kukaan ole tuntunut samalta. Fyysisesti ja henkisesti. Ihana mies❤️

• Anonyymi

Älä ala matkimaan ketään ainakaan sen takia et haluat olla kuin se toinen.

• Anonyymi

Touche. Gubbe ei muuta teekään, taitaa vaan todellisuus tulla vastaan heti kun netistä irtaantuu

• Anonyymi

En todellakaan eikä minua ikinä saa erilaiseksi

• Anonyymi

Mikä vitun toinen? Arvostan ikävöin kohdetta enemmän kuin tietääkään.

• Anonyymi

Arvostan kaivattuni juuri sen takia että on sellainen kuin on.

• Anonyymi

Sama täällä, juuri näin!

• Anonyymi

🧦🧦 nämä sukat sopii paremmin, Ole hyvä!

• Anonyymi

Onko väärin kysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko väärin kysyä.

Ei, mutta miksi et luota siihen että olet itse paras?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko väärin kysyä.

Ei ole.
        -sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko väärin kysyä.

Mikä sinut erottaa omasta kaivatustani.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihmettelen vertailu kysymystä. Toivottavasti et nyt sitten pahastu. Kaivattuni on normaali, käy töissä ja tekee myös ylitöitä, reissaa työn vuoksi ja ansioista maksaa myös tavallista kovempaa veroa. Ahkera, iloinen, hyväntuulinen, huumori nappaa myös.

• Anonyymi

Eli se toinen on tuollainen ja hän on siis kaivattu

• Anonyymi

Raha ratkaisee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se toinen on tuollainen ja hän on siis kaivattu

Kyllä se näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on.

Etkä välitä minusta niin paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ratkaisee

Tuli yllätyksenä. Luonne ratkaisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli yllätyksenä. Luonne ratkaisee.

Eli mitä tarkoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mitä tarkoitat

Olen kaivattuuni tutustunut aikoja sitten jo.
        Tuli silloin jo yllätyksenä. Luonne on tärkein itselleni. Vastakohdat ei täydennä toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kaivattuuni tutustunut aikoja sitten jo.
        Tuli silloin jo yllätyksenä. Luonne on tärkein itselleni. Vastakohdat ei täydennä toisiaan.

Onko hän tutustunut sinuun samalla tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ratkaisee

Kaikkihan sitä säkki 💰💰💰tolkulla haluais varmaan. Ei huolta huomisesta mutta kyllä tälläkin kortilla on kääntöpuolensa. Jos on vähän, vähissä, sopivasti jne. niin kyllähän se motivoi miettimään, mitä tekisin että saisin enemmän.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ratkaisee

Raha ratkaisee ja joillekin korvaa rakkauden.
        Valinta kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän tutustunut sinuun samalla tavalla

You seem scary a*s person, you with this dialogue with ätmi😬

• Anonyymi

Joku hymyilevä moottoripyöräilijä tms sitten varmaan, gubbe☺️

• Anonyymi

Minkälaisen vastauksen haluaisit. Mihin olisit tyytyväinen.

• Anonyymi

Ettet näkisi siinä yhtään mitään kun en näe itsekään mutta oma on valintasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedät kuka on se toinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tiedät kuka on se toinen?

Eli tarkoitat minua toisella ja kaivattu en ole minä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaamme itseämme herkästi muihin ja kaipaamme hyväksyntää. Se kuuluu ihmisyyteen. Jos vertailu ahdistaa, on syytä puhua itselleen
        Talon maalaus on kannattava investointi
        milloin sinä teit sen viimeksi.
        Naapurit lähtivät elämysmatkalle, tuttu julkaisi romaanin ja ystävä sai uuden haastavan työn.

Kaikki tuntuvat harrastavan ja käyvän hienoilla illallisilla, teattereissa ja konserteissa. He ovat hauskoja, aktiivisia ja pidettyjä siis kiinnostavia.

Mieleen hiipii pelko. Mitä, jos minä ja oma elämäni eivät olekaan?

”Pelko omasta kiinnostavuudesta on osa nykyajan suurempaa ilmiötä”,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaamme itseämme herkästi muihin ja kaipaamme hyväksyntää. Se kuuluu ihmisyyteen. Jos vertailu ahdistaa, on syytä puhua itselleen
        Naapurit lähtivät elämysmatkalle, tuttu julkaisi romaanin ja ystävä sai uuden haastavan työn.

Kaikki tuntuvat harrastavan ja käyvän hienoilla illallisilla, teattereissa ja konserteissa. He ovat hauskoja, aktiivisia ja pidettyjä siis kiinnostavia.

Ei ole siitä kyse etteikö kelpaisi vaan siitä että jos arvostaa joitain mitä itse ei niin onko yhtään samanlainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko totuus ihmisistä ei löydy sosiaalisesta mediasta
        Nykyään voi helposti eksyä sosiaaliseen mediaan ja verrata itseä kehen tahansa sieltä. Olipa kyseessä julkisuuden henkilön tai hyvän päivän tutun tekemiset. Näemme monesti tekemisestä vain lopputuloksen, mutta emme haasteita sen takana. Näemme toisen elämästä pienen palan, josta puuttuvat monesti kaikki elämän varjopuolet. Tämä on toisaalta täysin ymmärrettävää, sillä omat rajat ja yksityisyys ovat tärkeitä. Kaikkia asioita ei tarvitse jakaa nähtäville.

Vertailemme ja saatamme toivoa itsellekin kaikkea sitä hyvää, mitä toisen ihmisen elämässä näkyy olevan. Moni haluaisi kaiken tämän hyvän, mutta harva olisi valmis ottamaan kantaakseen myös toisen elämän myrskyt ja vastatuulet. Sen sijaan, että vertailisimme itseämme toisiin, voisimmeko inspiroitua ja motivoitua toisistamme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siitä kyse etteikö kelpaisi vaan siitä että jos arvostaa joitain mitä itse ei niin onko yhtään samanlainen

Älä vertaa itseäsi muihin, sillä ehkä olette aivan eri kohdassa elämänmatkaa.
        Kuinka helppoa on verrata itseään muihin ja kokea riittämättömyyden tunnetta. Kaikki näyttävät edistyvän omissa asioissaan, paitsi minä. Miten helppoa on verrata ja unohtaa, että toinen on voinut tehdä samaa asiaa kymmenen vuotta ja itse on vasta aloittanut. Mikä merkittävintä, ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja lähtökohtia. Sinulla on voinut olla esimerkiksi enemmän haasteita ja vastoinkäymisiä kuin vertailemallasi ihmisellä. Olemme ihmisinä taipuvaisia niin jossittelemaan kuin Entä jos.
        Olet oma ihana itsesi, herkkä, taiteellinen

• Anonyymi

Ihan uskomatonta alkaa nyt olla jo. Ei ole mitään toista. Ei minkäänmoista. Se vitsailu oli typerää, myönnän, en todellakaan ymmärtänyt että voisit ottaa sen tosissaan. Ikinä en ole hänen kanssaan missään kaksistaan ollut. Ehkä viisi minuuttia baarissa, niin että jotkut muusta porukasta ovat käymässä jossain.Jotain vaivaantunutta juttua oli. Seurueessa juttelen hänen kanssaan ihan leppoisasti, mutta kaksistaan ei oikein irtoa. Joo, olen toki pitänyt hänen tekemisistään jo nuoresta, mutta kun tuntee oikeasti niin sellainen ihailu jää matkasta. Ihan kiva tyyppi ja aina ystävällinen mulle, mutta ei mikään toinen. Koskaan.

• Anonyymi

Älä enää vertaa itseäsi siihen toiseen. Tuollainen nakertelee sisältä ja kulutat itsesi loppuun. Ei ihastuminen yhteen tai toiseen tarkoita sitä, että jompikumpi olisi sitten jotenkin huonompi tai vähäisempi. Tunteet tulee ja kohdetta ei voi valita. Ei hyödytä sinua millään lailla kilpailla sen toisen kanssa. Keskity itseesi ja anna tapahtua sen mikä tapahtuu.
      Mustasukkaisuus on ikävä negatiivinen voima, jota ei saa itse ruokkia.

• Anonyymi

Mitä se haittaa jos kysyy mitä näet toisessa.
        Olet asettanut erittäin epämieluiseen asemaan.
        Vannoa rakkautta mutta teet toista. En ymmärrä

• Anonyymi

Voisit sä nyt mullekin jotain kommentoida. No mut joo, adjö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänkokemus karttuu vuosien varrella ja ehkä huomaat sen muutaman vuoden päästä et ole ihan sama ihminen, joka on ollut mutta se pieni tyttö tai poika pysyy sisällä ja kantaa elämänkaaren mukana. Sitä on nuorempana ajatuksiltaan musta valkoinen, isojen kysymyksien äärellä, joko tai. Iän karttuessa sitä syttyy katseista, iloisista, leikkisistä, eroottisista, myötätuntoisista, ilkikurisista, ymmärtäväisistä, vekkuleista, voimaannuttavista, kaikenlaisista katseista.
        Syttyy, erilaisista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänkokemus karttuu vuosien varrella ja ehkä huomaat sen muutaman vuoden päästä et ole ihan sama ihminen, joka on ollut mutta se pieni tyttö tai poika pysyy sisällä ja kantaa elämänkaaren mukana. Sitä on nuorempana ajatuksiltaan musta valkoinen, isojen kysymyksien äärellä, joko tai. Iän karttuessa sitä syttyy katseista, iloisista, leikkisistä, eroottisista, myötätuntoisista, ilkikurisista, ymmärtäväisistä, vekkuleista, voimaannuttavista, kaikenlaisista katseista.

Syty sitten rauhassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syty sitten rauhassa

Kuin myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen kyllä gubbe vähän eri linjoilla näistä kaiken maailman katseista, hyhy mutta onneksi osaan näyttää jos en pidä tavasta kohdata tai pidän sitä vääristyneenä ja kieroutuneena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hiivatin skeidaa juuri luin? Sivusta

• Anonyymi

Ihailen aktivisteja, jotka jaksavat taistella paremman maailman eteen, rasismin poistamiseen, ilmaston tai eläinten puolesta. Olen ylpeä rohkeista tyttäreistäni, jotka jaksavat käydä mielenosoituksissa.
      Sivusta

• Anonyymi

Smash kaikki tasapuolisesti

• Anonyymi

Ulkonäkö ja olemus komee voi alkuun olla mikä sai vetovoimaa häntä nykyistä kaivattua kohtaan. Mutta ajan kanssa hyvin merkitsee että onko miehellä kunnioitusta siinä miten huolehtii itsestään, käyttäytyy julkisesti kuin kotona, pukeutuukin hälläväliä asenteella, että päättelee tai paljastaa itseään nolosti. Eikä kuuntele kun pyydetty korjaamaan asiaa, paljon muussakin.
      Jos hälläväliä asenne näkyy myös kotona, ettei pidä tärkeänä tämän tarpeet, tunteet ja tule kuulluksi että sivuuttaa vuosia läheisyyden paitsi välillä julkisella paikalla jottei muut ”kiinnostuisi”. Itse toimii toisin kun nainen on näkösällä. Ei ole yhteyttä millään tavoin. Näitä kun olisi tiennyt. Ja toivottavasti näin huonosti ei menisi kaivatun kanssa.
      Tällä hetkellä kaivatun komee ( silmät ) siisteys ja kypsyys vetoaa, ehkä pieni hauska hajamielisyys ja että hän katsoo huomaa minut.

• Anonyymi

Tämäpä kerrassaan kiintoisa ja mukaansa tempaava prognoosi, palstaäijä. Sur sur🙄

• Anonyymi

Arvosta kaivattuani ja monia muitakin ihmisiä. Häneen ihastuin koska ajoitus ja tietty kemia ja vetovoima ja ystävällisyys. Mitä enemmän tiedän sitä kiintyneempi.

• Anonyymi

Yäkh

• Anonyymi

Eihän osaa olla olen hänelle antanut jo 6-8 mahdollisuutta ja aina sama kaava nyt se on loppu enään en anna mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe