Lähdet reissuun 🙄😘
Jää ikävä J kun
18
382
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan kortin ✉️
🚬🧔- Anonyymi
Mihin lähdet?
- Anonyymi
niuvasa menee nettilö kiinne???
- Anonyymi
Kenen kans lähdet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin lähdet?
Pohjoiseen.
🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoiseen.
🧔kuapion toril muide hampuusien seuraneidiksi 🤭🤭
- Anonyymi
Mä voisin kans tehdä samanlaisen reissun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoiseen.
🧔Niin minäkin.sivusta vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoiseen.
🧔Eli etelään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuapion toril muide hampuusien seuraneidiksi 🤭🤭
Niih🤭
🧔♀️
- Anonyymi
Deittaillaanko kun palaan?😉
- Anonyymi
Ei sua palstasetä jää kukaan ikävöimään.
- Anonyymi
Sinua jää ikävä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua jää ikävä ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kerran reissussa ollessa täällä oli joitakin halventavia kirjoitukset kommentointi ei onnistunut. T j
- Anonyymi
Ei mitään ikävää jää j lähte niin kauas kuin pippuri kasvaa olet niin lapsellinen ja mustasukkainen
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Niin kai sitten kun oikein pyydetään. Herkästi lähtee matka sinne tunteiden vuoristoradalle tai minne ikinä - hei sie, ota rohkeesti mien mukaan minne tie vie.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713