Olen yllättynyt

Anonyymi-ap

Miten on voinut mennä näin kauan ikävöidessä?
Eikö tämä tunne koskaan kuole?

Naiselta miehelle.

13

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisi olla tervettä kohdata asia kävi miten kävi?

• Anonyymi

Ennemmin tai myöhemmin

• Anonyymi

Antaa tunteiden tulla ja mennä. Mitä noista 🤔

• Anonyymi

Kaikki tunteet eivät mene.

• Anonyymi

Pidät sitä tunnetta elossa itse.

Joko painat välittämisen tunteita alas, etkä annan niiden tehdä työtään ja elää elinkaartaan luonnollisesti. Tai sitten herätät kuollutta tunnetta eloon uudestaan ja uudestaan jostain syystä.

• Anonyymi

Olen itse tehnyt molempia.
        Suosittelen ensimmäistä, mutta jälkimmäistä eli rakkaus-zombien luomista kannattaa välttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse tehnyt molempia.
        Suosittelen ensimmäistä, mutta jälkimmäistä eli rakkaus-zombien luomista kannattaa välttää.

Ja siihen ekaan semmonen vinkki, että ihan ylpeänä pää pystyssä suostuu välittämään toisesta yksipuolisesti. Ei sillai että 'mitä minä tästä sitten saan', vaan ajattelee, että selvä, tällä kertaa saan rakastaa yksin. Rakkautta sekin. Ehkä voit kirjoittaa hänelle ja jos ei ole asiallista lähettää, niin heität sitten sen tekstin menemään. Kirjoittelet vaan, annat rakkauden auringon paistaa. Hyviä asioita, ei uhriutumista ja marmatusta. Siten tunne saa tapahtua, ja kuten kaikki tunteet, vaimenee kun on saanut 'olla olemassa'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siihen ekaan semmonen vinkki, että ihan ylpeänä pää pystyssä suostuu välittämään toisesta yksipuolisesti. Ei sillai että 'mitä minä tästä sitten saan', vaan ajattelee, että selvä, tällä kertaa saan rakastaa yksin. Rakkautta sekin. Ehkä voit kirjoittaa hänelle ja jos ei ole asiallista lähettää, niin heität sitten sen tekstin menemään. Kirjoittelet vaan, annat rakkauden auringon paistaa. Hyviä asioita, ei uhriutumista ja marmatusta. Siten tunne saa tapahtua, ja kuten kaikki tunteet, vaimenee kun on saanut 'olla olemassa'.

Hyvä neuvo, kiitän sivusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla tavalla olen elänyt, mutta eipä ole rakkaus kadonnut. Rakastan häntä yhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tolkun ihminen siellä. Kiitos tästä, otan vinkistä vaarin.

• Anonyymi

🦍….🧡

• Anonyymi

Kuolee se.

• Anonyymi

Se muuttaa muotoaan. Kaipaus kuluttaa sisäisiä voimavaroja. Ite pääsin voitolle, kun ymmärsin kaiken turhaksi. Se että toista ei voi pakottaa rakastamaan. Rakkaus tulee luonnostaan jos on tullakseen. Annan kaivatun mennä omia polkujaan . Hänellä on ehkä nytkin kauniita ja fiksuja naisia ympärillään . Ainakin toivon sitä. En halua että hän olisi yksinäinen. Vähän vieläkin kaipaan mut en kärsi enään. Ja voihan että 10 vuodenkin päästä saan kivoja fiiliksiä hänestä ja mietin minkälainen elämä yhdessä olisi voinut olla. Mutta nyt on nyt. Ja faktat on faktat. Eikä mun rakkaus häntä kohtaan ikinä kuole. Se on siellä jossain taka vasemmalla. Joku asia voi muistuttaa hänestä monien vuosienkin jälkeen ja herättää lämpimiä tunteita. Kiitos Luojan ettei ollut seksiä hänen kanssaan niin side ei muodostunut liian vaikeaksi katkaista. Toivon kaikille rakastuneille, kaipaaville ja niille onnellisesti kimpassa oleville Taivaan Isän siunausta ja olkoon hänen armonsa ylenpalttinen jokaisen elämän yllä. Hän rakastaa ihan jokaista meistä!💛🩵🧡💚

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe