Ymmärsit vissiin väärin mitä sanoin

Anonyymi-ap

...koska vaikutit niin vihaiselta vaikka edellispäivänä meillä oli kivat juttelut. Pääsisinpä pian korjaamaan sanomiseni. Tuntuu niin pahalta ajatella mitä luulet minun sinusta sanoneen :'(

32

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ymmärsi väärin?

• Anonyymi

Luulit että arvostelin sinua vaikka se ei todellakaan ollut tarkoitukseni enkä ole sellainen ihminen. Yritin vain heittää rentoa läppää mutta huumorini on usein sellaista ohutta yläpilveä. Itkettää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulit että arvostelin sinua vaikka se ei todellakaan ollut tarkoitukseni enkä ole sellainen ihminen. Yritin vain heittää rentoa läppää mutta huumorini on usein sellaista ohutta yläpilveä. Itkettää...

En ole luullut sinun arvostelevan minua. En yleensäkään loukkaannu helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole luullut sinun arvostelevan minua. En yleensäkään loukkaannu helposti.

Mutta se läski-vitsi oli kyllä liikaa.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät tuon ja monen muun olevan juuri häneltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät tuon ja monen muun olevan juuri häneltä?

Miksi sinä tunget tähän palstaäijän muka irliin liittyvään monologiin mukaan- eikö tuo ole vähän järjenvastaista?

• Anonyymi

Nii. Missähän sä meet. Sä voisit kyllä vähän korjata kurssia parempaan,eihän tää näin voi päättyä vai mitä sä oot mieltä

• Anonyymi

Ethän sä sanonut mitään. Vai muistelenko omiani. Oot unissani niin usein, ettei voi kota erottaa totta tarusta.

• Anonyymi

Olen niin surullinen että jos ei kohta nähdä niin minun on taas pakko alkaa lihottaa itseäni suklaalla. En ymmärrä miten muuten pääsen tästä kuopasta ylös.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Tyyristä on sukulaista nykyään about vitosen maksaa jo kaks heikkiä

• Anonyymi

Kaikki on korjattavissa kunnes toisin todistetaan.

• Anonyymi

juu ero ekana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ero ekana..

Siis kolmiodraama, vai riittääkö sekään...
        Mihin päin Suomea?

• Anonyymi

Kyllä on vaikeaa.

• Anonyymi

Mikä on vaikeaa, tapaaminenko? Missä olet?

• Anonyymi

Mulla taas jos surettaa ja sydänsuru päällä ei tee mieli edes syödä. Eli laihdun vaikka ei edes ole mistä laihtua. Jännä kun joillakin sitten taas just toisin päin että se syöminen auttaa siihen pahaan oloon.

• Anonyymi

Mul oli sama rakastuneena että ruoka ei maistunut. Vaik ei olis varaa laihtua💙🧡💚💛

• Anonyymi

Ensiks se on pettymys ja sitten se on ihan vitun sama, tehkää ja olkaa ilman mua.

• Anonyymi

Jos en syö kun olen ihan pohjalla niin en saa mitään aikaan.

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Ett ögonblick...kömmin täältä kuopasta justiinsa...

• Anonyymi

Minkä takia nostelet tätä palstaäijän puutaheinää pulinaa? Elääkö palsta päässäsi

• Anonyymi

Mä en enään tiedä mitä sinusta ajattelisin olet niin seko ihminen että parempi kun olen ilman sinua käyttäytyisit edes joskus järkevästi mutta kun et todellakaan saat syyttää itseäsi kun välit katkesi meillä mene lääkäriin tulisit normaaliksi

• Anonyymi

Kuulkaa palstaäijä ja muut- monesti kerkiää korjata ne omat lausunnot, varmaan helpottaa omaakin mieltä ja saa rauhan ja ja

• Anonyymi

en tiedä mutta minä olen nainen ja nämä ovat naisten raivoa. ja minulla on niskatuki kohta päällä. Mikä teitä eniten raivostuttaa?

• Anonyymi

mikään raha ei ole teiltä tulossa, eikä mikään ole teiltä saatua. Minä en ole ikinä siihen hehku hommaan tai valotyöntekijätoimintaan osallistunit enkä ottanut muista vahvistusta. Miksi minun työt ja elämä häiritsee teitä?

• Anonyymi

tämä on ihan mielipuolista raivoa. Jos on joku syy, ymmärrän. mutta minun osalta ei pitäisi olla, eikä noilla rahoilla tai töillä ole mitään tekemistä teidän kanssa. Tämä on pieni maa eikä kukaan pysty varmistamaan etteikö jonkun sukulaisia olisi samassa firmassa. Ja täällä tietyt lisätyöt tai muutkin työt pyörii kyllä pienissä ympyröissä. Etkö hakisi itsellesi apua? ja jättäisit minun kodin, perheen ja työn sekä elämäni seuraamisen rauhaan?

• Anonyymi

kuten olen kuullut olen myös ylimielinen ja haluan olla itse esillä omasta elämässä, haluan että asiat lähtee itsestä vaikka jotain yhteistyötä joskus tekisin, ja haluan olla itse läsnä kotona, puolisolle, lapsille ja töissä myös. Pomot ja asiakkaatkin tätä vaativat.

• Anonyymi

onko joku juttu mistö koet että olen aiheuttanut jotenkin sinulle vahinkoa? onko tämä taloudellista, mihin liittyy. Perustele asiallisesti ja jos olen syyllinen, minä korvaan.

• Anonyymi

minä en voi korvata sitä jos joku mies ei ole vaimoksi ottanut tai en ole ostanut palveluita sinulta tai teiltä.

• Anonyymi

ja minullakin on töissä tullut virheitä, jotka ei tunnu omilta, niitä vaan tulee kaikille. ja pitää kehittää toimintoja jolla tarkistusprosessi on parempi. Eli näistä ei voi vain yhtä laittaa korvaukseen, vaan tulee tuolta tietyissä jutuissa oikaisun kautta. Eli katsotaan kokonaisuus, vaikutukset, aika jne. Mutta jos jollakin on jotain mikä tulee näiden töiden ulkopuolelta. saa kysyä, ilman kunnianloukkaussyytettä ja selvitetään. ehkä asiat selviää ja joko minä tai joku muu korvaa, tai asia oiksisruu muuten ja olosi helpottuu kun ei tarvii miettiä kuka on syyllinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe