mitä minä susta kun et sinäkään mitään musta?
Kerro rakkaus
13
400
Vastaukset
- Anonyymi
Tule mun elämään🥰
- Anonyymi
Luottamus toisen tunteista minuun antaa sitä varmuutta, mitä ainakin itse kaipaan toiselta aluksi. Tämän jälkeen yhteistä helpompi lähteä luomaan "yhdessä". Sen jälkeen uskon, että pystyn vakuuttamaan toisen, että olen hänelle luottamuksen arvoinen yhtä lailla 🤗
- Anonyymi
Niin se luottamuskin on hukassa.
- Anonyymi
Voi kun kauniisti sanottu. Nainen sivusta 💚🧡💙💛
- Anonyymi
Se on aika hankalaa näin etänä ja näkemättä pitää suhdetta yllä.
- Anonyymi
Se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on.
Ei silti mahdotonta. Uskon hyvään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais selvittää ne asiat puhumalla,
- Anonyymi
Mulle ei.
- Anonyymi
Minä haluan sinut mutta sinä et minua.
- Anonyymi
Näin se olkoon.
- Anonyymi
Pysy vaan täällä palstalla. Tää on sun elämää. 😁👍
Meen livee. Hyvää viikonloppua ja onnea vaan tänne seuraavatkin 20v. Mitä sit oot? 80v?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000