mitä minä susta kun et sinäkään mitään musta?
Kerro rakkaus
13
388
Vastaukset
- Anonyymi
Tule mun elämään🥰
- Anonyymi
Luottamus toisen tunteista minuun antaa sitä varmuutta, mitä ainakin itse kaipaan toiselta aluksi. Tämän jälkeen yhteistä helpompi lähteä luomaan "yhdessä". Sen jälkeen uskon, että pystyn vakuuttamaan toisen, että olen hänelle luottamuksen arvoinen yhtä lailla 🤗
- Anonyymi
Niin se luottamuskin on hukassa.
- Anonyymi
Voi kun kauniisti sanottu. Nainen sivusta 💚🧡💙💛
- Anonyymi
Se on aika hankalaa näin etänä ja näkemättä pitää suhdetta yllä.
- Anonyymi
Se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on.
Ei silti mahdotonta. Uskon hyvään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais selvittää ne asiat puhumalla,
- Anonyymi
Mulle ei.
- Anonyymi
Minä haluan sinut mutta sinä et minua.
- Anonyymi
Näin se olkoon.
- Anonyymi
Pysy vaan täällä palstalla. Tää on sun elämää. 😁👍
Meen livee. Hyvää viikonloppua ja onnea vaan tänne seuraavatkin 20v. Mitä sit oot? 80v?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857