Kuka se nyt sitten olisi kenelle kannattaisi äänensä antaa. Paljon näyttää olevan ehdolla esim kepulla naisia jotka vaan suurinpiirtein istuskelevat kokouksissa . Ainakin kun seuraa lähetyksiä . Ja vanhojakin on ja luutuneita ajatuksiltaan .
Ketä nyt kannattaa
27
797
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset ensin vaikka heikolle jäälle.
- Anonyymi
Ei ole oikein pätevää porukkaa
- Anonyymi
Ei kukaan vanhoista naisista
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi.
- Anonyymi
Naiset, älkää äänestäkö miehiä. Äänestäkää pätevintä naista.
- Anonyymi
Sano yksi pätevä
- Anonyymi
Miehistä ei ainoakaan.
- Anonyymi
Jos ehdokkaalla on mielipiteet niin pitäisi pystyä perustelemaan . Ei riitä että samaa ta jokseenkin erimieltä
- Anonyymi
Lasten lukumäärällä ei ole mitään merkitystä valituksi tulemisen edellytyksiin .
- Anonyymi
Voin äänestää naista,vaikka olen miehen alku🤗
- Anonyymi
Niinhän ne miehekkäät miehet tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne miehekkäät miehet tekevät.
Ei naisia saa sortaa 🤗
- Anonyymi
Oliko PerSuissa järkeviä ehdokkaita? Purra tekee hienoa työtä niin jos Kuusamossakin tapahtuisi samaa.
- Anonyymi
Oli joskus, mutta siitä on vuosia. Ei kuitenkaan ollut Kuusamossa. Eikä ole.
- Anonyymi
Jaa a . Onko kaikki ehdokkaat vastanneet vaalikyselyyn ja mistä saa tietää vastaukset
- Anonyymi
Niihinkin vaalikoneisiin voi ehdokkaat rallatella vaikka kuinka hyviä vastauksia, joilla ei ole käytännössä mitään merkitystä kun valtuustotyö todellisuudessa alkaa. Puheet on vain höpötystä äänten kalastelemiseen. Jotkut on tyhjän jauhannassa parempia kuin toiset. Oikein ammattimaisia leuan louskuttelijoita. Elävät ja toimivat täysin ilmoittamiensa arvojen vastaisesti. Paljon puhetta ja hyvin vähän oikeita tekoja.
- Anonyymi
Kaikkea luvataan,mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Eli pitäisikö äänestää eri naamoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta. Tietyn puolueen jäsenet on on kaikki samaa lajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa tämä ei ole henkilövaali , äänestätte puolueen linjaa. Kaikki ne on samaa maata. Puoluekuri jne.
- Anonyymi
Minkälaiset taustat ehdokkailla on?
- AnonyymiUUSI
Ei taida kaikilla kestää lähempää tarkastelua. Hölmöilyä ja hölmyilyä. Osalla enempi osalla vähempi.
- Anonyymi
Kunhan äänestää vain vihreitä, sdp tai vasemmistoa, niin saadaan kepun valta pois. Muuten saatte nähdä samat vanhat naamat ja mikään ei muutu.
- Anonyymi
Pitääkait se jotain daamia äänestää.
- AnonyymiUUSI
Öyhöttäviä kaivoskannattajia ei kannata äänestää.
- AnonyymiUUSI
Niitä just kannattee äänestää
- AnonyymiUUSI
Ai että saadaan Kuusamon luonto pilattua vai ja kaivosrahat ulkomaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093253Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5202654- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151072- 84993
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal90935- 71871