Kerron teille kettu määritelmän.
Ruskeakettu:
40-50 vuotias mies jolla on vielä oma väri tallella.
Hopeakettu:
55-75 vuotias mies.
Lumikettu:
Valkeat hiukset ja ikää yli 80v.
Mies on parhaillaan hopeakettuiässä.
Olin tänään kurssilla opistolla ja kuulin ihan selvästi, kun noin 20v nainen kuiskasi takanani kaverille, että miten tuo hopeakettu tuolla edessä voi olla noin kuuma.
Olen charmikas 62 vuotias hopeakettu. Mistä johtuu nuorten naisten vuehätys hopeakettuihin?
9
225
Vastaukset
- Anonyymi
Mee hoitoon. Ei kukaan normaali höpötä mitään tollasia. Ootko jotenkin kehitysvammanen?
- Anonyymi
En ole. Hopeaketut on ihan todellinen ilmiö.
Aloittaja
- Anonyymi
Hopeakettu lämmittää kaulalla , tosin kettutyttöjen maaleja pitää varoa
- Anonyymi
Mies on parhaillaan hopeakettu iässä :D. Kummasti valitsit sen omanikäsi.
- Anonyymi
Nyt oli kyllä sellanen sepustus, että tällä voi voittaa lepoloman kuusanskosken psykiatriselle.
- Anonyymi
Ai mistä? Se johtuu harhaisuudestasi. Sinulla on mielenterveydellisiä ongelmia ja kuvittelet olemattomia.
- Anonyymi
Jos päädyt seuranhakuun nettiin laita tuo kettukuvaus ehdottomasti mukaan niin ihmiset osaa suojautua sinulta.
- Anonyymi
Joo joo ei minua kiinosta. Ole sinä hiljaa.
Hopeakettu tässä ja aloittaja
- Anonyymi
Hopeaketut koetaan harmittomaksi, heillä kun ei enää kalu väpäjä vaan pysyvässä lepotilassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452416
- 1751671
- 911566
- 681518
- 79904
- 68841
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6805- 57792
- 59776
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152735