Vastaa heti. Minä se en ole koska IRL jutut.
Kuka on sinun kaivattu mies?
40
669
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä tai Oletko edes kelle kirjoitan joskus? Sitten siellä on yhtääkkiä useampi ja tuolla.
- Anonyymi
Se joka ei kahvipöydässä nosta kysymystä ”eli koska ne on pannu” jonkun syntymäajasta puhuessa.
- Anonyymi
”Eli koska ne on pannu? Helmi, tammi, joulu..”
Älä oikeesti vaan lähe alentamaan sitä jokski pesulanpikaseks. - Anonyymi
Aivan, nämä tällaiset jutut voi haiskahtaa katkerien urbaaneilta legendoilta, etenkin jos niihin täytyy liittää henkilöitä, jotka eivät ole koskaan tavanneet toisiaan tai törmänneet missään miten tämän nyt nätisti ilmaisisi. Hymähdys
- Anonyymi
Hän on mulle. Kaveriporukkansa väritti värityskirjaa ja eräs vosu myös... Ei enää epäselvää ollenkaan miksi niin teki...
Minä menetin rakkauteni.- Anonyymi
Hieno kaveriporukka hänellä👍
- Anonyymi
Kerrotko palstaäijä lisää näistä vosandereista sun muista, olen tarinan janoisella tuulella🥱
- Anonyymi
Aivan sama kenellä ne kynät ovat olleet. Sinä itse olet suostunut uskomaan pahinta toisesta. Jos olisit itse ottanut selvää ja tehnyt omat johtopäätökset, niin asiat voisi olla toisin. Älä syytää muita, syytä itseäsi.
- Anonyymi
En voi muuta kuin ajatella yhdessä sua ja sitä. Se on valintasi. Tiedän että tapaatte jatkossakin vaikka kaipaisit minua. Koko ajan pohdin että miten tästä eteenpäin voin mennä.
- Anonyymi
Vaikeaahan se on kun pitää hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on eli hänen sitoutumiskyvyttömyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaahan se on kun pitää hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on eli hänen sitoutumiskyvyttömyys
Kenellä on vaikea sitoutua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä on vaikea sitoutua?
Naisella joka haluaa tulla havaituksi modernina naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tätä tällaista kaikenlaista kyvyttömyyttä sun muuta virheellisyyttä päättelet näistä palstaäijän monologeista, niin ei taida lähteä homma rullaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella joka haluaa tulla havaituksi modernina naisena.
Kumpi haluaa?
- Anonyymi
Kai siunattu.
- Anonyymi
Koko ajan valkenee enemmän. Tämän vuoksi tämä yhteys ja IRL kiellät kaikki jotta suhde toiseen ei kaatuisi. Molemmat valehtelee. Et kerro totuutta toiselle tai odotatte että häivyn.
- Anonyymi
Tee
- Anonyymi
Timppa on tuttu mies historiasta...
Osaa homman. - Anonyymi
Paljon jo nähty elämää
- Anonyymi
Molemmilla fokus on ohi ja muut riippuvuudet tilalla.
- Anonyymi
Menestys nähty.
- Anonyymi
Ei kuuluva AY piireihin
..
Muut näkemykset - Anonyymi
Timppa edelleen töissä itseä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Aikoinaan kiinnosti Jyväskylässä työtkin ei enää.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mulla ei oo kaivattuja, vaan kiinnostuksen kohteita. Kiinnostuksen kohteet vaihtelee sen mukaan että kuka nainen uskaltaa näyttää kiinnostustaan ja jos kiinnostuksen näyttäminen loppuu yhtäkkiä, niin tulen siihen tulokseen ettei sitä naista kiinnostanut tarpeeksi.
- Anonyymi
Timppa on rofessoori lukenut liikaa.
- Anonyymi
Penan kaveri
- Anonyymi
Kunhan seuraan ajatuksen tasolla kavereita ei muuta.
- Anonyymi
Penasta piti tulla kirkkoherra rolloon
Muut estivät. Vittumainen kaupunki. - Anonyymi
Tunnen päättäjät ei muuta
- Anonyymi
Sun jutut jutuiksi jää...
- Anonyymi
Kaivattuni olet sinä Mies. Niin. Sinä juuri siellä. No sinä sinä. Sinua tietenkin ikävöin. 🫵
- Anonyymi
olen kyllä nainen.
- Anonyymi
Siis kysytkö naiselta vai mieheltä?
- Anonyymi
naiselta
- Anonyymi
Meikäläisen faija oli mies, rauha haudalle.
T. Lähes miestelemään, se on mm moro.
Hyvästi.fi
Ps.töppöset
Ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4 - Anonyymi
yksi ihana mies!Joka rakastaa vain mua!!
- Anonyymi
Moi.No oisko sulla nyt se aika?Ikävä on kova..vastaa tiedät kyl.
- Anonyymi
P-P-K ♥️.
T: tumma Mn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713