Ettet ole kiinnostunut. 😔 jätit minut vilkkaan mielikuvitukseni kanssa kamppailemaan. 😔😔😔😔😔
Et ikinä voinut sanoa suoraan
15
455
Vastaukset
- Anonyymi
Olin kiinnostunut. En vain halunnut rohkaista sinua elämäntilanteeni ja terveydentilani takia. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Olit etkö sitten enää?
Olen hyvin surullinen kuulemastani jos asiat ovat olleet noin sinulla. Haluaisin antaa voimaa sinulle! - Anonyymi
Hyvää yötä. Tuo eka vastaaja en ollut minä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit etkö sitten enää?
Olen hyvin surullinen kuulemastani jos asiat ovat olleet noin sinulla. Haluaisin antaa voimaa sinulle!Kai sinä aloittajaäijä itsekin ymmärrät, ettei nämä sinun monologit kulje kovin jouhevasti?
- Anonyymi
Näin mennään loppuun asti.
- Anonyymi
Kenen tai keiden mielikuvitusta stimuloit näillä lukuisilla palstasedän aloituksilla ja vieläkö on tehokasta toimintaa?
- Anonyymi
Ei ihmiset tahattomasti jätä niitä asioita sanomatta. Miehet varsinkaan, koska jättävät tilaa sille ajatuksella että joskus voivat haluta piIIua. Lisää fuckboy 1 on 1 taas tuonnempana.
- Anonyymi
Ainako jättävät tilaa sille ajatukselle ja siis itselleen vai tälle toiselle? Filosofista pohdintaa aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainako jättävät tilaa sille ajatukselle ja siis itselleen vai tälle toiselle? Filosofista pohdintaa aloittajaäijä
En ole aloittajaäijä vaan lähes nerokas yksilö mitä tulee äijien ajatuksenjuoksuun 😉
- Anonyymi
Kysy suoraan.
- Anonyymi
Jokainen mies joka täällä kuvittelee sen ns kaivatun, hyi vttu mikä sana, näiden palstatransvestiitin aloitusten taakse, menkööt itseensä ja lopettaa kaipauksen heti.
Nämä oksettavat itkuteatterit jota mg-potilas vääntää päivästä toiseen ei ole normaalien ihmisten tuotosta. - Anonyymi
Tehkää jotain, älkääkä aina vain maukuko täällä. Mene juttelemaan.
- Anonyymi
Itseppähän sä pelleilit et ole oppinut sitten mitään miten minun kanssa käyttäydytään olet lapsi aivoiltas
- Anonyymi
Maailma on täynnä mielenkiintoisia ja hyvännäköisiä miehiä/ naisia.
Kevättä rintaan 😍 ja uutta matoa koukkuun 😄 - Anonyymi
En ole kiinnostunut. Voit olla varma että olisin sanonut jos olisin ollut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713