elämään sellaisessa tilanteessa kauan, josta on ollut mahdoton saada kiinni. Kun elämä on ollut täällä ja palstan ulkopuolella ei ole haluttu selvittää mitään, en enää koe jaksavani sellaista elämää. Olen sellainen, etten voi tykästyä ihmiseen joka haluaa pysyä etäisenä. Näyttäytyy vain hetken aikaa kuin leikkisi piilosta ja menee pois. Hyvästelen sinut mielessäni ja toivon että saat elämäsi kuntoon.
Olen joutunut
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten, kun on valmis jättämään sen, mitä jokin asia edustaa itselle. Minä tiedän, että olen kumppanini kanssa loppuelämän. Olen ollut niin pitkään, että olemme hitsautuneet yhteen. Tämä palsta on älykäs tapa roolipelata ja peilata omaa itseään toisiin. Täällä ei tunne toisia. On yhdentekevää, mitä tunnetta työstää milloinkin. Tärkeää vain ymmärtää realiteetit. Omat on tässä ihan elävinä. Muu on harhaa tai unikuvaa. Näin ajattelen.
- Anonyymi
Mikset ole selvittänyt irl
- Anonyymi
Saatko sinä kiinni siitä, että mikä olisi tämä absoluuttinen asia, mikä palstaäijän tulisi selvittää ja kenen kanssa?😬
- Anonyymi
oma on häviösi,moi
- Anonyymi
Mutta mikä oli se varsinainen häviö aloittajasetä liittyen tähän aloitukseesi?
- Anonyymi
” Olen sellainen, etten voi tykästyä ihmiseen joka haluaa pysyä etäisenä. Näyttäytyy vain hetken aikaa kuin leikkisi piilosta ja menee pois. ” Sellaista naista kutsutaan varmaan siellä uudellamaallakin ihan vaan vastahakoiseksi vastaantulijaksi. Lisäsin paikkakuntadetaljin ennaltaehkäistäkseni ajatuksia rivien välistä huutavasta henkilöön menevästä syytöksestä tai vastaavasta. Täten todistan, että itselläni ei ole mitään em agendaa
- Anonyymi
Selvittäminen toimii molempiin suuntiin.
- Anonyymi
Voi jumalauti🤦♀️ Kirjoittele vielä lisää tälle palstaäijälle näitä vetoomuksias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223