Olen joutunut

Anonyymi-ap

elämään sellaisessa tilanteessa kauan, josta on ollut mahdoton saada kiinni. Kun elämä on ollut täällä ja palstan ulkopuolella ei ole haluttu selvittää mitään, en enää koe jaksavani sellaista elämää. Olen sellainen, etten voi tykästyä ihmiseen joka haluaa pysyä etäisenä. Näyttäytyy vain hetken aikaa kuin leikkisi piilosta ja menee pois. Hyvästelen sinut mielessäni ja toivon että saat elämäsi kuntoon.

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten, kun on valmis jättämään sen, mitä jokin asia edustaa itselle. Minä tiedän, että olen kumppanini kanssa loppuelämän. Olen ollut niin pitkään, että olemme hitsautuneet yhteen. Tämä palsta on älykäs tapa roolipelata ja peilata omaa itseään toisiin. Täällä ei tunne toisia. On yhdentekevää, mitä tunnetta työstää milloinkin. Tärkeää vain ymmärtää realiteetit. Omat on tässä ihan elävinä. Muu on harhaa tai unikuvaa. Näin ajattelen.

• Anonyymi

Mikset ole selvittänyt irl

• Anonyymi

Saatko sinä kiinni siitä, että mikä olisi tämä absoluuttinen asia, mikä palstaäijän tulisi selvittää ja kenen kanssa?😬

• Anonyymi

oma on häviösi,moi

• Anonyymi

Mutta mikä oli se varsinainen häviö aloittajasetä liittyen tähän aloitukseesi?

• Anonyymi

” Olen sellainen, etten voi tykästyä ihmiseen joka haluaa pysyä etäisenä. Näyttäytyy vain hetken aikaa kuin leikkisi piilosta ja menee pois. ” Sellaista naista kutsutaan varmaan siellä uudellamaallakin ihan vaan vastahakoiseksi vastaantulijaksi. Lisäsin paikkakuntadetaljin ennaltaehkäistäkseni ajatuksia rivien välistä huutavasta henkilöön menevästä syytöksestä tai vastaavasta. Täten todistan, että itselläni ei ole mitään em agendaa

• Anonyymi

Selvittäminen toimii molempiin suuntiin.

• Anonyymi

Voi jumalauti🤦‍♀️ Kirjoittele vielä lisää tälle palstaäijälle näitä vetoomuksias

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe