Eli poistit

Anonyymi-ap

Ja vastaus on juuri niin. Jatkossa tiedän milloin vietät aikaa sen kanssa.

26

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole vaan rehellinen.

• Anonyymi

Yllättävän vaikeaa jollekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän vaikeaa jollekin

Ei uskalla myöntää

• Anonyymi

Myöntää mitä?

• Anonyymi

Älä esitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä esitä

Mitä esittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä esittää?

Et voi vain nyöntää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi vain nyöntää

Mikä siinä pelottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi vain nyöntää

Mitä myöntää ??

• Anonyymi

Itseppähän käyttäydyt jos olisit aikuismaisesti käyttäytynyt niin en olis poistanu oot aivoiltas ijan kakara

• Anonyymi

Muttet uskalla vastata

• Anonyymi

Ap on säälittävä lapsentasolle jäänyt imeväinen, kyttäilee ja vaatii jotain selityksiä. 😂Kukaan ei ole sulle mitään selityksiä velkaa saati tilivelvollinen, kasvata ne kuuluisat pallit ja mene rutisematta eteenpäin.

• Anonyymi

Itse olet säälittävä kyttääjä joka pidät toisen tunteita pilkkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet säälittävä kyttääjä joka pidät toisen tunteita pilkkana.

Itse olet säälittävä, rajoittava kyttääjä, joka toimillaan ahdistaa ja rikkoo. Kukahan se pitää toisten tunteita pilkkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet säälittävä, rajoittava kyttääjä, joka toimillaan ahdistaa ja rikkoo. Kukahan se pitää toisten tunteita pilkkana.

Mitä roolia sinä palstaäijä yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka rapakkoon🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä roolia sinä palstaäijä yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka rapakkoon🥱

Mitä rölliä röllin roolissa sinä palstagubbe yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka ittes troolailuun kera haukottelun 🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rölliä röllin roolissa sinä palstagubbe yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka ittes troolailuun kera haukottelun 🥱

Yritä ad hominea enemmän jäbä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksi ja opettele mitä ad hominem tarkoittaa arvon palsta homo jäbäleus. Sinä olit joka ad ad höpinöi ensin, sinulle vain vastattiin faktalla paljastaen mikä olet äijiäsi. Se ei ole ad hominem, koska asia joka esitettiin on ja oli keskustelun osalta tärkeä informaatio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤨🥱

• Anonyymi

Pakonomaiseen käyttäytymiseen saa apua, sulje palsta ja tee jotain muuta. Tuo on sairasta

• Anonyymi

Jos lopettaisit itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lopettaisit itse

Samaa sinne.

• Anonyymi

Sinäkin voisit pikkuhiljaa lopetella tämän pakonomaisen maalailun näissä äijän aloituksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sinne.

Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaäijän kanssa näitä teidän älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaäijän kanssa näitä teidän älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta

Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaröllin kanssa (itsesi) näitä sinun älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta. Yks, rölli, kaks, rölliä, muuta ... tarvitakkaan. Muistakaa Röllibiolan Luomu röllinkakka, ehtaa takuuvarmaa ja hurmaavaa tuoksua :D.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaröllin kanssa (itsesi) näitä sinun älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta. Yks, rölli, kaks, rölliä, muuta ... tarvitakkaan. Muistakaa Röllibiolan Luomu röllinkakka, ehtaa takuuvarmaa ja hurmaavaa tuoksua :D.

Jaha, palstaäijä äityi taas vastaamaan muiden puolesta, ei kai siinä ÄLÖITTÄJÄ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2211
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      822
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      787
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe