Ja vastaus on juuri niin. Jatkossa tiedän milloin vietät aikaa sen kanssa.
Eli poistit
26
325
Vastaukset
- Anonyymi
Ole vaan rehellinen.
- Anonyymi
Yllättävän vaikeaa jollekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän vaikeaa jollekin
Ei uskalla myöntää
- Anonyymi
Myöntää mitä?
- Anonyymi
Älä esitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä esitä
Mitä esittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä esittää?
Et voi vain nyöntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi vain nyöntää
Mikä siinä pelottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi vain nyöntää
Mitä myöntää ??
- Anonyymi
Itseppähän käyttäydyt jos olisit aikuismaisesti käyttäytynyt niin en olis poistanu oot aivoiltas ijan kakara
- Anonyymi
Muttet uskalla vastata
- Anonyymi
Ap on säälittävä lapsentasolle jäänyt imeväinen, kyttäilee ja vaatii jotain selityksiä. 😂Kukaan ei ole sulle mitään selityksiä velkaa saati tilivelvollinen, kasvata ne kuuluisat pallit ja mene rutisematta eteenpäin.
- Anonyymi
Itse olet säälittävä kyttääjä joka pidät toisen tunteita pilkkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet säälittävä kyttääjä joka pidät toisen tunteita pilkkana.
Itse olet säälittävä, rajoittava kyttääjä, joka toimillaan ahdistaa ja rikkoo. Kukahan se pitää toisten tunteita pilkkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet säälittävä, rajoittava kyttääjä, joka toimillaan ahdistaa ja rikkoo. Kukahan se pitää toisten tunteita pilkkana.
Mitä roolia sinä palstaäijä yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka rapakkoon🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä roolia sinä palstaäijä yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka rapakkoon🥱
Mitä rölliä röllin roolissa sinä palstagubbe yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka ittes troolailuun kera haukottelun 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä rölliä röllin roolissa sinä palstagubbe yrität taa vetää, rajoita ittes vaikka ittes troolailuun kera haukottelun 🥱
Yritä ad hominea enemmän jäbä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi ja opettele mitä ad hominem tarkoittaa arvon palsta homo jäbäleus. Sinä olit joka ad ad höpinöi ensin, sinulle vain vastattiin faktalla paljastaen mikä olet äijiäsi. Se ei ole ad hominem, koska asia joka esitettiin on ja oli keskustelun osalta tärkeä informaatio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤨🥱
- Anonyymi
Pakonomaiseen käyttäytymiseen saa apua, sulje palsta ja tee jotain muuta. Tuo on sairasta
- Anonyymi
Jos lopettaisit itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lopettaisit itse
Samaa sinne.
- Anonyymi
Sinäkin voisit pikkuhiljaa lopetella tämän pakonomaisen maalailun näissä äijän aloituksissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sinne.
Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaäijän kanssa näitä teidän älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaäijän kanssa näitä teidän älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta
Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaröllin kanssa (itsesi) näitä sinun älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta. Yks, rölli, kaks, rölliä, muuta ... tarvitakkaan. Muistakaa Röllibiolan Luomu röllinkakka, ehtaa takuuvarmaa ja hurmaavaa tuoksua :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko jankuttaa perjantain kunniaksi palstaröllin kanssa (itsesi) näitä sinun älykkäitä ite oot- keskusteluita? Raikasta. Yks, rölli, kaks, rölliä, muuta ... tarvitakkaan. Muistakaa Röllibiolan Luomu röllinkakka, ehtaa takuuvarmaa ja hurmaavaa tuoksua :D.
Jaha, palstaäijä äityi taas vastaamaan muiden puolesta, ei kai siinä ÄLÖITTÄJÄ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57822- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710