Onko miehellä alkoholiongelma

Anonyymi-ap

Jos hän tissuttelee arkena yksin kotona ollessaan viiniä? Onko 🚩
Ihastunut

74

590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On alkoholiongelma, olutta tai viinaa pitää olla.

• Anonyymi

Toi John Holthan on aivan sairas kun se uhkailee tolla sokeriruokopeltojen polttamisella jos poliisit vie sen huumeet.

• Anonyymi

No mitä ne aina joka paikkaan tuppaiskaan muutaman risun takia. Mul ei kyl ole

• Anonyymi

Ei se nyt ainakaan plussaa ole. Lisäksi, ihminen juo yleensä enemmän, kuin sanoo.

• Anonyymi

On 🚩
      Ja et voi muuttaa häntä. Surullista, mutta totta. 😢

• Anonyymi

Ehkä miestä ei kiinnosta, mitä mieltä ap on. 😄

• Anonyymi

Saattaa olla. Kaksin olis kivempi ja ihan ilman Alkoa ♥️

• Anonyymi

Kaksin aina kaunihimpi mutta kolmas salaa ovella kolkuttelee 🔥

• Anonyymi

Entäs jos mies toteaa, että olis mukava juoda viiniä yhdessä? Onko 🚩

• Anonyymi

Vähän voi tissutella, mut eihän siitä yhteistä ongelmaa kannata tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein paljon tsemppiä niille jotka haluavat olla vapaita. Alkoholi ei ikinä ole auttanut ketään. 💚💙🧡💛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä on selvästi ongelma alkon kanssa noin pienillä määrillä jokin rajoittaa kulutusta maksavika?

• Anonyymi

Sitten on palstaäijä vasta esimerkiksi ongelma kyseessä jos sinun on oltava pikkupieruissa, että jaksat katsella

• Anonyymi

Palstasetä onkin tänään oikein vauhdissa heti aamusta alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä ollut vauhdissa mm tämän yhden kiintiöasiantuntijan kera, joka puhuu äijän kautta naiselle kuin pikkulapselle. Sietämätön tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pullo kossua heti aamusta piristää kummasti
        -palstasetä-

• Anonyymi

Ei oo, jos ei joka ilta ja paljoa.

• Anonyymi

Se on palkitsemista, kun on päivä täynnä. Jos täytyy mennä Alkoon usein ja pitää kaapissa viinapulloja avattuna, on riippuvuus. Monet käy työssä, ajaa autoa, hoitaa maksut jne...

• Anonyymi

Monet :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet :)

Monnet XO

• Anonyymi

Alkoholi ei kiinnosta ihmisiä enää entiseen tapaan. Kuljen lähes päivittäin Alkon ohi, yleensä siellä ei näy ainuttakaan asiakasta, joskus ehkä joku, silloinkin harmaapäinen vanhus. Tilastollisestikin kulutus laskenut joka vuosi. Tissutteleva juoppo alkaa olla harvinainen fossiili, joka elää menneessä ajassa, muille on tullut vaihtoehtoiset päihteet tilalle.

• Anonyymi

Moni alkoholisti tekee tuota myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni alkoholisti tekee tuota myös

Tissuttelija, joka on vaihtanut esim budiin, tuskin haluaa alkoholia juoda, monet alkavat jopa inhoamaan sitä.
        Rankempaa kastiin kuuluvat päihderiippuvaiset sekakäyttäjät ja narkit vetää ihan kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monnet XO

Snobbari vsää juot kuitenkin

• Anonyymi

Yleistä yksinäisille, jos ei ole autoa eikä pakkoa lähteä ajamaan yllättäen jonnekin lasten harrastusten, sairauksien ym. takia. Perheellisille hankalampaa olla alkoholisti. Tunnettu fakta.

• Anonyymi

Yksin asuvat naiset ja miehet usein alkkiksii.😥

• Anonyymi

Tottayksin asuessa baari on ainoa sosiaalisten suhteiden solmimispaikka kotona on nettija s24 seinillä ei ole korvia, eikä suuta. Ainakin saa olla rauhassa(tiina), mutta rajansa kaikella pullo päivässä, vai mitä (tiina)

• Anonyymi

tämä eräs hehkuporukka on minun veljen vaimon sukulaisia, Hannu liittyi heihin. Ja sekaantuneet muihin ritareihin ja hehkuihin. Siellä on. omia hyviä lasten hoitajia myös, kivoja ne oli ennen. Tämä Hannu rikkoo tunnelmaa 🙂

• Anonyymi

Älä moiti minua palstallasi tule naamatusten, niin voin töppästä sinua nokkaan. -hannu
        Kysyvä ei tieltä eksy.
        Haittaanko elämääsi?

• Anonyymi

Ei hänellä mitään ongelmaa ole. Tissuttelee sitä juuri niin kuin pitääkin.

• Anonyymi

Mistä tiedät? Kertoiko? Saattoi olla vihjaus, että kaipaa seuraa🤔

• Anonyymi

Kertoi. Joi yksin viiniä kotona ruoan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoi. Joi yksin viiniä kotona ruoan kanssa.

Rappioalkkis siis AA on ainoa vaihtoehto hänelle... raahaa ukko korvasta aa kokoukseen.

• Anonyymi

siellä on muuten paljon hyviä kauniita sinkkuja jos käytte siellä Tampereen suunnalla lomalla 🙂 täällä Savossa eräät ritarit kaipailevat vaimoja ja osa ei 🙂

• Anonyymi

Valkosen ruusun ritarikunnassa on vain keski-ikäisiä äijiä, upseereita enimmäkseen juomaa on juotavaksi saakka suljettu yhteisö, mutta välllillä joku tuo virolaisia naisia seuralaisiksi, että nenuuoret suomalaiset on vähän kysymysmerkki

• Anonyymi

Alkoholi on sama kuin muutkin herkut. Jotkut tykkää herkutella, jotkut siepotella. En olisi huolissaan, jos seurassa juo viiniä ja syö herkkuja, mutta yksin on outoa.

• Anonyymi

Yksin tissutelussa on jonkinlaista sielullista puhtautta. Saa olla yksin omien ajatustensa ja tunteitensa kanssa ilman että kukaan on häiritsemässä tai sotkemassa niitä. Silloin maailma ja ihmiset alkaa näyttämään selkeältä, illuusiot karisee. Eräänlainen taidon ja rituaalin sekoitus.

In vino veritas. Tämä on täysin totta. Se totuus viinistä pitää olla valmis ottamaan vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin tissutelussa on jonkinlaista sielullista puhtautta. Saa olla yksin omien ajatustensa ja tunteitensa kanssa ilman että kukaan on häiritsemässä tai sotkemassa niitä. Silloin maailma ja ihmiset alkaa näyttämään selkeältä, illuusiot karisee. Eräänlainen taidon ja rituaalin sekoitus.

In vino veritas. Tämä on täysin totta. Se totuus viinistä pitää olla valmis ottamaan vastaan.

Uskotko noin vaan omiin illuusioihin, mitä humalapäissään keksit?

• Anonyymi

Toisinpäin yksinäisyyteen ihmiset juo. Nyt lasissa a le coq5% virontuomisia.toimii minulle raikas lager. Kumpua kasvattaa, jos kittaa enempiä

• Anonyymi

Mitä outoa siinä muka on?

• Anonyymi

Alkoholiin on kaksi mahdollista suhtautumistapaa; Se on joko omaksuttu tapa (esim. viikolopuksi jotain juotavaa) tai sitten riippuvuus. Jos pitää päivittäin tissutella, niin kyllä se riippuvuus on.

• Anonyymi

On kaapissa viinii, olutta, lonkeroo. Pitääkö olla huolissaan kun viikolla ei miehelle maistu, ainoastaan 1 kpl viikossa, sekin lähtiessä ei enää tullessa 🚩Seura voisi innostaa lievittämään tätä ongelmaa 🥂

• Anonyymi

Absolutisteille toisten viinin juominen on samanlainen ongelma kuin lihan syönti vegaaneille. On vaikea ymmärtää kohtuukäyttö, että se ei ole aina ongelma, edes moraalinen sellainen.

• Anonyymi

Niin. Juominen rasittaa elimistöä, mutta niin rasittaa syöminenkin ja ihminen joutuu aina palautumaan molemmista asioista. Ikää kertyessä tämä palautuminen hidastuu ja menee enemmän aikaa siihen mut silti kohtuukäyttöä ei pitäisi kenenkään nähdä ongelmana.

• Anonyymi

Niin ja alkkis ei tajua, ettei absolutisti halua juoda, edes vaikka haukutaan ilonpilaajaksi, vaikka ei ole mitenkään ilmoittanut tilanteessa mitään alkoholista niille jotka juovat sitä...

• Anonyymi

Harvoin absolutistille on ongelma jos toinen tuttu juo. Usein tuntuu olevan holisteille suurempi ongelma jos toinen ei juo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin absolutistille on ongelma jos toinen tuttu juo. Usein tuntuu olevan holisteille suurempi ongelma jos toinen ei juo.

Minun kokemukseni puhuu täysin päinvastaista. Minua ei ole ikinä haitannut kenenkään absolutismi, muutama hyvä ystäväkin on absolutisti. Mutta usein näkee absolutisteissa juuri sen mitä vegaaneissakin. Kaikkien pitäisi elää, ajatella ja nähdä asiat heidän tavalla.

"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kokemukseni puhuu täysin päinvastaista. Minua ei ole ikinä haitannut kenenkään absolutismi, muutama hyvä ystäväkin on absolutisti. Mutta usein näkee absolutisteissa juuri sen mitä vegaaneissakin. Kaikkien pitäisi elää, ajatella ja nähdä asiat heidän tavalla.

"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..."

Minun kokemukseni taas ovat päinvastaisia, kun sinun ja omani perustuvat muiden, isomman otannan käytökseen. Jos baarissa et juo alkoholia, kyllä nämä juopottelevat taivastelee ja ihmettelee, miksi et juo. Tosin sillä ei ole minuun vaikutusta, näkökulmastani sellainen alentaa vain itsensä.

Toinen kommentoija sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaat sen kun ryhdyt absolutistiksi. Eli et huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös juuri lopettaneet ex-tupakoitsijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös juuri lopettaneet ex-tupakoitsijat.

Pakkohan se oli lopettaa nimittäin kaikki kuulee kun olet jossain salaisissa paikoissa.
        Tupakkayskä paljastaa.

• Anonyymi

Jos jättäis juomatta olis joku ongelma.samahan se on ruuan kanssa.jos jättää syömättä.....

• Anonyymi

Kyllä on, samoin kuin on samoin tissuttelevalla naisella.

• Anonyymi

Viinien verotus kiristyy.

• Anonyymi

No jos ihan joka ilta arkisinkin menee tissuttekuksi voi siitä ainakin tulla äkkiä ongelma mutta eipä tiedä enempää asiasta niin vaikea sanoa. Mutta kyllä jos sulla itsellä joku punainen lippu jo vähän liehuu ehkä siihen kannattaa luottaa.

• Anonyymi

Jos on hyvät geenit, niin alkoholi on vaan terveyttä edistävä nautintoaine. Jos tulee joku sairaus se ei haittaa.

• Anonyymi

Yksin juominen ei myöskään oo hyvä merkki 🙁

• Anonyymi

On alkoholiongelma, jos ei kossu iltaisin maistu.

• Anonyymi

Miksi on pakko ylipäätään juoda?

• Anonyymi

Monella miehellä on alkoholi ongelma

• Anonyymi

Se ei ole niin paha kuin yhdyssanaongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole niin paha kuin yhdyssanaongelma.

Viskiä tutuille

• Anonyymi

Yritin tutustua syksyn ajan erääseen mieheen ja itse en heti ollut täysin vierasta ihmistä näkemään vaan halusin rauhassa kirjoitella ja soiteltiin kyllä tosi paljon ja juteltiin paljon myös. Mutta kaikki viikonloput reuhasi kavereiden kanssa ja viina virtasi eikä vastannut viesteihin eikä mihinkään eli oliko edes kaverit vai joku toinen nainen miksei muka kaverien kesken voi laittaa paria viestiä jollekin naiselle.

No joka tapauksessa joka ainut viikonloppu meni juodessa ja ehkä alkuviikolla sitten sieltä laittoi jotain sori en oo huomannut yhtään jne eli todella hyvä ettei nähty ja lopulta päätin etten kyllä viinan kanssa kilpailemaan ala kun ei edes olla nähty vaikka isot oli suunnitelmat jo näkemisten suhteen niin mitä olisi joskus myöhemmin ollut. Ja mies oli 42v eli ei mikään nuorikko enää. Mutta hyvä kun näytti heti ja rehellisesti millainen mies oli.

• Anonyymi

Ompas tuttu lause:"Sori en huomannut yhtään.

• Anonyymi

Mun entinen mies joi joka arki-ilta ainakin olutta ja päälle vielä joskus väkevääkin muutaman annoksen ja siis ihan töissä kävi normaalisti. Ja toki se oli minun vikani kun joi niin sain kuulla aina mutta se on usein tapana sitä läheistä siinä syyttää omasta juomisestaan ja pahasta olostaan ja myöskin selvisi että oli toinen nainen ollut viimeiset vuodet ehkäpä sekin vähän hankaloitti oloa että miten luovia ja viina auttoi. Mutta nämä viinamiehet on monella tavalla usein muutenkin vähän ikävämpiä tulee siinä sivussa kaikenlaisia lieveilmiöitä jotka ehkä osittain johtuu siitä jatkuvasta alkoholin käytöstä ja sen aiheuttamasta masennuksesta ja ahdistuksesta. Ei hyvä osapuoli suhteeseen jatkuvassa käytössä ei. 🙁🙁

• Anonyymi

on 🚩 ehdottomasti, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

• Anonyymi

Noh ei välttämättä ole ongelma. Vaikka äkkiähän siitä sellainen voi muodostua.

• Anonyymi

myö oon aina vähintää 3 promille humalas vaik e oo ottanu mitää, ei siihen viiniä tarvita. mulon niin paha "aivovamma" hyvä kun pystyn ees kävelee, oon vasta täysi-ikäistynyt, mutta olen jo taivaanporteilla.

• Anonyymi

Oli kyse alkoholista ei aivovammasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyse alkoholista ei aivovammasta

en juo alkoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en juo alkoo

Nimenomaan

• Anonyymi

Turvallinen kossu

• Anonyymi

Alkoholi on paska päihde, myrkkyä keholle ja mielelle.

• Anonyymi

Kohta pääsee taas viihteelle ja vapaalle,yes😎

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1840
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe