Jos hän tissuttelee arkena yksin kotona ollessaan viiniä? Onko 🚩
Ihastunut
Onko miehellä alkoholiongelma
74
590
Vastaukset
- Anonyymi
On alkoholiongelma, olutta tai viinaa pitää olla.
- Anonyymi
Toi John Holthan on aivan sairas kun se uhkailee tolla sokeriruokopeltojen polttamisella jos poliisit vie sen huumeet.
- Anonyymi
No mitä ne aina joka paikkaan tuppaiskaan muutaman risun takia. Mul ei kyl ole
- Anonyymi
Ei se nyt ainakaan plussaa ole. Lisäksi, ihminen juo yleensä enemmän, kuin sanoo.
- Anonyymi
On 🚩
Ja et voi muuttaa häntä. Surullista, mutta totta. 😢- Anonyymi
Ehkä miestä ei kiinnosta, mitä mieltä ap on. 😄
- Anonyymi
Saattaa olla. Kaksin olis kivempi ja ihan ilman Alkoa ♥️
- Anonyymi
Kaksin aina kaunihimpi mutta kolmas salaa ovella kolkuttelee 🔥
- Anonyymi
Entäs jos mies toteaa, että olis mukava juoda viiniä yhdessä? Onko 🚩
- Anonyymi
Vähän voi tissutella, mut eihän siitä yhteistä ongelmaa kannata tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein paljon tsemppiä niille jotka haluavat olla vapaita. Alkoholi ei ikinä ole auttanut ketään. 💚💙🧡💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on selvästi ongelma alkon kanssa noin pienillä määrillä jokin rajoittaa kulutusta maksavika?
- Anonyymi
Sitten on palstaäijä vasta esimerkiksi ongelma kyseessä jos sinun on oltava pikkupieruissa, että jaksat katsella
- Anonyymi
Palstasetä onkin tänään oikein vauhdissa heti aamusta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä ollut vauhdissa mm tämän yhden kiintiöasiantuntijan kera, joka puhuu äijän kautta naiselle kuin pikkulapselle. Sietämätön tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullo kossua heti aamusta piristää kummasti
-palstasetä-
- Anonyymi
Ei oo, jos ei joka ilta ja paljoa.
- Anonyymi
Se on palkitsemista, kun on päivä täynnä. Jos täytyy mennä Alkoon usein ja pitää kaapissa viinapulloja avattuna, on riippuvuus. Monet käy työssä, ajaa autoa, hoitaa maksut jne...
- Anonyymi
Monet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet :)
Monnet XO
- Anonyymi
Alkoholi ei kiinnosta ihmisiä enää entiseen tapaan. Kuljen lähes päivittäin Alkon ohi, yleensä siellä ei näy ainuttakaan asiakasta, joskus ehkä joku, silloinkin harmaapäinen vanhus. Tilastollisestikin kulutus laskenut joka vuosi. Tissutteleva juoppo alkaa olla harvinainen fossiili, joka elää menneessä ajassa, muille on tullut vaihtoehtoiset päihteet tilalle.
- Anonyymi
Moni alkoholisti tekee tuota myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni alkoholisti tekee tuota myös
Tissuttelija, joka on vaihtanut esim budiin, tuskin haluaa alkoholia juoda, monet alkavat jopa inhoamaan sitä.
Rankempaa kastiin kuuluvat päihderiippuvaiset sekakäyttäjät ja narkit vetää ihan kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monnet XO
Snobbari vsää juot kuitenkin
- Anonyymi
Yleistä yksinäisille, jos ei ole autoa eikä pakkoa lähteä ajamaan yllättäen jonnekin lasten harrastusten, sairauksien ym. takia. Perheellisille hankalampaa olla alkoholisti. Tunnettu fakta.
- Anonyymi
Yksin asuvat naiset ja miehet usein alkkiksii.😥
- Anonyymi
Tottayksin asuessa baari on ainoa sosiaalisten suhteiden solmimispaikka kotona on nettija s24 seinillä ei ole korvia, eikä suuta. Ainakin saa olla rauhassa(tiina), mutta rajansa kaikella pullo päivässä, vai mitä (tiina)
- Anonyymi
tämä eräs hehkuporukka on minun veljen vaimon sukulaisia, Hannu liittyi heihin. Ja sekaantuneet muihin ritareihin ja hehkuihin. Siellä on. omia hyviä lasten hoitajia myös, kivoja ne oli ennen. Tämä Hannu rikkoo tunnelmaa 🙂
- Anonyymi
Älä moiti minua palstallasi tule naamatusten, niin voin töppästä sinua nokkaan. -hannu
Kysyvä ei tieltä eksy.
Haittaanko elämääsi?
- Anonyymi
Ei hänellä mitään ongelmaa ole. Tissuttelee sitä juuri niin kuin pitääkin.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Kertoiko? Saattoi olla vihjaus, että kaipaa seuraa🤔
- Anonyymi
Kertoi. Joi yksin viiniä kotona ruoan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoi. Joi yksin viiniä kotona ruoan kanssa.
Rappioalkkis siis AA on ainoa vaihtoehto hänelle... raahaa ukko korvasta aa kokoukseen.
- Anonyymi
siellä on muuten paljon hyviä kauniita sinkkuja jos käytte siellä Tampereen suunnalla lomalla 🙂 täällä Savossa eräät ritarit kaipailevat vaimoja ja osa ei 🙂
- Anonyymi
Valkosen ruusun ritarikunnassa on vain keski-ikäisiä äijiä, upseereita enimmäkseen juomaa on juotavaksi saakka suljettu yhteisö, mutta välllillä joku tuo virolaisia naisia seuralaisiksi, että nenuuoret suomalaiset on vähän kysymysmerkki
- Anonyymi
Alkoholi on sama kuin muutkin herkut. Jotkut tykkää herkutella, jotkut siepotella. En olisi huolissaan, jos seurassa juo viiniä ja syö herkkuja, mutta yksin on outoa.
- Anonyymi
Yksin tissutelussa on jonkinlaista sielullista puhtautta. Saa olla yksin omien ajatustensa ja tunteitensa kanssa ilman että kukaan on häiritsemässä tai sotkemassa niitä. Silloin maailma ja ihmiset alkaa näyttämään selkeältä, illuusiot karisee. Eräänlainen taidon ja rituaalin sekoitus.
In vino veritas. Tämä on täysin totta. Se totuus viinistä pitää olla valmis ottamaan vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin tissutelussa on jonkinlaista sielullista puhtautta. Saa olla yksin omien ajatustensa ja tunteitensa kanssa ilman että kukaan on häiritsemässä tai sotkemassa niitä. Silloin maailma ja ihmiset alkaa näyttämään selkeältä, illuusiot karisee. Eräänlainen taidon ja rituaalin sekoitus.
In vino veritas. Tämä on täysin totta. Se totuus viinistä pitää olla valmis ottamaan vastaan.Uskotko noin vaan omiin illuusioihin, mitä humalapäissään keksit?
- Anonyymi
Toisinpäin yksinäisyyteen ihmiset juo. Nyt lasissa a le coq5% virontuomisia.toimii minulle raikas lager. Kumpua kasvattaa, jos kittaa enempiä
- Anonyymi
Mitä outoa siinä muka on?
- Anonyymi
Alkoholiin on kaksi mahdollista suhtautumistapaa; Se on joko omaksuttu tapa (esim. viikolopuksi jotain juotavaa) tai sitten riippuvuus. Jos pitää päivittäin tissutella, niin kyllä se riippuvuus on.
- Anonyymi
On kaapissa viinii, olutta, lonkeroo. Pitääkö olla huolissaan kun viikolla ei miehelle maistu, ainoastaan 1 kpl viikossa, sekin lähtiessä ei enää tullessa 🚩Seura voisi innostaa lievittämään tätä ongelmaa 🥂
- Anonyymi
Absolutisteille toisten viinin juominen on samanlainen ongelma kuin lihan syönti vegaaneille. On vaikea ymmärtää kohtuukäyttö, että se ei ole aina ongelma, edes moraalinen sellainen.
- Anonyymi
Niin. Juominen rasittaa elimistöä, mutta niin rasittaa syöminenkin ja ihminen joutuu aina palautumaan molemmista asioista. Ikää kertyessä tämä palautuminen hidastuu ja menee enemmän aikaa siihen mut silti kohtuukäyttöä ei pitäisi kenenkään nähdä ongelmana.
- Anonyymi
Niin ja alkkis ei tajua, ettei absolutisti halua juoda, edes vaikka haukutaan ilonpilaajaksi, vaikka ei ole mitenkään ilmoittanut tilanteessa mitään alkoholista niille jotka juovat sitä...
- Anonyymi
Harvoin absolutistille on ongelma jos toinen tuttu juo. Usein tuntuu olevan holisteille suurempi ongelma jos toinen ei juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin absolutistille on ongelma jos toinen tuttu juo. Usein tuntuu olevan holisteille suurempi ongelma jos toinen ei juo.
Minun kokemukseni puhuu täysin päinvastaista. Minua ei ole ikinä haitannut kenenkään absolutismi, muutama hyvä ystäväkin on absolutisti. Mutta usein näkee absolutisteissa juuri sen mitä vegaaneissakin. Kaikkien pitäisi elää, ajatella ja nähdä asiat heidän tavalla.
"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni puhuu täysin päinvastaista. Minua ei ole ikinä haitannut kenenkään absolutismi, muutama hyvä ystäväkin on absolutisti. Mutta usein näkee absolutisteissa juuri sen mitä vegaaneissakin. Kaikkien pitäisi elää, ajatella ja nähdä asiat heidän tavalla.
"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..."Minun kokemukseni taas ovat päinvastaisia, kun sinun ja omani perustuvat muiden, isomman otannan käytökseen. Jos baarissa et juo alkoholia, kyllä nämä juopottelevat taivastelee ja ihmettelee, miksi et juo. Tosin sillä ei ole minuun vaikutusta, näkökulmastani sellainen alentaa vain itsensä.
Toinen kommentoija sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..."Huomaat sen kun ryhdyt absolutistiksi. Eli et huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Parantuneet juopot ja uudelleensyntyneet kristityt ovat pahimmanlaatuisia ihmisiä..."Kuin myös juuri lopettaneet ex-tupakoitsijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös juuri lopettaneet ex-tupakoitsijat.
Pakkohan se oli lopettaa nimittäin kaikki kuulee kun olet jossain salaisissa paikoissa.
Tupakkayskä paljastaa.
- Anonyymi
Jos jättäis juomatta olis joku ongelma.samahan se on ruuan kanssa.jos jättää syömättä.....
- Anonyymi
Kyllä on, samoin kuin on samoin tissuttelevalla naisella.
- Anonyymi
Viinien verotus kiristyy.
- Anonyymi
No jos ihan joka ilta arkisinkin menee tissuttekuksi voi siitä ainakin tulla äkkiä ongelma mutta eipä tiedä enempää asiasta niin vaikea sanoa. Mutta kyllä jos sulla itsellä joku punainen lippu jo vähän liehuu ehkä siihen kannattaa luottaa.
- Anonyymi
Jos on hyvät geenit, niin alkoholi on vaan terveyttä edistävä nautintoaine. Jos tulee joku sairaus se ei haittaa.
- Anonyymi
Yksin juominen ei myöskään oo hyvä merkki 🙁
- Anonyymi
On alkoholiongelma, jos ei kossu iltaisin maistu.
- Anonyymi
Miksi on pakko ylipäätään juoda?
- Anonyymi
Monella miehellä on alkoholi ongelma
- Anonyymi
Se ei ole niin paha kuin yhdyssanaongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole niin paha kuin yhdyssanaongelma.
Viskiä tutuille
- Anonyymi
Yritin tutustua syksyn ajan erääseen mieheen ja itse en heti ollut täysin vierasta ihmistä näkemään vaan halusin rauhassa kirjoitella ja soiteltiin kyllä tosi paljon ja juteltiin paljon myös. Mutta kaikki viikonloput reuhasi kavereiden kanssa ja viina virtasi eikä vastannut viesteihin eikä mihinkään eli oliko edes kaverit vai joku toinen nainen miksei muka kaverien kesken voi laittaa paria viestiä jollekin naiselle.
No joka tapauksessa joka ainut viikonloppu meni juodessa ja ehkä alkuviikolla sitten sieltä laittoi jotain sori en oo huomannut yhtään jne eli todella hyvä ettei nähty ja lopulta päätin etten kyllä viinan kanssa kilpailemaan ala kun ei edes olla nähty vaikka isot oli suunnitelmat jo näkemisten suhteen niin mitä olisi joskus myöhemmin ollut. Ja mies oli 42v eli ei mikään nuorikko enää. Mutta hyvä kun näytti heti ja rehellisesti millainen mies oli.- Anonyymi
Ompas tuttu lause:"Sori en huomannut yhtään.
- Anonyymi
Mun entinen mies joi joka arki-ilta ainakin olutta ja päälle vielä joskus väkevääkin muutaman annoksen ja siis ihan töissä kävi normaalisti. Ja toki se oli minun vikani kun joi niin sain kuulla aina mutta se on usein tapana sitä läheistä siinä syyttää omasta juomisestaan ja pahasta olostaan ja myöskin selvisi että oli toinen nainen ollut viimeiset vuodet ehkäpä sekin vähän hankaloitti oloa että miten luovia ja viina auttoi. Mutta nämä viinamiehet on monella tavalla usein muutenkin vähän ikävämpiä tulee siinä sivussa kaikenlaisia lieveilmiöitä jotka ehkä osittain johtuu siitä jatkuvasta alkoholin käytöstä ja sen aiheuttamasta masennuksesta ja ahdistuksesta. Ei hyvä osapuoli suhteeseen jatkuvassa käytössä ei. 🙁🙁
- Anonyymi
on 🚩 ehdottomasti, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
- Anonyymi
Noh ei välttämättä ole ongelma. Vaikka äkkiähän siitä sellainen voi muodostua.
- Anonyymi
myö oon aina vähintää 3 promille humalas vaik e oo ottanu mitää, ei siihen viiniä tarvita. mulon niin paha "aivovamma" hyvä kun pystyn ees kävelee, oon vasta täysi-ikäistynyt, mutta olen jo taivaanporteilla.
- Anonyymi
Oli kyse alkoholista ei aivovammasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyse alkoholista ei aivovammasta
en juo alkoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en juo alkoo
Nimenomaan
- Anonyymi
Turvallinen kossu
- Anonyymi
Alkoholi on paska päihde, myrkkyä keholle ja mielelle.
- Anonyymi
Kohta pääsee taas viihteelle ja vapaalle,yes😎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713