Täältä Paltamosta pois.
Muutto Ristijärvelle vai Sotkamoon?
16
618
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kumpaan vaan, niin se on parempi kuin entinen. Jos Paltamoon jää kavereita tai sukua, niin Ristijärvi on paljon lähempänä. Jos haluat hyviä harrastusmahdollisuuksia, niin Sotkamo.
- Anonyymi
Sotkamossa asunnot maksaa kymmenen kertaa enemmän kuin Ristijärvellä, niin anna rahatilanteesi määrittää valinta.
- Anonyymi
No onko vakituista leipäpuuta olemassa vaiko arvuuttelet kumman kunnan sossun iloksi suunnittelet muuttoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko vakituista leipäpuuta olemassa vaiko arvuuttelet kumman kunnan sossun iloksi suunnittelet muuttoa.
Oletko kuullut etä-työmahdollisuuksista? Jo yli 10% työläisistä tekee työtä, jota voi tehdä kokonaan kotoa käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi se, että Ristijärveltä on 30 minuutin ajomatka lähes jokaisen kainuulaisen kotiovelle. Tai ainakin yli 75%:n. Eli sijainti on todella hyvä.
- Anonyymi
Jos ei pelkää kepulaisuutta ja kateutta,niin muuta Ristijärvelle.
- Anonyymi
Samat oireet pätee Sotkamossa lisättynä jymyllä, mutta tervetuloa Sotkamoon.
- Anonyymi
Ristijärveltä suht nopea käydä töissä missä tahansa suunnassa.
- Anonyymi
Onkohan aloittajan kaikki "muumit laaksossa " jne...muutama kuukausi sitten oli sama aloitus naapuri kunnan palstalla...aika hyvä provo yritys.
- Anonyymi
Ettet vaan nyt olisi taas kateellinen paltamolainen kun et itse enää pääse pois?
- Anonyymi
Ristijärvelle ehdottamasti tosi virkee kylä ja palvelut löytyy
- Anonyymi
Tosi virkee..kaksi tapahtumaa vuodessa ( juustoleipä messut ja hiihtokisat joihin pääset talkoolaiseksi ).. rauhallista siis on
- Anonyymi
Muuta pois. Ainu huono puoli, ettei ole viinakauppaa.
- Anonyymi
Halvemmat asunnot Ristijärvellä mutta asuntojen kunto ei oo hyvä eikä huolto pelaa . Ellet vuokraa asuntoa jossa kulut 800/kk
- Anonyymi
Kunto kelvollinen ja huolto pelaa hyvin.
- Anonyymi
Naisia sais muuttaa ristijärvelle enemmän ei haittais
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873