Jo nyt. Niin paljon hyviä asioita. Niin paljon totuutta luvassa. 😎
Hui kun jännittää
12
372
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ...😎
- Anonyymi
Eikä mitään tehtävissä? B )
- Anonyymi
Suhteenne julkistamistilaisuus?
- Anonyymi
Olet rakastellut sitä kun olen kirjoittanut sinulle. Olette olleet yhdessä ja luultavasti sinä nauranut ikävälleni. Miksi olen uskonut sinuun
- Anonyymi
Sie tarvit apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie tarvit apua
Itse aiheutit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie tarvit apua
Sie oot hyvä ja ymmärrät että työ molemmat tarviitte, siis tuo mies, jolle vinetät ja Sie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie tarvit apua
Sä se tarvit apua kun edelleen luulet mun sulle näitä kirjoittavan tänne vaikka ei kiinnosta. Sivust
- Anonyymi
Stressaannun hyvistä asioista.
- Anonyymi
I keep my faith in God. 💚🧡💛💙this isn't for me
- Anonyymi
Juurikin näin 😊
Olen niin onnellinen. - Anonyymi
Tähän asti ollukki pelkkää valetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713