Voi olla ettet hetkeen kuule minusta, mutten en ole unohtanut sinua. Mulla on tunteita sua kohtaan, mutta en koskaan aio toimia niiden mukaisesti, koska meidän yhdessä olo olisi täydellinen katastrofi.
Mies en aio unohtaa sinua
18
527
Vastaukset
- Anonyymi
jooo
- Anonyymi
Näin on näppylät. Love is love.
- Anonyymi
Miksi katastrofi? Toivon että olet väärässä. Viimeisen sanan sanoo nimittäin Jumala. Jos teidät tarkoitettu toisillenne, ei kukaan, ei mikään voima tai mahti voi estää...te saatte toisenne! 💙💚🧡💛
💙💚🧡 - Anonyymi
oot niin vtun vaikee ihminen ylipäätänsä mahdoton lähestyä sinua. ei tule mitään meille ja piste
- Anonyymi
Meinaatko niim rölli? 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko niim rölli? 🥱
älä suotta koita kurmuuttaa. mä oon noista jo NiiN yli
- Anonyymi
Aivan yksi ja sama mulle mene itseesi.
- Anonyymi
Ja sinäkin olet täällä palstalla miksi?? Ikävöit.
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijän kiva pikku huiskutus laiturilta laivan kannelle oo aivan hyvä closur?
- Anonyymi
Aattelepa ite. Miten? No siten!
- Anonyymi
Onko järkee vetää poisheitettävää pöytäliinaa mankelissa ts. melkoisen turhaa itsellekin miettiä toista jos ei halua häntä kuitenkaan mitenkään elämäänsä.
- Anonyymi
Olet itsellesi kirjoitteleva äijä selitellyt näitä ns status quoon, eli ei mihinkään päättyviä tilanteita itsellesi järjestään sitä mukaa kun seuraava elli sanoo ei? Olet ihana, mutta emme toimisi tiiminä yhteen jep jep jee
- Anonyymi
Sulla on vaihtoehtoja:
Voisit antaa ihmisen käsitellä tunteitaan, jos et keksi mitään hyvää kommentoitavaa.
Sen sijaan ilkeilet ja vittuilet pitkin palstaa koska et ole asianmukaisesti käsitellyt fiiliksiäsi terapiassa.
Pliis mene ja hanki sitä hoitoa niin et olisi ongelma toisille ihmisille.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Mulle ainakin tulisi moraalinen morkkis.
- Anonyymi
Pääasia, ettei unohda toista. m>n
- Anonyymi
Merkkejä on, että mies ei ainakaan unohda.
- Anonyymi
Miksi yhdessä olo olisi katastrofi?
- Anonyymi
Ookoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713